Diskuze
Britka varuje úřady: zažaluji vás za nízkou rychlost ve městě
Děkujeme za pochopení.
CamelO
Držím paní pěsti
Dlouho jsem se domníval, že je nám Británie ve všech směrech vzorem, ale takovou idiocií si trochu pokazili renomé.
U dobrých řidičů je korelace rychlosti k nehodovosti minimální, a ti ostatní možná ten řidičák raději ani neměli dostat. Zavedení absolutní přednosti chodců zvýšilo jejich sebevědomí, a nějak jim uniklo, že zákony společenské a fyzikální nejsou jedno a totéž. Takže pokud důchodkyně bez rozhlížení neohroženě vstoupí 3m před mé auto (děje se to bohužel často), docela riskuje, a já bohužel s ní, protože případnou srážku bych asi do konce života psychicky nerozchodil.
Ostatní argumenty, jako je snížení nehodovosti a emisí, jsou naprostý nesmysl, stačí si najít příslušné odborné články,
A jenom na odlehčení - jak to dopadne, když jezdíme pomalu :-)
Olds
Re: Držím paní pěsti
Takových idiotů, kteří mají hned na ceduli začátek obce značku zóna 30 je u nás taky bohužel stále více.
Asi by ti blbouni čuměli, kdyby stejná značka byla hned na začátku Prahy a po celé Praze by se museli ploužit třicítkou tak, jako my se musíme ploužit po jejich vesnicích.
Obec s cedulí zóna 30 = obec bezohledných tupců. Vy tupci, co budete dělat, když to tak jako vy udělají všichni? Jak se vám líbí projíždět cizí vesnicí se zbytečnou zónou 30? V té vaší obci vám to ale nevadí, vy sobečtí tupouni!
Aqua
třicítka
omezuje už i cyklisty, natož auta. Dlouho bude klid, obyvatelé si zvyknou přecházet ulici skoro bez rozhlížení, pak dřív nebo dýl přijede náhodnej ožrala a v dvoustovce jich smete klidně deset najednou....
IntruderBob
Polovičaté řešení
Být jimi, zakázal bych ve městě vůbec jezdit s nastartovaným vozem. Muselo by se tlačit ! Emise nulové, nehody bez následků a navíc řidič by udělal něco pro své zdraví !!!!!
BaronOfHell
No nevím, jestli se smát a nebo brečet :o)
Snížení rychlosti je omezení svobody člověka a případně náhradu "škody" požadovat po úřadech (připomnělo mi to Simpsonovi, kdy Levák Bob se v letadle blíží a blíží a ...) ... Nad lidskou hloupostí mi opravdu někdo stojí rozum stát ... ale tak co, ať si ta paní soudní spory užije :)
Kolumbo
Snižování rychlosti
je pěkná ptákovina a bezpečnosti vůbec nepomáhá. Naopak, jízda krokem uspává a odvádí pozornost, je nudná.
Cowboy.from.hell
Je to jednoduché
Autům nařídíme jet pomalu a ještě víc a nakonec uvidíte, že ty kola co vám cpem místo aut budou o moc rychlejší.
Pravda stojí dukáty
V Německu mají takové zóny také
To je mi argument. Měli by se tam někdy podívat a do Rakouska. Většinou je to tak, že ještě na kraji obce je 70, pak 60 a úplně uprostřed, kde je nejvíc chodců a křižovatek je 30-40, ten zpomalený úsek má maximálně kilometr a pak už se to se snižující zástavbou zvyšuje. Ne jako v bananstánech, kde začne 50(tam patrně 30) v poli a vede až do pole na druhém konci vesnice.
Firefanatic
Re: V Německu mají takové zóny také
A vzhledme k tomu že řidič má povinnost přizpůsobit rychlost situaci by na tohle ani nemusely být cedule, neb je to v zákoně implicitně.
SoloBaron
tyhle omezeni jen komplikuji zivot
to je jak u nas, od ty doby co zavedli absolutni prednost pro chodce na prechodu, je pocet nehod na prechodu vice nez trojnasobny nez predtim
tricitkou se neda jezdit, to je jak u nas kde jsou cedule na dvacitku. co je to za rychlost? desny
Larry Matejka
Třicítka ve městě to naštve i na kole a kolečkových bruslích
Lokální idiokracie vedena globální strategií otrávit život každému... Ale Angličané mají alespoň snahu se s úřady a státistickou tyranií za jejich otravné výmysly soudit.... Inu Magna Carta... Vědí co stálo úsilí si vybojovat práva... Takhle se aktivistům povedlo třeba to, že speedcamera nesmí fotit zepředu... Soud rozhodl, že by to byla diskriminace jedné skupiny motoristů protože motocykl má SPZ jen vzadu... Takže osoba blízká to jistí...
Leinad
Hurá
Nejmíň nehod ve městě je při povolené 50-60km/h Spotřeba auta a emise souvisí s otáčkami a zařazenou rychlostí, hluk také.
Takže ideální je 10km/h.
Pravda stojí dukáty
Re: Hurá
Nejekologičtější bude před každou vesnicí vypnout motor a nechat auto táhnout místního koně na druhý konec vesnice
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej bytu 1+1 sídliště Nad Lužnicí v Táboře
Moskevská, Tábor
2 490 000 Kč