Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fiat 500 v Americe hitem není. Navíc se neví, které crashtesty platí

Italský Fiat se hodně snaží, aby jeho návrat na americký trh byl ve velkém stylu. Zatím se ale jeho stylové pětistovka setkává spíše s vlažným přijetím zákazníků. Teď navíc její pověst trápí dva protichůdné výsledky nárazových testů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zep

Ja jsem videl jeden jediny....

sedel v tom nejaky prihloply homo vypadajici jedinec (nic proti nim)... na dalnici v rush hour...velmi "krecovite" vyhlizejici neco na 4 koleckach. Velmi nebezpecne vypadajici. Mezi normalni velikosti aut velmi nebezpecne vypadajici pro okupanty tohoto mini-priblizovadla.... Ve meste bych to videl...ale na dalnici. ....Ani nahodou. Myslim ze to bude takova novelty jako byl brouk nebo mini, kterych jezdi na silnicich docela minimum.... Fiat bude muset trosku uporneji  pracovat na sve ne prilis dobre image poruchoveho krapu, kterou zde asi jeste ma z dob kdy se tu prodaval i kdyz ten cas je nastesti pro ne castecne vyhoda....za tech par desetileti se na plno veci zapomene.  Ale Fiat? dekuji-nechci. ;-)

0/0
11.1.2012 14:40

Paveljan

Ten, kdo si myslel,

že Fiat 500 bude mít v USA úspěch, je padlej na hlavu.

0/0
6.1.2012 11:54

Nemohu ji zadat, je blokovana...

Pro mlade americany?

No nevim ale podle mne chteji mladi americane v aute hlavne soulozit. A to si ve Fiatu 500 nedovedu dost dobre predstavit. Takze asi tak:-P;-D

0/0
4.1.2012 15:43

T.Lojza

Re: Pro mlade americany?

Tak to mas teda blby. :-P;-D

0/0
6.1.2012 11:42

anncz

FIAT aneb Fix It Again Tony

Je to nekonkurenceschopne. Cemu chteji konkurovat, Mini od BMW, jako sorry hosi, ale nejste BMW.  

A za prachy za slusne vybaveny Fiat lze koupit 300 konoveho Mustanga, pokud nekdo chce zabavu, nebo Toyotu, pokud lidi hledaj spolehlivost.

+1/0
4.1.2012 12:50

Modrý a zelený blesk

Re: FIAT aneb Fix It Again Tony

Njn, zjevně nemáš vůbec na to pochopit, pro koho, kam a na co je toto auto určeno. Mustang je pro puberťáky, jinak k ničemu.

+1/0
5.1.2012 9:56

samuel05

Re: FIAT aneb Fix It Again Tony

mustang je urceny pro chlapce. Mini, chrobak, fiat 500 pro zeny/devcata nebo homosexualni muze. Myslim ze i madonna jezdila v mini.

0/0
5.1.2012 23:22

zrušený3x

Re: FIAT aneb Fix It Again Tony

Hm, pán je znalec ;-D;-D;-D

0/0
6.1.2012 15:43

Čingis_Xaan

...

Nj, není to velký, málo to žere a málo to řve, to se tam asi líbit nebude :-)

+4/0
4.1.2012 10:49

anncz

Re: ...

Tak jasne, neni nad stedoevropsky ideal auta:

- 3 valce

- sazomet

- zvuk neco mezi sicim strojem a Zetorem

- turbo rozhavene na teplotu a tlak, ze tam zacina fuzovat helium

+1/0
4.1.2012 12:54

TristanTzara

Re: ...

Tak to nevim, můj ideal to teda neni. A to jsem ze sřední evropy.

0/0
4.1.2012 15:35

f0rr35t

Re: ...

Já mám pocit, že takových aut tady jezdí spíš minimum než většina a obecně je lidi spíš kritizují, nebo řekou "je to dobrý, ALE...".

0/0
4.1.2012 23:21

Modrý a zelený blesk

Re: ...

NJN, vyfoukanej Amík potřebuje šestilitr, samozřejmě automat, protože na řazení už nezbývá mentální kapacita, a žádný turbo, protože na zacházení s turbem opět nezbývá mentální kapacita. Pořádný křesla, aby se mu v McDrive nevyžbrundala cola.

0/0
5.1.2012 9:54

anncz

Re: ...

Tak ses vyblinkal a ted zpatky do montovny nebo cim je tvoje zeme proslula. Ten amik si tim autem zajede do NASA, Microsoftu, IBM, Googlu a dalsich.

0/0
5.1.2012 18:03

Antonín, topič

Re: ...

A jako co? Nic z toho není tvoje zásluha, přistěhovalče.;-D

0/0
11.1.2012 10:01

majklss

Re: ...

Ano a to je přesně sen čechů ale škoda má pro ně jinná fára za spoustu peněz.

0/0
10.1.2012 16:52

Antonín, topič

Re: ...

Nejsem Čech a nekupuju škůdky, tak to nemůžu zhodnotit.

0/0
11.1.2012 10:01

majklss

Re: ...

cooooool!!R^

0/0
10.1.2012 16:49

_Xeon_

??

Jak by tam dopadla třeba Škoda Cígo s 5 hvězdama?

+1/0
4.1.2012 9:55

jacobsen

bych chtěl vidět

jak na zadní sedadlo pětistovky natlačili průměrnou dvouset kilovou americkou ženu

+3/0
4.1.2012 8:34

ExpertNaVsechno

Re: bych chtěl vidět

Ta figurína se asi dá rozmontovat, naložit po částech, a vevnitř zase složit :-)

0/0
4.1.2012 8:44

Milhaus1

Re: bych chtěl vidět

R^;-D

0/0
4.1.2012 8:48

anncz

Re: bych chtěl vidět

Ta ceska by mela 300kg, kdyby na to mela prachy.

0/0
4.1.2012 12:56

SUPERpolární liška

Re: bych chtěl vidět

Doufám, že máš u té prozámořské agitky pravou ruku přiloženou na srdci :-P

0/0
4.1.2012 15:06

zep

Re: bych chtěl vidět

Koukam ze jste klasicky cesky trouba s malomestackymy predsudkyR^

0/0
11.1.2012 15:34

duch zavražděného iuose

hmm

já bych snad i tak nějak logicky věřil spíš testům pojišťovací společnosti :-)

0/0
4.1.2012 7:58

pajac

Re: hmm

souhlas. Věřím taky soukromým společnostem. Americká vláda si chce zvednout ekonomiku tím, že bude Američanům vtloukat do hlavy, že to co je od jinud je špatné a to americké je TOP ONE. Tak jako npř. Toyota a jejich špatné plynové pedály. Und so weiter.

0/0
4.1.2012 17:23

Kuk na strejdu

magrinal

magrinal, to je něco jako Fait?

0/0
4.1.2012 7:55

Nomad

Re: magrinal

spis fati

0/0
4.1.2012 8:41

ztrewq

tie testy "bezpečnosti"

sú hlúposť. v podstate ide o trend z rokov 1960 keď do "štátov" začali dovážať a predaj stúpal "chrobála". vtedy som si prečítal v 100+1ZZ preklad článku "nebezpečný v každej rýchlosti". viete si niekto predstaviť rovnakú bezpečnosť pre osobné auto, teréňák a kamión? takže sú to chiméry, ale na kšeft vynikajúce.

a ak mi chce niekto tvrdiť, že to "zachráni" ľudské životy, tak ďakujem, netreba. stačí sa iba správať normálne. potomk ničomu extra výnimočnému nemá prečo dôjsť.

0/0
4.1.2012 7:05

Rubik1

Tohle auto v USA nemůže uspět

To co prodají, to bude spíš pro automobilku Fiat znamenat ztráty. Američan svým dětem raději koupí pořádné bezpečné použité auto než nebezpečnou mrňavou kapsli. Jediným vhodným kupcem by mohli být lidé ve městě, kde je těžké zaparkovat, jako je San Francisko. Ale tam jsou zase tak vysoké platy, že raději koupí Mini nebo něco podobně kvalitního.

+1/0
4.1.2012 5:01

wildos

Re: Tohle auto v USA nemůže uspět

to by mě zajímalo co je na tom autě nebezpečné. důvod proč jich zatim neprodali víc je hlavně ten , že v celé americe je pouze 130 dealerů a čeká se na specifikaci abarth.

0/0
4.1.2012 8:07

0xf

Re: Tohle auto v USA nemůže uspět

treba uz jen jeho hmotnost... pokud se to setka s prumernym americkym autem tak s toho moc nezustane... navic pohodli cestovani nic a taktez jizdni vlastnosti o nicem... a uprimne american neni cech ktery by se trumfoval jestli mu to zere o desetinu vic nebo min.... tohle je evropsky trend...

+1/0
4.1.2012 8:42

hugo.tom

Re: Tohle auto v USA nemůže uspět

Abarth by uspět mohl, když se prosadil Brouk a posléze to svedl New Beatle, Trh pro malé auta je v americe docela velký. Trend mít co největší auto s co největším výkonem už taky v americe postupně ustupuje. Puberťačky 16-20 let  určitě cílová skupina.

0/0
4.1.2012 9:42

machomen

Re: Tohle auto v USA nemůže uspět

Mini je větší, brouk je ještě větší. Tento fiat je přiliš malinký. Ztěží se do něj vlezou dva lidé.

0/0
4.1.2012 11:15

majklss

Re: Tohle auto v USA nemůže uspět

To je nesmysl  silný motor vždy zůstane pouze bude ekonomičtější.A u velikosti auta bych to taky neviděl tak jednoznačně.

0/0
10.1.2012 16:57

Premek11

Re: Tohle auto v USA nemůže uspět

Ale muze. Velmi malo Americanu kupuje svym detem auto - typicky jim zrecykluji stare. Toto je nabidka pro mlade lidi, kteri si to plati za sve - a tam cena hodne rozhoduje. Pokud se chyti jako levnejsi varianta Mini, tak tak se to nakonec muze rozjet.

PS: A to nejsem vubec priznivec FIATu.... - nikdy bych si to nekoupil.

0/0
4.1.2012 10:31

Zombot

Auto vs telefon

Poslední věta článku mě rozsekla. Věřím tomu, že plno Američanů (a nejen jich) udělá kvůli strachu ze sociálního vyloučení skoro cokoli jen aby měli poslední model iPhonu nebo Galaxy S, ale nedokážu si představit, že by se kvůli telefonu nechali omezovat při výběru auta. Pokud je někdo skutečně schopný koupit horší auto jen proto, aby se mohl ohánět nejnovějším smartphonem, který bude nejpozději do roka zoufale zastaralý, tak je s naší společností něco hodně v nepořádku.

+1/0
4.1.2012 0:31

danny1

Re: Auto vs telefon

no posledni odstavec je uplna blbost. Tento vuz vidim jako koupe diteti v 16ti a hlavne pro holky. A urcite bude teda vice nez pro dva lidi. Vidim mlade, jak vozi kamarady/ky na zabavu, do kina atp, v plnem aute. Rodice tudiz bedlive sleduji, jak je auto bezpecne, a nehledi tolik na cenu, protoze cena vozu o par tisic dolaru vice ci mene znamena par desitek dolaru v mesicnich splatkach..a jestli nekdo plati treba 300 a nebo 325 opravdu neni podstatny rozdil nato, aby kupoval horzi a nebezpecnejsi model auta. Druha vec je servis... jestli tohle auto nikde nikdo neopravi, tak si ho budou kupovat lidi akorat zijicich ve velkych mestech, kde aspon jeden service existuje.

0/0
4.1.2012 3:30

f0rr35t

Re: Auto vs telefon

jj, je to taky jsem to příliš nepochopil. To není jako u nás, kde nějaká lepší verze iphona stojí jeden čistý průměrný plat celé populace... pro mládež z nižší sociální vrstvy je možná smartphone drahý i u nich, ale tím "drahý" nemyslím, že to stojí stejně jako měsíční plat jednoho z rodičů ;-D

0/0
4.1.2012 11:01

Josef II

Re: Auto vs telefon

Malo jsi toho videl ! Vetsina lidi si koupi oboji, jak IPhona, tak luxusni auto ! Vsichni se budou omezovat na zradle.. Takze zastaraly IPhone neni jedinny problem teto spolecnosti !!

0/0
4.1.2012 11:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.