- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je tady zase expertů, kteří Lagunou nikdy nejezdili, ale krituzují ji(Nepetr a podobní). Já jsem si ji koupil - mám najeto 20 000 km za čtyři měsíce - a koupil bych si ji znovu. Jinak srovnání s Oktávkou je namístě, protože Laguna vyjde na podobné peníze, i když je o třídu výš a s daleko lepší výbavou.
Vůbec nechápu kecy o gumovém řízení apod. nic takového nepozoruji(před tím jsem měl Mini Cooper).
Rozhodně si nemyslím, že je Laguna lepší než Mondeo, Pasat, Suberb. Ale rozhodl jsem se pro ni, protože jsem chtěl silný diesel za půl mega se zárukou 150 000 km. Konkurence byla o cca o 150 000 Kč drařší a Oktávku nechci(podle mě je předražená)
Kdybych se nedíval na peníze, tak jdu asi do japonce(Honda, Subaru,Toytota).
Jak jsem napsal, šel bych do Laguna znovu.
S novym autem je vzdy kazdej spokojenej. Nikdo si prece nepripusti, ze prave vyhodil pul mega za krap ...
Doba, kdy Vám auto vadrželo bez problému půl mega km je pryč. Ve všech autech jsou v podstatě stejné komponenty od subdodavatelů a v kvalitě se příliž neliší.
Jo Renault to někdy přehání s elektronikou, která je zdrojem potenciálních poruch.
Ale jinak Vám motor VW, Fordu apod. nevydrží více než motor Renaultu
A tos vzal kde? Zatímco motory VW/Ford, Opel a dnes už dokonce i Fiatu jsou po 300 tis. km (pokud je neprovozuje de..l) v kondici, u Renaultu ještě pořád nepochopili, že vydrbaná vačka ve 140tis. km a šály na klice sedřené na staniol ještě dříve, by neměl být normální stav. O spolehlivosti francouzské elektroniky už raděli vůbec nemluvit....
Nesmysl. Podívejte se jak dopadli britské automobilky...Dlouhodobě se daří v podstatě jen německým automobilkám. Proč na to ať si každý odpoví sám. Já německý vůz nechci...
Výhoda jednotné měny. Ve Francii mají velmi nízkou produktivitu a protože Německo táhne EUR je kurz k GBP je tedy pro francouze špatný. Kdyby Francie měla svůj FRF, ten mohl devalvovat a nebyl by problém jeho kurz k GBP. Navíc renautt = nic moc.
Nu, já bych ho tedy také nekoupil
Je vidět, že Britové mají rozum.
Nevím proč hodně lidí chválí renault pro malou spotřebu paliva. Měl jsem 2 měsíce pučenou Thalii, jízda po Praze se mi s ní líbila a uvažoval jsem že si ji koupím. Ale ta spotřeba benzínu byla těsně pod 10 litrů což se mi zdá dost na tak malé auto i po Praze. Podíval sem se tedy na netu na stránky renaultu a tam píšou že kombinovaná spotřeba u Thalie 1,2 je 7,8 litrů což je na dnešní dobu hodně. Prostě renaulty si berou dost benzínu, na druhou stranu pořizovací cena je dobrá.
Nuž, pokud máte hluboko do kapsy, kupte diesel.
Ale spíš to bude o tom, že s tím neumíte jezdit.
francouzský auto si koupí jenom člověk který řeší jenom cenu a už ne kvalitu a vůbec ne image. No ale na nákupy a do práce proč ne, lepší než vlakem
Nejsem vypatlanej omezenec, abych autem řešil jakousi pofidérní "image".
Abych vyzkoušel jak z kvalitou Renaultu zakoupil jsem Renault Laguna 2,0 dCi. Zatím mám najeto za čtyři měsíce 20 000 km. Jsem spokojený! Uvidíme za tři roky.
Britové jsou patrioti nebudou kupovat francouze - kupují Mondeo, Insignii případně japoncea VW
Ale zdá se, že nejsou hloupí.
Bodejť. Obzvláště modely Espace a Laguna, ty se věru povedly. Ovšem ani sesterská Dacia a Nissan na tom nejsou úplně nejlépe:
Stáří vozu 2-3 roky, nejhorší vozy: Dacia Logan a Renault Espace. Stáří vozu 4-5, nejhorší vozy: Laguna, Primera, Logan, Espace. Stáří vozu 6-7, nejhorší vozy: Laguna, Espace, Stilo. Stáří vozu 8-9, nejhorší vozy: Laguna, Stilo, Alhambra a nakonec stáří 10-11, nejhorší vozy: sourozenci Sharan, Alhambra, Galaxy a Ford KA.