- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...kdyby se manažeři automobilek v ČR nestyděli, tak z airbagů udělají nadstandard i u nás.
...a mimochodem...není to tak dávno, kdy to bylo pouze za příplatek ve výši 50% auta i u nás. Vzpomínáte?
třeba když jsme jeli v Sao Paulu bratránkovým VW Foxem. Když jsem se díval třeba na tloušťku plechů, nebo třeba celých dveří, kde je tapecírunk natlačenej přímo na vnější plech dveří, říkal jsem si, že takovým autem bych se nechtěl nabourat. A to je na tom brazilská verze Foxe ještě o něco líp než v článku zmiňovaný Gol nebo Fiat Palio. Podle mého pozorování je jedinou značkou, která udržuje kvalitu svých aut i v Latinské Americe, Toyota. Měl jsem možnost vyzkoušet brazilskou verzi Hiluxe i Corolly v sedanu, a obě auta na mě působí evropsky.
Problémem Brazílie je dřívější ochranářská politika vlastního trhu (import-substitution industry), dovoz byl zatížen extrémním clem (ještě vlastně je), takže firmám se nevyplatilo dovážet a založily továrny přímo v místě. Bohužel na úkor kvality.
lidí je nadbytek,a hlavně když potřebujete spravit auto uprostřed pralesa tak čím starší a jednodušší tím lepší
No to vypadá jako dobrý trh, kde by se mohlo dobře prosadit auto Tata Nano. To dostalo 4 hvězdičky a údajně by mělo být dost levné.
Teď jde o to, jestli by nezačali ty káry montovat přímo u nich se stejnou výbavou, na jakou jsou zvyklí...
ze Volkswageny vyrobene v Brazilii jsou na prd, protoze se neustale kazi a furt jim neco upadava (kliky, atd.) Jak komunisticke auta. Tudiz, kdyz uz kvalitni auto, tak vyrobene v Mexiku.
v Euro NCAP za to, že vám auto nadává za nepřipoutání se pásem nebo za ochranu chodců
A čemu se divíš? Bezpečnost aut jde obrovskými kroky dopředu a když potom většina aut dostává hodnocení 5 hvězdiček, tak to docela ztrácí smysl. No tak prostě upravili metodiku, tak aby měli co porovnávat.
Třeba takový rám před nárazník - je sice hezké, že ti ochrání auto, ale když s ním potom vezmeš nějakého chodce, který ti vběhne do vozovky, tak hádám, že by byl určitě radši, kdybys ho neměl.
Vcera u nas spal, proti nasi vuli, opily inzenyr Severin - ten vam ty airbagy nainstaluje. To nechte, to je antisepticky klouzek
Na první kolej přijíždí nákladní vlak z vizovic.
Aji pásy by si mohli vymontovat. Naco platit za kraviny.
Ja o Jizni Americe neco vim a nepouta se tam skoro nikdo. Auta jsou vesmes ojete ameriky a jsou na tamni pomery pomerne drahe. Zato benzin je az srandovne levny. V provozu to je tak, ze vetsi a vic troubici auto ma prednost. S predpisy si nikdo hlavu nelame. Za teto situace jsou nejake hvezdicky latin NCAP a airbagy k smichu
Jsem zvedavy, co budou rikat o bezpecnosti aut nasi vnuci.
Jestli se teda do te doby lidstvo uspesne samo nevyhubi.
A kdyz jsme u tech airbagu. Radsi bych sedel behem nehody sedel ve vojenskem H1 bez airbagu nez
v tech soucasnych plastikovych a downsizovanych euro prccich se sesti airbagy.
Ta evropska honba za hvezdickami postavena na jedine metodice testu je trochu osemetna.
Jo ale v Hummeru proti europrckovi. V bouračce Hummeru s Hummerem by zas vyhrál ten s airbagem (teda jestli se tam vůbec montuje, nevím).