- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že saaby jsou hodně nákladná auta na provoz
Jezdím je už léta a nic o tom nevím, nechcete to rozvést? Hliníkové nápravy se, pokud vím, musí měnit u VW Gruppe.
Si vybere nějakou značku / model a pak takhle trolluje.
Proto mám švédský Saab 9-5 XWD objednaný a již jsem složil 20% zálohu. Zatím jezdím Mercedesem E, ale na Saaba se vyloženě těším.
PS : koncem ledna 2012, se i já stanu SAABYSTOU.
A kam se vám ztratil Renault ESPACE a dalších cca 5 jiných modelů o kterých zde často tvrdíváte že jsou vašimi vozy? To jedete každý den v měsíci jiným vehiklem?
Buď je autor jedním z fanatických zastánců značky SAAB nebo nechápu, proč nám tu vytváří jakýsi nesmyslný kult. Saabu se sice nedá upřít celkem vyhraněný design, ale když si vzpomenu na ty předpotopní interiéry, nesmyslně složité ovládání a přidám k tomu v kombinaci ten již zmíněný, ne zrovna mainstreamový design, tak už ani výborné motory nemohou podobný experiment zachránit. V mém okolí se o Saabu vyjádří nelichotivě minimálně polovina dotázaných.
Složité ovládání čeho konkrétně? Je-li vám šaltpáka složitá, tak si pořiďte automat.
Položily ho hlavně tahe okolnosti: Švédsko je výrobně drahá země, GM se k němu choval macešsky, SAAB musel používat komponenty od Opelu, což je výrobce o X řádů horší než byl SAAB před převzetím GM, špatná marketingová politika koncernu (viz načasování nové Insignie, která byla upřednostněna před SAABem) a další chyby.
General Motors ze SAABu vytěžil veškeré cenné know-how, chtěl po ní, aby vyráběla prémiové vozy, ale investice do ní vázly a nakonec dostal přednost Opel.
Takováhle politika managementu nemohla vést k ničemu jinému než úpadku.
U nás né pane Dvořák, tak pište jen za sebe a ne za celou zeměpolokouli.
zásob zkrachovalého, nekonkurenceschopného výrobce.....
koukam, dalsi odbornik. vas se tu dnes seslo...
Prostě se mi Saab líbí a u prodejce jsem uhádal v září 2011 slušnou CENU = dostal jsem se pod 1 milion Kč.
PS : uvažoval jsem i o diferenciálu, nakonec se spokojím s HALDEXEM 4x4.
jojo, vyprodava. taky bych koupil, kdybych mohl. ale obmenu jsem chystal az za par let:(
No, velka skoda, rikal jsem si, ze az budu velkej kluk, bude Saab moje vysneny auto. Bohuzel jsem jeste porad malej a Saab konci:-(. To ze je to super auto netreba diskutovat. Co se jim vsak vubec nepovedlo je napriklad servisni a prodejni sit, kolik prodejcu a servisu je v CR? Koupite si auto ktere ma servis ve trech mestech? Plus nejaky utok na korporatni klientelu. Vetsina Passatu co maji manageri na operak je do 1mil Kc a tam mohl Saab nabidnout spoustu muziky, ale Passaty jsou modlou jen tady a nejvetsi EU trh vetsinou jezdi Audi a BMW. Jestli to delaji stejne vsude na svete tak nizke prodeje jsou jen vyustenim. Skoda, ale snad se to nejak podari,
Automobily bez zaměření na určitou skupinu zákazníků, nevýrazné neoslovující co víc dodat. Není SAAB který by mi utkvěl v paměti.