Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indická čtyřkolová automotorka vystačí se třemi litry na sto kilometrů

Indická společnost Bajaj Auto právě představila úsporný vůz, který by mohl být konkurentem nejlevnějšímu autu na světě, Tatě Nano. RE60 je prvním čtyřkolovým vozidlem, které Bajaj vyrobila. Doposud je známá hlavně výrobou skútrů a tuk-tuků a je největším výrobcem tříkolových dopravních prostředků na světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka1938

Oxid uhkicity

On to je v cestine kyslicnik uhlicity.

0/0
4.1.2012 1:33

ivoš

Re: Oxid uhkicity

To už neplatí, oficiálně se píše oxid.

0/0
4.1.2012 8:34

ununun

velorex

starej dobrej velorex by koukám udělal díru do indie. nějakej jejich oblíbenej motor z motorky a kastle, kterou sešije každá manželka. proč si hrát na auto, s plechama z alobalu a plastama co nemají úroveň

0/0
3.1.2012 23:01

bojimbojim

Hezke

Toto je lepsi svezeni.

http://www.youtube.com/watch?v=pVMIqYIDyNQ&feature=endscreen&NR=1R^

0/0
3.1.2012 22:28

dolch

Bajaja

co by na to asi řekl princ Bajaja? Jo nic, on byl vlastně němý :-)

+1/0
3.1.2012 22:11

Cowboy.from.hell

=/

Docela škoda vydat tenhle článek až po tom: "Největší křápy historie" :-/

0/0
3.1.2012 21:46

REN_STIMPY

Ty spalky u kol ...

Takze ono to nema brzdy ?

0/0
3.1.2012 20:29

dolch

Re: Ty spalky u kol ...

No jasně že ne. Brzdí se vystrčením nohy ven :-)

0/0
3.1.2012 22:10

ununun

Re: Ty spalky u kol ...

podle mě je tohleto jenom koncept :-) v reálu se bude brzdit klackem o kolo

0/0
3.1.2012 22:54

Zombot

Renault + Nissan

"Podle společnosti má o nový vůz zájem také francouzský Renault a japonský Nissan."

Autor ještě zapomněl doplnit, že Renault a Nissan jsou v podstatě jedna firma.

0/0
3.1.2012 19:09

hr0p

no nevim

jestli do toho + na strechu nasedne 20 indu... jestli je to pak uveze;-(

0/0
3.1.2012 19:06

El ChupaNibre

Do města na nákupy by to mohlo být fajn...

...ale to spíš radši koupím nějaký postarší mini VW nebo fabku...

0/0
3.1.2012 18:58

Jarousheq

A jako co?

VW Lupo 3L - i pod 3l/100km...

Fiat punto 1,3JTD 3,7-4,8 se mi dařilo...

A rozhodně mi nic z toho nepřijde jak krabička od sirek...

0/0
3.1.2012 18:17

ace-2

Re: A jako co?

Jo jenže to 3L lupu stálo jako dnes Octávka pokud se nepletu. Tohle je spíš Velorex, tj dopravní prostředek pro chudé lidi.

0/0
3.1.2012 18:27

sincos

Re: A jako co?

Ducato s vyšší nástavbou, takže celkem velká plocha, ženoucí se vzduchem, asi polovinu cest naložené až do mezní nosnosti, což je cca 1,4 t, obsah 2,3 l, 88 kW, počítač ukazuje průměrnou spotřebu 7,3 l.

0/0
3.1.2012 20:42

články zásadně nečtu!

Pěknej spojler!

Ještě tomu dát široký nízkoprofily na hlínách, trochu to snížit, čipnout, dát laďák, dozadu pořádný přítlačný křídlo a pak by to bylo auto mých snů! ;-D

+1/0
3.1.2012 18:00

lol

Skoro jako fabie

Akorát s lepší spotřebou

0/0
3.1.2012 16:25

Duke._.Nukem

Re: Skoro jako fabie

;-D

0/0
3.1.2012 17:44

Falewick

poslední obrázek

Mě rozchechtal. Bylo záměrem vývojářů aby se tento vůz vešel do kufru jiného vozu? Moderní diesel 90k žere 4,2L, 130k třeba 4,5L. Opravdu tohle stojí za to? :-)

+2/0
3.1.2012 16:11

ace-2

Re: poslední obrázek

Problém spíš bude v tom, že ten moderní diesel motor stojí zřejmě 4x tolik než celé tohle vozítko navíc indičtí garážnící opravující Tuk-Tuky na chodníku nemají diagnostické systémy pro opravy common-rail systému běžně k dispozici a stejně tak nebudou mít nikdy na roční licenční poplatky pro Bosch na aktualizaci softwaru...:D, které stojí mimochodem asi opět stejně jak tohle celé auto. Vlastně oni nemají ani na ten počítač, na kterém by to běželo. Možná ani na elektriku v pouliční dílně.

Myslím, že VW Polo v dýzlu na který by musel šetřit asi tak 4 životy by se jistě stalo na indickým venkově prodejním šlágrem. I blbé superlevné Nano se neprodává, protože je stále drahé.

0/0
3.1.2012 18:34

El ChupaNibre

Re: poslední obrázek

Tak, tak - týpek, co mě obsluhoval v jedné restauraci v Goa tvrdil, že žije za nějakých v přepočtu 1000,- Kč/měsíc. To mi řekl potom, co jsem mu řekl, že můj netbook stál asi 9000,- Kč a považuju to za levný stroj...

0/0
3.1.2012 18:45

Falewick

Re: poslední obrázek

No tak i třeba taková Oktávka 66kW z roku 97 dovede jezdit za 4,5. Váhu vzduchu a turbo si dovezou z číny ;-D

.

Jasně, chápu, akorát mi přijde šílený ten poměr že 1400kg auto žere 5L a 200kg skořápka žere 60% toho. Kvůli rozdílu ve spotřebě bych se toho fakt nevzdal.

0/0
3.1.2012 19:39

f0rr35t

Re: poslední obrázek

Jn, ale podobný to máš u motorek...

0/0
3.1.2012 20:10

ace-2

Re: poslední obrázek

Asi tak. Já mám 50ccm  scootera s dvoutaktem a žere necelé 4 litry....

0/0
3.1.2012 21:02

Neposlušný_občan_Rebel

a

bude to schopné i vyjet kopec ?

0/0
3.1.2012 15:59

RAT

Re: a

no jasne, ale z druhe strany! ;-D

0/0
3.1.2012 16:07

JanzRokycan

Re: a

jen v případě, že bude v autě pouze anorektická řidička bez nákupu

0/0
3.1.2012 16:09

jondad

Ba ja ja

Bajaja :-)

0/0
3.1.2012 15:50

tomas__marny

Re: Ba ja ja

Ajajaj :-)

+1/0
3.1.2012 16:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.