- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na švédském autě se nejvíce kazí německé vstřikování Bosch, jak je psáno v článku... Jak typické... To je ta německá kvalita, musím si rýpnout. On to věděl už můj děda, i kdysi byly německé věci jen na chvíli. I kávovar Krups vydržel rodičům jen krátkou dobu... Zatím můžu z německých věcí pochválit pouze Miele, nic více, určitě ne auta.
kdyz budu vymenovat vcas opotrebene dily, tak najede kazdy auto 5mil km protoze uz to bude nekolikrat jiny auto
jenže tohle má původní motor i převodovku a spoustu dalších dílů, včetně karoserie.
...ale ten zadek je takovej oulisnej, řekl bych. Tak asi zůstanu u svých dvou rozežraných amerik
:
MMCH když už bych měl kvůli něčemu zblbnout, tak jedině Horch 853 Coupe 1936.
podle informací, co jsem našel, tak v roce 1998 mělo to rekordní auto 1,69 milionu mil, tedy 2,7 milonu km, v roce 2007 mělo 2,7 milionu mil tj. 4,3 milionu km.
je to tam napsáno špatně, nicméně auto má nyní najeto lehce k 4,9M.
Do teď byl můj sen 507 bmw, ale... mno, asi budu muset koupit dvě auta ;-DDD
To já jsem tohle Volvo znal, ale naopak BMW 507 jsem si musel vygooglit. Taky nádherná kára!
zvané jinak Shooting Brake http://en.wikipedia.org/wiki/Shooting-brake
Volvo od prvopočátku vyrábí krabicoidní ošklivky, včetně současné generace. Od té doby co vlastní Volvo ČÍNA, je pro mně Volvo nezajímavé.
PS : když chce někdo hezké ŠVÉDSKÉ auto, tak si koupí SAAB 9-5 XWD
Ale design Volva je právě krabicový s jednoduchými křivkami. To je na tom tak krásné. Saab 9-5 je hezké auto, ale z profilu mi připomíná botu a zezadu japonské sériovky. Ale tak naštěstí je kapitalismus a můžeme si každý vybrat :)