- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kteří cítí mimořádně intenzivní potřebu komentovat, čemu nerozumí, aby prostě zklidnili hormon: nikdo vám ty ošklivé elmobily nevnucuje
Kdo si chce koupit seriově vyráběný elektromobil již dnes, ten si koupí ČESKOU Škodu Roomster - EVC R3.
Získá tak MPV, které jede plně na elektřinu z baterii.
Vy ste ale směšný poťouchlík ...
s těžkými bateriemi jsou komplet všechny slepou uličkou... .
Minulý týden jsem viděl na ČT-1 automotorevue a tam byla ČESKÁ Škoda MPV - Roomster v plně elektrické verzi.
Škoda Roomster EVC R3, max. výkon 30 kW, napětí 80 V, dojezd až 100 km, doba dobíjení na 90% kapacity jen 11 hodin. --- Akumulátor LiFeYPo4 navíc vydrží 2700 až 3000 dobití ! ! ! Zaváděcí cena je jen 598.900,- Kč včetně DPH.
PS : tomu říkám praktický seriově vyráběný elektromobil a né nějaký kočkopes AMPERA..
katano raději na televizi nekoukej, nemá na tebe dobrý vliv, spíše naprosto devastující....
PS: to je realita
Benzin hori jeste mnohem vice a vsichni na nem jezdime a nad nadrz z benzinem umistnujeme i deti do autosedacek. Co se asi stane, kdyz nekdo streli do benzinove nadrze auta, nebo kdyz ze nadrz rozbije pri autonehode?
postavíme další uhelky, vydrancujeme zásoby uhlí, zadrátujeme krajinu, ale budeme jezdit ekologicky na elektřinu... Zlatá ropa!
nebo postavíte malou větrnou elektr., nebo nějaké solární články, a můžete dobíjet z domova bez drátů v krajině
čistého elektromobilu ?
Horko těžko přijedete ekologicky do panelákového sídliště z cesty, v českých podmínkách zaparkujete půl kilometru od bydliště a jak zajistíte dobití ?
Výrobci tak nějak s českými podmínkami moc nepočítají. Žádní.
Velká škoda, že se problém objevil ..a že opět ale opět může znamenat zpoždění rozšíření alternativního řešení pohonu automobilů. Koncepce kdy je v autě malý spalovací motor, generátor a baterie mi připadá velmi rozumná. Jednak je zde velmi slušný dojezd, dokáže si poradit s nedostatečnou ienfrastrikturou dobíjecích stanic a přitom dokáže nabídnout výhody čistě elektrické jízdy. Nejsem příznivcem konspiračních teorií, jen doufám, že se nechystá něco podoného jako s konceptem EV1. Chtěl bych být lehce naivní a nevěřit, že existuje něco jako petrolejářská lobby ... kéž by. Každopádně si myslím, že kdyby bylo tolik usílí a peněz věnováno do projektů jako je Volt, a ne do slebých cest jako je vodík apod. ,dávno bychom jezdili i na elektrickou energii .. nebo alespoň z větší části.
Není problém na ní jezdit, ale vyrobit ji ekologicky v dostatečném množství a nezávisle na denní době.
S touhle fantazií jim ty názvy pro auta brzy dojdou. Těším se až přijdou na řadu Odpor a Rezistor - to se bude dobře prodávat
Nebojte, oni na něco přijdou, ad toho je všude marketing, třeba jednotka vodivosti Siemens, ta už je sice zadaná, ale kdo ví...