Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonci vymysleli nový imobilizér, 360 senzorů sleduje řidičův zadek

Způsob, jakým sedíme ve vozidle, je stejně nezaměnitelný jako otisk prstu. Tokijští mladí vědci dokáží posed zanalyzovat s vysokou úspěšností, a chtějí tak s jeho pomocí ochraňovat vozidla před krádeží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

atvar

Přátelé, pročetl jsem pečlivě diskusi

a vidím, že všechny "humorné" poznámky k tématu, co mě napadaly, už napadly někoho jiného a zpravidla v lepším vyjádření. Téma vynikající, myslím, že můžeme ukončit odbornou diskusi, článek naplnil svůj účel.

0/0
5.1.2012 14:07

Nannius

zlodej...

uz se tesim na zlodeje, jak chodi "na lov" s umelym zadkem na oblafnuti tohoto senzoru ;-D

0/0
5.1.2012 9:00

zlababa.dvur

tak hlavně nezačít hubnout

nebo vás vlastní auto nepozná

0/0
5.1.2012 8:26

KájaMařík

To je prdel!

Pozná mě to, i když budu mít v zadní kapse nabitou prkenici?

0/0
4.1.2012 23:14

Nannius

Re: To je prdel!

to same me taky napadlo uz pri precteni nadpisu... Nosim v zadnich kapsach klice, penezenku, dokonce mobil. Nic z toho pravidelne...;-D

0/0
5.1.2012 9:00

Mychal.B.

Super

2 krát ze sta případů neodjedu (já vim, je to v plenkách, tak to ještě vychytají na lepší skóre), neodjede tím nikdo z rodiny ani kámoš (no, snad do toho dají nějakou možnost přidat osoby do seznamu řidičů), automechanik v servisu to po opravě neprojede a na drink&drive zapomeňte ;-D

0/0
4.1.2012 18:42

Tomáš Kocian

To zas nemají co dělat, tak vymýšlí blbosti

Nebylo by lehčí místo startovacího tlačítka namontovat čtečku otisku prstu? Technologie je levná, spolehlivá, nemusí nic vymýšlet a výsledek je stejný. Navíc se nemusí bát, že dotyčný řidič vymění kalhoty, nebo ztloustne... ;-D

0/0
4.1.2012 15:38

TýpekzPostalu

Pěkný,

Ale nebyl by otisk prstu jednoduší ?

Ne to by nebyla taková pr... :-P

+1/0
4.1.2012 15:36

LUF4

Člověk nesmí přibrat, jinak změní otisk

"Klidně si dej skleničku, já to za tebe odřídím".  "To nejde lásko, máš jinej zadek". Užitečnější by bylo sledovat senzorama jestli řidič neusíná ...

+1/0
4.1.2012 14:21

S-Tony

Re: Člověk nesmí přibrat, jinak změní otisk

Tak jistě že tam půjde dopředu naskenovat kolik zadků chceš.

0/0
4.1.2012 18:00

Mychal.B.

Re: Člověk nesmí přibrat, jinak změní otisk

"Jinej zadek? Chceš tím říct, že jsem tlustá? Tak já jsem pro tebe tlustoprdka, jo? ;-O;-(;-(;-D

+1/0
4.1.2012 18:44

Kluuk

Já myslel, že v Japonsku

se nekrade 8-o

+1/0
4.1.2012 13:55

steve78

Hit

Z toho bude zajisté prodejní hit... :D

Jak je popsáno níže. Buď s tím nebudu moct do servisu nebo budu muset přidávat zadek servisáka do paměti? Už to vidím. Přijedu do servisu. A při předání auta přijdou všichni technici co s tím možná budou potřebovat popojet a já do paměti vložím otisky zadků :DDD

Nebo ve firmě se koupí nový referentský vůz pro jednu kancelář a všichni si půjdou "zapsat zadek" :DDD

0/0
4.1.2012 13:46

daffy.d

Re: Hit

Nebo ten systém rozpoznávání zadků půjde jednoduše vypnout. To nikoho nenapadlo? ;-)

0/0
4.1.2012 14:22

Joe-cz

Re: Hit

Pokud to pude jednoduše vypnout tak to zvládne i ten zloděj.

0/0
4.1.2012 14:51

Pleshoun

Hehe je to stejně na nic

Je úplně jedno jakou snímaci technologii nebo spínač použijete... výstupem vždy bude nějaký signál, hodnota nějaké veličiny apod. předávaná řídící jednotce imobilizéru. Pokud vím, že při správně sejmuté zadeli má být mezi svorkami odpor 223 Ohmů nepotřebuju správnou zadel, ale správný odpor který připojím ke kabelu vedoucímu k sedačce...

Je úplně jedno jestli bude výrobce na efekt snímat otisky, hlas, oční pozadí, vaše pozadí nebo velikost přirození či hloubku vagíny... nakonec je vždy výstupem nějaká specifikovaná hodnota sloužící pro odblokování zapalování...

+1/0
4.1.2012 13:20

f0rr35t

Re: Hehe je to stejně na nic

Nevím, jak konrétně zloději obchází imobilizér, ale taky mě to napadlo... Jeslti se ten vygenerovaný hash (nebo jak tohle vlastně funguje) někam ukládá, nedá se ta paměť vyměnit, aby potom by zlodějovi stačilo jen sednout si na sedačku, nastartovat šroubovákem a odjet? :-)

0/0
4.1.2012 13:44

LUF4

Re: Hehe je to stejně na nic

Výsledkem nemusí být číslo, ale soubor mnoha čísel

0/0
4.1.2012 14:24

zlababa.dvur

Re: Hehe je to stejně na nic

eh? O digitálních údajích asi moc nevíš

0/0
5.1.2012 8:28

Neposlušný_občan_Rebel

by mě zajímalo

co senzory hlasí když si řidič pšoukne

0/0
4.1.2012 13:17

BOP B 3AKOHE

Re: by mě zajímalo

No fuj, to je ale vulgarita, takový příspěvek by měl být smazán nebo se hodí spíše do chatu ;-O

0/0
4.1.2012 13:32

Neposlušný_občan_Rebel

Re: by mě zajímalo

A toto není chat ? Specializované fórum také ne tak nevím voco gou tu

0/0
4.1.2012 15:04

Falewick

Re: by mě zajímalo

Auto se okamžitě zablokuje a možná i vystřelí pytlíky..

+1/0
4.1.2012 15:00

Master_Raa

Re: by mě zajímalo

no třeba se tím to auto startuje...8-o

+1/0
4.1.2012 22:28

libedejroznec

a jak dám auto

do servisu, když s tím mechanik ani neodjede ? ;-D

0/0
4.1.2012 13:16

bez vysvětlení - smazán

Re: a jak dám auto

No, nebo když ho budeš chtít někomu půjčit, nebo se člověk přežere jak to prase, tak mu auto ani nevotevře dveře. 8-o Už jen čekám, kdy do sedačky mladí Japonští vědci zabudují análního robiše, aby cesta lépe utíkala. Jen bude asi problém pokud bude auto pro ženu - možná bude volba výběru. Buť dostane ten dopředu, nebo jako pánové dozadu. ;-)

0/0
4.1.2012 13:21

PlusOne

Japonci

Jsou poslední dobou "zadně" orientovaní, ne? Shitburgerem to začalo, pokračuje to řitním imobilizérem, kdepak to asi skončí?

0/0
4.1.2012 13:08

SecondWisdom

Re: Japonci

Shitburgerem to nezačalo. Viděl si vůbec nejmodernější japonské záchody? ;-D

0/0
4.1.2012 13:15

R@ndom

Kopirovani

Zkopirujte hlas. Pak zkuste zkopirovat zadek a presne rozlozeni vahy tela.

0/0
4.1.2012 12:27

bukovski

Jen aby nebyl problém,

když třeba přes svátky ztloustnu, nebo mě bude něco bolet a já si kvůli tomu jinak sednu. ;-)

0/0
4.1.2012 12:00

bitkar

Re: Jen aby nebyl problém,

bude, je to nesmysl, kterej upadne v zapomneni.

0/0
4.1.2012 12:29

martasex

Re: Jen aby nebyl problém,

Přesně, narazím si zadel, nebo kostrč a jak budu uhýbat bolestí, tak mě to vyhodnotí jako neplatného a ......

0/0
4.1.2012 12:46

epox9nda3

Podobných fíčur

jsem se vždycky bál, neboť jak známo z filmů, hrozí ztráta prstu, oka a nyní dokonce i celé prdele. Hrozná představa.

+4/0
4.1.2012 11:53

bukovski

Re: Podobných fíčur

Tak někoho by ztráta prdele potěšila. ;-)

0/0
4.1.2012 12:00

bitkar

Re: Podobných fíčur

;-D pravda

0/0
4.1.2012 12:29

Myshaak

Nechci

Co mi má nějakých 360 cenzorů co očuchávat zadek! Trochu slušnosti by to chtělo. Například vejdu do auta, usednu a představím se, auto analyzuje můj hlas a tradá, jedeme. Bude to alespoň mít úroveň. Když budu nemocnej a chraptit, stejně nemám co lézt do auta a budu alespoň donucen ležet v posteli...

0/0
4.1.2012 11:48

Bartiqe

Re: Nechci

A ked pojdete s autom do servisu?

Vsetky tieto vynalezy su blbost.

Bezpecnost zalozena na unikatnom prenositelnom tokene len tak nezanikne.

0/0
4.1.2012 13:22

Škubi

To v USA

nikdy nemůže projít, protože by to označili za sexuální obtěžování...! ;-D;-D

0/0
4.1.2012 11:38

Rickr

To je ale blbost

To bude nastaveno jen na jednoho řidiče??? Co když se během cesty budeme střídat?

Připadá mi to pouze jako dobrý nástroj pro policii - na automatických radarech nám budou fotit pr.el a posílat podle ní pokuty - jeden zadek, jeden řidič a konec výmluv na zadek blízký:-)

0/0
4.1.2012 11:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.