- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
byla vesmes vsechna hrozny krap... Ale tehdy byla jina doba... Ata stala par supu, a hledelo se hlavne na vzhled ne na vykon ci spolehlivost a uz vubec e na bezpecnost. Vesmes veskera auta te ery jsou work of art a nikdy se ta doba nebude opakovat. Myslite ze je lide zbiraji protoze to byla tak dobra auta nebo tak dobre vypadajici?
Edsel Corsair Convertible.. takovy pekny auto... nesmyslne hodnoceni...
Navrch huj, vespod fuj, Edsel byl to nejhorsi auto co kdy americani vyrobili, jizdni vlastnosti zadne, technika zoufala.. treba ta tritlacitkova prevodovka s razenim na volantu.. brrrrrrrr.
Dobre, ze to zkrachovalo.
že tvrdí, že Yugo je Fiat 127? UTFG pánové, pak vyčistětě lupu a ty obrázky si prohlédněte. Ono je to auto úplně jiné
tak tam trabant ani isetta nepatri. trabos byl pri vzniku normalni moderni male auto. dvoutakt tehdy jeste usel, mel predni pohon.... isetta byla taky tehdy oblibena, vzdyt se prodavala 7 let. o bezpecnost tehdy moc neslo..
No zrovna Isseta je jako veteran velmi cenena a dokonce se vyrabi nastupce s nejmodernejsi technikou.
ale to je clanek na krapy a ne auta tvych snu
Fiat vlastni 53.5 % Chrysleru a plánuje svůj podíl navýšit na 58.5%. Zbytek vlastní United Auto Workers.
co chceš, na to lupa nevidí
Ba ani Tatraplán, ale to k jejich vlastní škodě.
Nepochopil jsem zařazení Lotusu Elan a Jaguaru X-Type.
A pak ještě Smarta ForTwo, to je do města naprosto dokonalé vozidlo.
Protože Lotus a Jaguar jsou BRITSKÉ značky... Americkým snem není "auto do města", tedy ani Smart v jakékoli verzi. Další otázky?
Škoda že jsem jej musel prodat,ale páté auto bych už neuživil.......jinak byl sice zastaralý,ale člověk si v něm užil pravý pocit z řízení,pravý zvuk motoru a trošku pořádné vůně.......jednoduchý jak skládanka,vše si člověk opravil,trochu zručnější člověk si jej celý do šroubku rozebral a zase sestavil,opravy minimální.........jedinou nevýhodu vidím v opravdu žádné pasivní bezpečnosti,sice má motor v předu,ale myslím že zde by to bylo jedno
Přesně s takovým přístupem s jakým byl tento seznam sestaven by se na dal jmenovat třeba i ford T
Slabý motor, žádné airbagy, interiér také žádná sláva ...
...američané si můžou políbit .rdel!!!
Trabant byl zlatej, jednoduchej, spolehlivej, de facto bezůdržbovej.
Škoda že se nedá nový koupit i dnes, už bych si pro něj šel, na moje ježdění do práce z práce 9km tam a 9km zpět by bohatě stačil.
Já jezdím 4 + 4 km. Zvažuji elektromobil (jakýkoli).