Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší křápy historie: Američané mají pifku na diesely a trabanta

Mezi stovkou nejhorších aut všech dob jsou podle serveru Insideline převážně auta, která brázdila a brázdí americké silnice. Do žebříčku se ale dostalo i pár aut z našich zeměpisných šířek. Do první desítky server vybral trabanta a yugo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zep

Americka auta 50-60 let

byla vesmes vsechna hrozny krap... Ale tehdy byla jina doba... Ata stala par supu, a hledelo se hlavne na vzhled ne na vykon ci spolehlivost a uz vubec e na bezpecnost. Vesmes veskera auta te ery jsou work of art a nikdy se ta doba nebude opakovat. Myslite ze je lide zbiraji protoze to byla tak dobra auta nebo tak dobre vypadajici?8-o

0/0
11.1.2012 15:16

pingu1

Edsel Corsair Convertible

Edsel Corsair Convertible.. takovy pekny auto...;-)    nesmyslne hodnoceni...:-/

0/0
6.1.2012 10:16

JavorMagor

Re: Edsel Corsair Convertible

Navrch huj, vespod fuj, Edsel byl to nejhorsi auto co kdy americani vyrobili, jizdni vlastnosti zadne, technika zoufala.. treba ta tritlacitkova prevodovka s razenim na volantu.. brrrrrrrr.

Dobre, ze to zkrachovalo.

0/0
9.1.2012 14:03

zep

Re: Edsel Corsair Convertible

Tlacitkova prevodovka nebyla zadnou vyjimkou te doby... videl jsi nekdy nejaky clasic te doby?? Pri te prvni vete co jsi napsal si vzdy vybavim socialisticke  ceskoslovensko...dnes cesko;-)

0/0
11.1.2012 15:24

příspěvek obsahuje vulgarity

kdopak je tak hloupý

že tvrdí, že Yugo je Fiat 127? UTFG pánové, pak vyčistětě lupu a ty obrázky si prohlédněte. Ono je to auto úplně jiné

0/0
6.1.2012 1:45

primošš

pokud sa hodnoceni vztahuje na dobu vzniku

tak tam trabant ani isetta nepatri. trabos byl pri vzniku normalni moderni male auto. dvoutakt tehdy jeste usel, mel predni pohon.... isetta byla taky tehdy oblibena, vzdyt se prodavala 7 let. o bezpecnost tehdy moc neslo..

+2/0
4.1.2012 21:44

JavorMagor

Re: pokud sa hodnoceni vztahuje na dobu vzniku

No zrovna Isseta je jako veteran velmi cenena a dokonce se vyrabi nastupce s nejmodernejsi technikou.

0/0
9.1.2012 14:08

čirokéz

Chybí mi tam

Chybí mi tam VW Touareg a Porsche Cayenne.

+4/0
4.1.2012 9:48

pissflapslover

Re: Chybí mi tam

ale to je clanek na krapy! a ne auta tvych snu;-D

+2/0
5.1.2012 10:21

Pajasalty

Re: Chybí mi tam

Tuareg neni zrovna to nac je WV hrdy. I kdyz je to nadherne auto.

0/0
5.1.2012 17:48

Jarda4

Fiat nedávno NEKOUPIL celou americkou automobilku Chrysler

Fiat vlastni  53.5 % Chrysleru a plánuje svůj podíl navýšit na 58.5%. Zbytek vlastní United Auto Workers.R^

0/0
4.1.2012 8:55

příspěvek obsahuje vulgarity

Re: Fiat nedávno NEKOUPIL celou americkou automobilku Chrysler

co chceš, na to lupa nevidí

0/0
6.1.2012 1:47

persona-non-grata 2

Škoda, že hloupí amící neznají hadraplán

;-)

+1/0
3.1.2012 22:53

kvedlal

Re: Škoda, že hloupí amící neznají hadraplán

Ba ani Tatraplán, ale to k jejich vlastní škodě.

0/0
3.1.2012 22:55

Pajasalty

Re: Škoda, že hloupí amící neznají hadraplán

Tatraplan znaji, maji ho v muzeu designu jen uz si nepamatuju kde to je a nevzpomenu si ani na mucidlech. To je vostuda.

0/0
5.1.2012 17:51

pingu1

Re: Škoda, že hloupí amící neznají hadraplán

..takovy auto nikdy neexistovalo..Rv  a jestli mas na mysli Velorex, tak to byla trikolka, ( teprve ke konci  ctyrkolka, vozitko , pro invalidy..nikdy si to na auto nehralo...:-P

0/0
6.1.2012 10:18

Tom Hagen

Proč?

Nepochopil jsem zařazení Lotusu Elan a Jaguaru X-Type.

A pak ještě Smarta ForTwo, to je do města naprosto dokonalé vozidlo.

+1/0
3.1.2012 22:39

kvedlal

Re: Proč?

Protože Lotus a Jaguar jsou BRITSKÉ značky... Americkým snem není "auto do města", tedy ani Smart v jakékoli verzi. Další otázky? :-)

0/0
3.1.2012 22:42

Tom Hagen

Re: Proč?

Ale Lotus Elan je naprosto úžasná kára!  8-o8-o

0/0
4.1.2012 21:26

Rambo-x

No zrovna tráboš by tam být nemusel

Škoda že jsem jej musel prodat,ale páté auto bych už neuživil.......jinak byl sice zastaralý,ale člověk si v něm užil pravý pocit z řízení,pravý zvuk motoru a trošku pořádné vůně.......jednoduchý jak skládanka,vše si člověk opravil,trochu zručnější člověk si jej celý do šroubku rozebral a zase sestavil,opravy minimální.........jedinou nevýhodu vidím v opravdu žádné pasivní bezpečnosti,sice má motor v předu,ale myslím že zde by to bylo jedno

0/0
3.1.2012 20:43

u.boat

Re: No zrovna tráboš by tam být nemusel

Přesně s takovým přístupem s jakým byl tento seznam sestaven by se na dal jmenovat třeba i ford T ;-D

Slabý motor, žádné airbagy, interiér také žádná sláva ;-D...

0/0
3.1.2012 21:33

kvedlal

Re: No zrovna tráboš by tam být nemusel

Jenže rozdíl je v tom, že Ford T "všelidově" motorizoval Ameriku už před první světovou. Kdežto v seznamu jsou i perly, které se snažily "všelidově" motorizovat Evropu ... až po druhé světové. :-/

0/0
3.1.2012 22:45

pingu1

Re: No zrovna tráboš by tam být nemusel

..s trabosem ,jsem flaknul po smyku do skodovky zadkem, rozbil jsem si akorat zadni svetlo,

skodovka mela v loji celej sloupek...a dvere..;-D

0/0
6.1.2012 10:19

Rambo-x

Re: No zrovna tráboš by tam být nemusel

Stejně by to dopadlo i opačně,možná ještě hůř,každé auto má nejsilnější výztuhy na předku a zadku,ale bok a dveře jsou zóna která se deformuje jako papír,a i u nových aut je to nejzranitelnější oblast..........kdybych fláknul škodárnou zadkem do rabantu do dveří tak je v nich tak půlmetrová díra,jak by se ten bakelit rozsypal

...........ale měl jsem trabantíka rád,škoda že jej už nemám;-(

0/0
6.1.2012 10:43

JavorMagor

Re: No zrovna tráboš by tam být nemusel

trabos vozil pod prednim a zadnim naraznikem regulerni traverzu, ale jinak to byla bakelitova bublina s nulovou bezpecnosti. Proste malej zakernej krap ve vsech ohledech, ale v te dobe to nevadilo.

0/0
9.1.2012 14:10

pepanescu

Američané mají pifku na trabanta???...

...američané si můžou políbit .rdel!!!

Trabant byl zlatej, jednoduchej, spolehlivej, de facto bezůdržbovej.

Škoda že se nedá nový koupit i dnes, už bych si pro něj šel, na moje ježdění do práce z práce 9km tam a 9km zpět by bohatě stačil.:-)

+1/0
3.1.2012 20:24

taknevim

Re: Američané mají pifku na trabanta???...

Já jezdím 4 + 4 km. Zvažuji elektromobil (jakýkoli).

0/0
3.1.2012 20:50

u.boat

Re: Američané mají pifku na trabanta???...

4+4 km? to by ti stačila rikša :-)

0/0
3.1.2012 21:34

persona-non-grata 2

Re: Američané mají pifku na trabanta???...

Zkuste pěškobus. I když kvůlivá povinnému zimnímu obutí už to není nejlevněší dopravní prostředek :-P

0/0
3.1.2012 22:49

Wolf 2

Re: Američané mají pifku na trabanta???...

Předpokládám, že zdraví brání použít jízdní kolo?

0/0
9.1.2012 11:42

truthspeaker

američané chtějí hodnotit auta

britové pořádat kulinářské soutěže a rusové se vyjadřovat k lidským právům? Kam ten svět spěje ;-D;-D;-D

+15/0
3.1.2012 19:59

Tom Hagen

Re: američané chtějí hodnotit auta

;-DR^R^

0/0
3.1.2012 22:25

pingu1

Re: američané chtějí hodnotit auta

R^

0/0
6.1.2012 10:14

mephisto222

Re: američané chtějí hodnotit auta

Neviem co je na americkych autach take strasne. To je ako tvrdit, ze europske auta su najlepsie. V amerike mas dobre auta a zle auta, napr. Cadilac je slusna znacka

0/0
6.1.2012 15:22

jahana

Největším propadákem je čeština Adama Nováka

Pane autore článku, největším propadákem není Edsel Corsair z roku  1958, nýbrž druhý odstavec, čtvrtý řádek vašeho článku, kde nám sdělujete, že, cituji: "z našeho pohledu jsou mnohé z vybraných aut zajímavé",;-( konec citátu. Z mého pohledu vám asi šel ve škole lépe tělocvik nebo matematika než čeština, takže nevím, proč jste se dal ausgerechnet na novinařinu.

+3/0
3.1.2012 18:52

Yesname

Re: Největším propadákem je čeština Adama Nováka

Co je to za hovadinu?!?

0/0
4.1.2012 8:30

taygete2

Re: Největším propadákem je čeština Adama Nováka

má pravdu, ten chlapec:-))...z našeho pohledu jsou mnohÁ z vybraných aut zajímavÁ

0/0
4.1.2012 13:04

pjb1

Zdravím.

Vcelku překvapivě mi ta anketa či co to je připadá přihlouplá. Šperkem se pro mě stalo tvrzení, že Suzuki Samurai se nehodí na současný dálniční provoz. Nemusí to být pánům od Suzuki líto, M1 Abrams není na dálnici taky nic moc....:-)

0/0
3.1.2012 18:38

barbarosa1942

Honda accord

mel jsem ji par let po revoluci, , a vozila mne dobre. 85-ka, stary kram, ale nikdy neselhala. Byla jak nova, najela 450 , jen spojka a brzdy.   Focus 2001 -alternator 2 x, zamek, klima, civka, sensor co2, kulisa razeni 2 x, zadni dvere nelze otevrit zevnitr. dil prestali vyrabet.slaby motor 2.0 130 je hlucnya zere 9 mesto, navic to nejede, plave po dalnici

+ vynikajici podvozek,

 

nepohodlne sedaky.

Koupil jsem ho novy, zadny pre-kus.:-/no thank you

0/0
3.1.2012 18:38

barbarosa1942

Re: Honda accord

nad 130 focus na dalnici nesedi, na okresky ok. 

zene jsem dal Subaru Impreza, to jsme ale jinde. Jede jak po kolejich, a rychle.

nechci tady nikoho urazit, jen pisu sve zkusenosti.

0/0
3.1.2012 18:46

blikanec

Chybí tam Fiat Multipla

:-P

0/0
3.1.2012 18:26

ivoš

Re: Chybí tam Fiat Multipla

Ten starej, nebo ten novější?

0/0
3.1.2012 18:31

blikanec

Re: Chybí tam Fiat Multipla

Mě se nelíbí ani jedna.

0/0
3.1.2012 18:34

kvedlal

Re: Chybí tam Fiat Multipla

Ožrali se designéři ve Fiatu a stvořilo nové auto. Vystřízlivěli, koukli na to a řekli: "No co, holt se nám to nepovedlo. Vyhazovat to nebudem, bude z něj další Multipla". :-)

+1/0
3.1.2012 22:54

oldboy

Breaking Bad

Tak už vím, v čem jezdil Walter White v Breaking Bad - Pontiac Aztec R^ :-)

0/0
3.1.2012 18:07

LaHa1

A co Austin Allegro.

Na tehdejší dobu a nabídku v Mototechně krásný auto. Ale jinak už předzvěst konce Anglických automobilek.Samý problém. Pérování,brzdy,přední náprava,rezivělo až hrůza.Máte někdo s tímto autem nějaké zážitky?

0/0
3.1.2012 18:00

von-bis

Re: A co Austin Allegro.

Já to akorát jako školák ZŠ okukoval, protože tehdy těch západních aut počátkem osmdesátých let moc nejezdilo. Ještě tak občas Chrysler 180, Fiat 500, 600, 850, Mirafiori, stará MB piána, Simca 1301, Renault 12, Citroen DS nebo kačena.

0/0
3.1.2012 23:28

Černoušek Bubu

Ruce pryč od traboška !

Bylo to páté pohybovadlo, které jsem v životě řídil a používal. Stejně jako všechny předchozí bez řidičáku ( trojkolka, tříkolá dřevěná koloběžka, koloběžka, kolo, hurtovnice dle ábíčka, moped Pionýr, OT- 64 na vojně na tankodromu a nakonec Trabant). Byl schopen jízdy ( pomalé a na nedělně zcela prázdných okreskách) i bez brzd, z příkopu jej v zimě ze střechy zpět lehce převrátili dva lidé, měl zcela intuitivní opravování ( trochu složitější kolo) atd, atd. Patří v muzeu hned vedle Fordů T, či GT !

+1/0
3.1.2012 17:45

petr____22

Re: Ruce pryč od traboška !

Funkcni model auta z bakelitu ;-D

0/0
3.1.2012 18:04

Černoušek Bubu

Re: Ruce pryč od traboška !

Správně, zkuste si doma opravit díru do karoserie auta jak talířek (dobrzdění o ponk, noha to o podlahu nezvládla) pomocí lepidla z drogerie, kousku skleněné tkaniny a šmirglu v celkových cenových nákladech 10 korun. Navíc si člověk za pár korun vychutnal skutečný zvuk motoru, byť dvoutaktního. Když se traboš naplno rozjel - na Moravě tedy jižním směrem, je to mírně z kopce, tak získával nad sto kilometrů v hodině úžasný zvuk (to jsem neřídil, vezl jsem se stopem) o vibracích jako v Le Mans ani nemluvě.

0/0
3.1.2012 18:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.