- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
47 koní na skoro tunu váhy?? :-O To se musí rozjíždět týden.
Pro cinany celkem good, vzhledem k tomu, ze jsou schopni prevazet i nabytek, ziva prasata a podobne veci na skutru...
Krabicoidní je opravu slovo odpovídající pravidlům českého pravopisu?
Každý den jezdím do firmy kolem autosalonu kde mají před výlohou právě tyto dodávky vystavené. Cena je tam myslím pod 200 tisíc.
Jednoduché auto, absence výkonu, pohodlí a bezpečnosti, ale zato praktické. Vždyť jsme podobnými jezdili celých 40 let. Ne že bych to chtěl zpátky. Ale třeba známý automechanik si do práce koupil 2x Logan pickup a slouží mu dobře.
To je zajímavé jak tady plno přispěvovatelů kritizují bezpečnost čínských aut.Ano proti evropským v tomto směru zaostávají s tím nelze než souhlasit.Ale také je zajímavé sledovat provoz v Evropě a porovnat ho v dalo by se říct méně civilizovaných zemích.Proč v Evropě dochází k fatálním nehodám s velmi bezpečnými vozy?Proč v Číně a podobných zemích si pomalu každý jezdí jak ho to zrovna napadne a nic se kolikrát nestane,i když jsou vozidla na hranici bezpečnosti?Bezpečné vozidlo je supr věc,ale ani ono není imuní proti tuposti některých řidičů.
Můžete mi, prosím, svůj příspěvek podložit nějakými statistickými studiemi, z nichž by vyplývalo, že v Číně nebo v Indii je na počet vozidel srovnatelný počet fatálních nehod? V opačném případě blekotáte nesmysly. Přeji hezký den.
Zajímalo by mě srovnání s Piagiem Porter. Cena Piagio: 300 000, Wuling Sunshine: 100 000.
Nějaký čínský kočkopes Wuling Sunshine je nám Evropanům k SMÍCHU.
PS : jak vůbec dopadl čínský Wuling Sunshine v CRAS-TESTECH u Euro-NCAP ? ? ?
Nijak, proč by měl nějak dopadat?