Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford odhaluje nástupce českého hitu fusion. Vypadá hodně agresivně

Malé auto se vzhledem městského teréňáku bude pohánět tříválcový litrový motor. Díky turbu však dává výborných 88 kW. Ford EcoSport je i blízko sériové produkci, v Evropě nahradí populární model Fusion. Novinku Ford představil na autosalonu v Dillí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S-Tony

Nástupce

Pokud je to nástupce Modelu Fusion a bude stát taky do 300 tisíc kč, tak proč ne. :-P

+2/0
10.1.2012 11:55

werox

nechápu....

..jak si někdo může koupit něco čemu se říká SUV, městský teréňák nebo crossover. Tak buď si koupím auto na silnici nebo pořádnej off road (ikdyž v našich podmínkách ho moc lidí nevyužije :).

0/0
10.1.2012 7:58

dololezec2

Re: nechápu....

nechapu, jak si nekdo muze poridit manzelku. Tak bud si koupi k...u na s....i nebo poradnou hospodyni (i kdyz v nasich podminkach si dost muzu uklidi samo :)

+2/0
10.1.2012 8:57

lordhelma

Re: nechápu....

R^;-D

0/0
10.1.2012 9:45

HrubesaMares

Re: nechápu....

silnice ve meste jsou casto rozbitejsi nez polni cesta, takze ja to docela chapu...

0/0
11.1.2012 8:56

Domi-nick

Nástupce?

Jen to ne, pokud to bude tak nekvalitní, jako fusion. Najel jsem během léta s fusionem 4 tisíce kilometrů a byl jsem rád, když jsem se vrátil domů a mohl ho zase vrátit majitelce. Nové auto vykazovalo tolik vad, že jsem se nestačil divit. Tak snad se u Forda polepší, jinak potěš koště.

+1/0
10.1.2012 7:54

lordhelma

Re: Nástupce?

???

 http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-model/ford-fusion 

od r 2007 je fusion pravidelne v prvni desitce

0/0
10.1.2012 9:44

quagaar

Re: Nástupce?

Napiš nějakou z těch vad. Já na něm najezdil asi 60t km a nic... A to jsem ho nijak nešetřil a nehejčkal ..

0/0
10.1.2012 10:33

Domi-nick

Re: Nástupce?

1) v zadní lampě byl mrtvej pavouk, takže patrně někde byla netěsnost 2) rádio mělo přehrávat MP3, nepřehrálo jedinou (v jiném autě disk hrál) 3) počítač se několikrát sám přenastavil, takže např. otevíral jen dveře u řidiče, atd. 4) během jízdy, kdy byla klimatizace na chlazení, když jsem zvýšil hlasitost rádia, klima začala topit. Pomohlo jen zastavit, vypnout motor a zase nastartovat - něco podobnýho jsem v životě nezažil 5) motor byl dost hlučný, navíc až benzín, zněl skoro jak diesel 6) pátý dveře bylo potřeba zavírat větší silou, než by bylo zdrávo 7) při řazení lichých stupňů jsem byl nebezpečně blízko "čudlíků" (už fakt nevím, kterých) 8) vzhledem k motorizaci vysoká spotřeba, po dvou letech si fakt nepamatuju čísla... Na jedno auto, podle mýho, až dost. Jezdím 20 let, aut jsem měl v ruce cca 45, ale tohle bylo jak aprílový žert.

0/0
10.1.2012 10:49

quagaar

Re: Nástupce?

tak asi holt vadnej kus. Pokud teda jsi místo rádia nekroutil třeba čudlíkem od aut. klimy, to mě u fokusu už pár lidí udělalo...;-D

0/0
10.1.2012 11:02

Domi-nick

Re: Nástupce?

Právě že jsem nejdřív vynadal spolujezdkyni, že ať mi nesahá na čudlíky, který neví, na co jsou :-)) Pak jsem to udělal několikrát já a fakt to bylo rádio. Super to bylo, s ohledem na to, že bylo horký léto a my byli u moře. Topit si v autě v hlavní sezoně, kdy venku rtuť teploměru atakovala čtyřicítku, to se je tak někomu nestane :-D

0/0
10.1.2012 15:29

S-Tony

Re: Nástupce?

Navíc jsou jízndí vlasnosti modelu Fusion jsou na českých rozbitých silnicích katastrofální. Chvíli jsem řídil skoro nový Fusion a byl jsem rád jak jsem přešel na českou služební fabii. 

Už nikdy v životě nechci fusion řídit. Rv

0/0
10.1.2012 11:54

romank3

vzdyt to tak spatne nevypada

me se to docela libi aspon se na ulici odlisite :-) jen doufam ze do toho daji i nejaky poradny motor ne ze bych byl vylozene proti tomuhle novemu trendu malych ale vykonych motoru ale tomuhle by sluselo neco trochu vic "klasickeho"

0/0
10.1.2012 2:00

Lenhii

Re: vzdyt to tak spatne nevypada

je to tak kombinace kugy kia sportage - kde je originalita designu?

0/0
10.1.2012 6:19

chuchalkov

Nejošklivější angličák z šuplíku

Proč jsou hračky pro děti do 6-ti let prodávaná se značkou osobní automobil? Ford svůj designerský nevkus předvádí už pár let, tohle je tečka.

0/0
10.1.2012 1:27

old-fashioned Kokodák

opravdu odporné

:-)R^

0/0
9.1.2012 23:34

DjTamme

proč?

Proč to samé co prodává v USA nemůže za podobné ceny prodávat i tady? U nás ty modely ani nejsou a ty co tu jsou mají cenu 2x výš než tam. Tohle je proti pravému Fordu jen nákupní taška.

0/0
9.1.2012 22:33

Lev---_-z--_Rožmitálu

čumím

8-o8-o8-o

panebože to je hnus

to že je ford? koukám další zprasená automobilka

fuj tajxl taková bakule odporná nahoru zúžená a ještě k tomu ten motorRv

0/0
9.1.2012 22:23

Hra11

Re: čumím

Jako hnus, tu bylo již označováno tolik aut, že se to nedá ani spočítat. Přesto se vyrábí a úspěšně prodávají. Ba naopak, většinou ty perly už skončily. Vemte si jenom Fabii. Dnes jsou s nimi vyloženy ulice i s tím 3 V HTP jich jezdí víc než dost.

0/0
10.1.2012 5:43

rh2

Auto trochu připomíná Hyundai ix35...

trochu trapná neznalost. Průměrný fanda si dá dohromady vývojové řady sériových aut větších značek (stačí ty evropské) (pro jistotu nebudeme uvažovat prototypy, koncepty a studie) a je mu zcela zřejmé, která automobilka opisovala od které. Soudruzi z Koree dělají dnes už velmi hezká auta a věřím, že i kvalitní ale nelze opomenout, že silně kopírují. Zřejmě asijská tradice. Což je zřejmé na designu dalších známých produktů (smartphony, tv, bílé zboží, ...)

0/0
9.1.2012 21:57

ufoun

Re: Auto trochu připomíná Hyundai ix35...

v navaznosti na tento clanek chcete rici, ze jiz existujici ix35 nebo kia sportage kopirovala od tohoto teprve ukazaneho auta??????

(protoze jak koukam tak i puvodni EcoSport vypadal tedy jinak, tak od nej to okopirovat korejci nemohli ;-) )

0/0
10.1.2012 12:31

arnost-ek

Ach jo

Napoprvé jsem blbě četl a místo "tříválcový litrový" jsem viděl "třílitrový" a už jsem se chtěl děsit, proč vráželi takový krásný motor do něčeho, jako je Fusion :-)))

0/0
9.1.2012 20:59

RomanStra

Nu.

Dělá machra a gumu má na zádech ;-D.

0/0
9.1.2012 20:45

Lanta 2OO4

Fusion se mi vůbec nelíbí

Tohle zatím celkem jo....pokud tomu dají nějakej rozumnější motor a cena bude rozumná a alespoň zčásti se bude blížit tomu Fusionu tak jsem na to celkem zvědavej  R^

0/0
9.1.2012 19:36

kaštánkynechzvířátkům

cha cha cha

ix35 konkurent?

co si to dáváte do kafe?

rohypnol?Rv

0/0
9.1.2012 18:45

ufoun

Re: cha cha cha

brom z termohrnku (viz jiny zde vlanek) ;-D

0/0
10.1.2012 12:33

ufoun

Re: cha cha cha

...clanek...

0/0
10.1.2012 12:33

chicocheco

Nástupce fusionu?

Možná tak Kugy... fusion není teréňák, fusion je konkurence fabie :-/

0/0
9.1.2012 18:32

CorpusDortus

Re: Nástupce fusionu?

vsak tohle taky neni terenak... bez ohledu na to co tvrdi.

Tohle je "terenak" asi tak jako Yeti ;-)

0/0
9.1.2012 18:51

venecek.nebo.rakvicku

A kolik bude v reálu stát?

Půl milionu? Tři čtvrtě milionu? Nebo snad nějakou jinou přemrštěnou částku, kterou si obyčejný člověk nebude moci dovolit?

0/0
9.1.2012 17:19

MPík

Re: A kolik bude v reálu stát?

Kdo umí číst a googlit, tak by tohle nenapsal. Cituji: "Auto trochu připomíná Hyundai ix35, což ostatně bude jeden z jeho konkurentů, i když Ford by měl být o poznání levnější." A ix35 stojí od 450 tisíc...

Jinak Fusion patří dle TUV žebříčků mezi nejspolehlivější auta.

0/0
9.1.2012 19:02

taknevim

Re: A kolik bude v reálu stát?

Kdo je ten obyčejný člověk? Znám obyčejného člověka, řemeslníka, co poctivě dělá (i do noci ) a vydělá si cca 100 000,- Kč každý měsíc. Žíje skromně, neutrácí - ani na to nemá moc času. Tak ten by si (kdyby chtěl) mohl dovolit takové auto, ne? Nebo byl obyčejným člověkem myšlen lenoch, fláka či ňouma?

+2/0
9.1.2012 20:38

quagaar

současný Ekosport

vychází z designu aktuálního fusiona také http://quatrorodas.abril.com.br/carros/testes/conteudo_200859.shtml

0/0
9.1.2012 16:25

superkutil

A bude i verzi 4x4?

Třeba jen s elektromotory v zadních kolech a zesíleným alternátorem. Ale osobně se mi současný Fusion líbí víc. To náhradní kolo na zadních dveřích je spíš za trest.

0/0
9.1.2012 15:09

islandan

Re: A bude i verzi 4x4?

no furt lepší než náhradní kolo vespod.........

0/0
9.1.2012 22:48

MCmalaBO

Zmutovaná Kuga

Pokud se tahle zmutovaná Kuga bude prodávat za stejné ceny, jako Fusion, tak má podle mě slušné šance na úspěch

0/0
9.1.2012 14:55

thomas0000

Kia ?

Nemůžu si pomoct ale podle mě to vypadá úplně stejně jako Kia Sportage ! ... Samozřejmě s dílčími odlišnostmi.

0/0
9.1.2012 14:47

thomas0000

Re: Kia ?

oprava zepředu a zezadu kia z boku Mercedes ML.

0/0
9.1.2012 14:51

Andee

Re: Kia ?

No, každopádně ix35 (jak tvrdí autor v článku) to nepřipomíná ani omylem ;-D

0/0
9.1.2012 15:02

Uphillman

Agresivní auto s litrovým tříválcem?

To je jako když jde drsný potetovaný skinhead vyvenčit čivavu....no ale i to už jsem viděl. :)

0/0
9.1.2012 14:27

KarelV

Re: Agresivní auto ?

... trefa ! ... ;-) ;-) ;-)

0/0
9.1.2012 14:46

JeFFik

Re: Agresivní auto s litrovým tříválcem?

mno F1 jezdívaly i s 1500ccm motorem a jak byly agresívní....

nemluvě o tom, že v článku se mluví o agresívní vizáži a ne o agresivních výkonech.....

0/0
9.1.2012 20:15

zbiro

Re: Agresivní auto s litrovým tříválcem?

na druhou stranu 88kW je pořád víc než 1,9 L/66 kW ;-D ale jinak souhlasím, když lichý počet válců tak minimálně 5.

0/0
9.1.2012 20:26

Bob-an

Re: Agresivní auto s litrovým tříválcem?

No pokud to bude vazit jak soucasny fusion tak by ten motor v pohode stacit na slusne svezeni....

0/0
9.1.2012 22:11

lordhelma

Re: Agresivní auto s litrovým tříválcem?

;-D;-D;-DR^

0/0
10.1.2012 9:48

Hugo@Boss

cena

Mně se tedy celkem líbí. Docela by mě ale zajímala cena...Pokud nasadí podobnou, jakou u stávajícího fusionu, tak bych asi ani moc neváhal, i když s fordem nemám žádnou zkušenost.

0/0
9.1.2012 14:00

Tom Hagen

Re: cena

Taková cena nehrozí ani omylem  Rv:-/

0/0
10.1.2012 18:37

Rambo-x

Tuto logiku nikdy nepochopím

Proč proboha litrový motůrek zatěžovat na 88kw,motor s objemem krabice od mléka sice může mít takový výkon,ale na úkor hodně snížené životnosti,musí neustále běžet pod velkou zátěží a na limitu

Možné to je klidně,už i v 70 letech měla škoda 130RS obyčejný OHV 1,3l motor o laděném výkonu od cca 90-115kw,a velice úspěšně s ním závodila,kombinace lehoučké konstrukce,optimálních jízdních vlastností a dobrému těžišti,dokázala i s relativně malým výkonem porážet i daleko silnější auta,a i dnes není zdaleka k zahození......no ale to jsem odbočil,jde o to,že závodní auto jako byla právě třeba ta 130RS,nenajede zdaleka tolik kilometrů co auto v denním zápřahu,a i ten přetěžovaný nízkoobjemový motor nemá problém to zvládnout,ale auto co bude jezdit každý den,myslím že 200 000 a motor bude KO

+2/0
9.1.2012 13:53

Gilth

Re: Tuto logiku nikdy nepochopím

Jednoduchá odpověď: každý rok se zpřísňující emisní normy... nic jiného za tím nehledejte... Jinak co se týče životnosti ta se postupně stává naprosto nepodstatným parametrem... Je to jako se vším, auto se stává čím dál tím více spotřebním zbožím a lidi chtějí nové a nové a nové... Takže radši mají levnější na úkor životnosti, než naopak... Je to stejné jako s elektronikou, bílou technikou apod...

0/0
9.1.2012 14:07

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: Tuto logiku nikdy nepochopím

Rozdíl ještě pořád je. Zatímco 5-letý mobil či pračku můžete dát rovnou do šrotu, 5-leté auto lze stále prodat za třetinu až polovinu původní ceny. Podívejte se na statistiky - do ČR se každoročně doveze více ojetin, než se prodá nových aut.

0/0
9.1.2012 14:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.