Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Němci rozšiřují emisní zóny. Staré diesely mají utrum

Německá města dále omezují vjezd autům s vysokou úrovní vypouštěných emisí. Od Nového roku je zavedeno šest nových nízkoemisních zón a zpřísňuje se 19 stávajících. Nově vyhlásili regionální nízkoemisní zónu Poruří, která má 850 kilometrů čtverečních.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SK

síma25

4. 1. 2012 21:24
Co trajfly?

Mám dotaz, týká se to jen osobních aut, nebo to bude platit i pro autobusy, trolejbusy, dodávky, náklaďáky a tak? Nemyslím samozřejmě zásobování, ale spíš průjezd městem a tak... Protože to, co jezdí po Brně jako MHD, jsou ty největší smrady. Pro rejpaly: nemyslím šaliny;-)

0 0
možnosti
PO

Modrý a zelený blesk

5. 1. 2012 9:47
---

Ano, vidíme, máte na mysli trolejbusy.;-D

0 0
možnosti
VN

Viktor N.

4. 1. 2012 14:59
vyvážený článek by jistě zmínil i tyhle argumenty:

http://www.autoweb.cz/pomohly-by-nizkoemisni-zony-vycistit-vzduch/

0 0
možnosti
PG

RBrider

4. 1. 2012 12:28
Prdím vám na diessel

Mám v plánu si koupit

http://sauto.cz/recenze/8402-honda-accord-2-4-i-vtec-primy-prenos

ve verzi kombi ..... spotřeba slušná, spolehlivost příkladná, jízdní vlastnosti patří ke špičce, a nikomu nebudu prdět saze pod nos ... končím v této diskuzi

0 0
možnosti
AA

akro

4. 1. 2012 8:24
filatelisti

už se těším, jak k záplavě CZ, SK, A, SLO, CH dálničních známek + německé zelené plaketě přibydou ještě česká, švédská, slovenská, rakouská.... protože rozhodně se tyto státy nedohodnou na vzájemném uznávání. Kudy vlastně budu koukat na silnici?

0 0
možnosti

Solenza

4. 1. 2012 17:10
Re: filatelisti

A vyklonit z okýnka se za jízdy nemůžeš? ;-D

0 0
možnosti
FL

ODS čstější než Standův kříšťál

3. 1. 2012 18:39
automobilismus je nekonečným zdrojem peněz

pro politická individua která dovedou jen mlít hubou o věcech o kterých nic neví a slibovat všeobecné blaho. Lépe nebude až budete donuceni každý rok kupovat nové auto ultraekologické provozem ale velmi neekologické výrobou, nýbrž až tihle zmetci co jen vymýšlí zákazy a nařízení budou defenestrováni

1 0
možnosti
PG

RBrider

4. 1. 2012 12:20
Re: automobilismus je nekonečným zdrojem peněz

Přečti si to ještě jednou!! "po zavedení emisní zóny(nevím už které město, je to v článku) klesla prašnost o 40%"

To je pěkně hodně, a já myslím že zrovna u nás, kde je nafta fenomén, by to mohlo být i o hodně víc ..... Proč to mám dýchat zrovna já??? Nebo moje děti?? Jen proto, že mi plno známých řekne, že uznávají jedině VW v dýzlu?? že jezdí za 4 a jede to 200???? Takových znám osobně dost!!!!!!

Přitom jezdí za 7 a ohrožují ostatní na silnici kde koho jenom proto že si tím honí vlastní ego !!!!!!!

Příklad ..... jedu se známým na bazén, veze nás tam jeho kamarád xy, a ten nám po cestě poví, že jeho oktávka z motorem 1.9tdi je nejlepší auto a pak to vyhoní na 200 aby nám ukázal že to jede, i když nemá ani tušení že sem třeba řídil 100x lepší vozy, tak sem ho musel upozornit že se mi jeho chování nelíbí a ať si tak jezdí sám!!!!!nehledně na to že je to vrak. Osobně znám takových řidičů osobně dost a to nemluvím o těch které potkávám na silnicích každý den .......... TDI JE DIAGNÓZA

1 0
možnosti
JK

B_B_Lobo

3. 1. 2012 15:40
vozidla z jiných zemí

vozidla z jiných zemí jsou na tom jak? ví to někdo? předpkládám že na dálnicích takové omezení neplatí.

0 0
možnosti
PK

kuny

3. 1. 2012 15:46
Re: vozidla z jiných zemí

Úplně stejně jako ta z Německa - plaketu si musíš opatřit (normálně se prodávají u nás na STK), když Ti dají třeba trojku (žlutá), tak nesmíš akortá do zelené zóny, atd...

0 0
možnosti
SR

rob.9991

3. 1. 2012 9:35
Tak nějak jsem nepochopil

Z uvedeného jsem pochopil, že pokud jsem vlastníkem npr. Scenica1997 dT, tak dostanu asi červenou známku, ale jestli bydlím v zelené zóně, to jej mohu parkovat až v sousední spolkové zemi a mohu se na něj chodit po víkendech koukat.

Jestli je to tak, to ať žije EU a německo zvláště. To by snad nevymyslel ani ten rakušák s fouskama, co cely EU vymyslel

2 0
možnosti
B

BlkRider

3. 1. 2012 13:49
Re: Tak nějak jsem nepochopil

Ty zony sou vetsinou jen v centru mesta. Ja napriklad parkoval na kraji Dusseldorfu na P+R nez sem si znamku poridil.

0 0
možnosti
NSN

net.Xtreme se nevzdává

3. 1. 2012 9:17
A za chvíli se do města člověk podívá jen s elektromobilem:D

0 0
možnosti
RZ

r72

3. 1. 2012 9:07
reálný rámec ???

....tak nakažlivá nemoc VW 'diesel do každé rodiny' po deseti letech rozmachu se konečně dostává do reálného rámce. Pseudo úspora v městském režimu,kdy diesel motor drtivou většinu času běží v destrukčním režimu už konečně přestává být výhodná a investice do filtrů začíná být nutností. A pak, že tržní hospodářství je na úpadku. Náklady na zdravotnictví a zdraví lidí nakonec převažují  mysky vah do nového rovnovážného stavu, a to i přes účelově zavedenou o 5% nižší daň na naftu než na benzín. Těm co se ohání vysokou úsporností a účinností naftavého motoru, bych chtěl připomenout, že nafta je o 12% bohatší na ropné části a tudíž  'úspora' je ve skutečnosti poloviční ......

1 0
možnosti
FP

I (já)

3. 1. 2012 11:02
Re: reálný rámec ???

Ony mají myšky nějaké váhy nebo jde o obyčejné misky? ;-D

0 0
možnosti
T

tdvorak

3. 1. 2012 8:32
Ekologie

"Pokud máte benzinové auto splňující aspoň normu Euro 1, už dostáváte nejvyšší zelenou plaketu"

U nás je Euro 1 považováno za tak málo ekologické, že se při prvním přepisu platí 5 000 Kč. V Německu to samé auto považují za ekologické a bez problémů dostane nejlepší ekoznámku. To jsme to vymakali :-/

0 0
možnosti
ČOS

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

3. 1. 2012 9:48
Re: Ekologie

Rozdíl je pouze v tom, že v Německu je ekologie důvodem k zavedení nečeho, u nás je výmluvou k zavedení nečeho.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...