- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tzn. těžké na předek a tudíž nestabilní Oni se to fakt nikdy nenaučí.
jenže kokta na hlínách co táhne vocpodu tomu dá kotel už na prvních 20ti metrech, to ví každý automobilový odborník
zapomněl si přilepit smajla,teď riskuješ,že tě auto odborníci budou drobet kamenovat..
prdlajs rodina, prdlajs zavody v prevozu lednice...
ten spravny duvod je, ze az s tim pojedete na okruh, bude se vam do toho lip strkat bezpecnostni ochranna klec nez do sedana :p
Tuhle vyhodu nikdo nemuze poprit
No a pak se to da ve firme jeste lip strcit do nakladu jako uzitkove auto no
mám smysl pro humor,tudíš řadím šest bludišťáků....hlavně ta klec mě roztleskala
Nechápu, proč audi neumí udělat porádně podvozek. Přesněji, neumí udělat podvozek sportovních parametrů, aby současně nebyl zbytečně a nekomfortně tvrdý.
Identickou konfigurace podvozku jako je v téhle RS4 mám v Audi A5 už 3 roky a je to běs. Sice narozdíl od gumových A4 a A6 sedí perfektně, ale cítím každou bouli až v krční páteři.
Když sem poprvé přesednul do jinak drsného 370Z, šokovalo mě, jak dokonale oproti audině dokáže jeho sportovní podvozek žehlit povrch a přitom sedí mnohem ale mnohem líp než v audi.
Audi mám rád, ale jejich podvozky jsou přinejlepším druhá třída a auta celkově degradujou
máš "recht" ,ale vono srovnávat 370Z a tento "brutal kombajn" nelze. Jeden je čistě sportovec
a druhej musí "přeprat" mnoho kompromisů. RS4 je "miláček" na kterýho pravděpodobně nikdy nedosáhnu. (vyzkoušej odvézt rodinu s výbavením na zimní dovču na hory a den po dovče,sám,zpráskat 98,9% všeho co potkáš po na čtyřech,často i na dvou kolech)
článek jsem nečetla. jsem ženská, takže koukám jen na vzhled a za mě se mi hrozně líbí
No co, normální manažerský sportovní rodinný kombík.
Ale nááádherný. A ten motor
už to když dáš tyhle 3 slova do jedný věty ukazuje jaký je to auta paskvil
V Německu bude začínat v přepočtu na cca 1,9 mil.