Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai nacpal do malého auta osm lidí. Sedí pohodlně jak v úlu

Jako ve včelím úlu si budou připadat pasažéři v konceptu HND-7 od Hyundaie. Do auta délky blízké kombíkové fabii se konstruktérům podařilo vměstnat osm sedadel. Novinka vystavená na autosalonu v Dillí čeká na reakce veřejnosti. Pokud se bude líbit, Hyundai připraví takto koncipované auto do výroby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rubik1

Když už to předváděli v Indii

tak to měli také pohodlně usadit dalších 8 lidí na střechu. Jedině tak získá Hyundai indický trh. ;-)

0/0
11.1.2012 23:44

dagjanik

Tohle tady bylo už před 50 lety

Fiat Multipla 1 generace http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_600_Multipla , 2 generace http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Multipla , http://www.youtube.com/watch?v=bfwqFQ50j58 , Korejci objevuji objevene a mimochodem Multopla 2 generace má 6 plnohodnotných sedadel.

Off topic k barierový skouskam nevim jak ostatní ale já jsem si nikdy nekupoval auto se záměrem ho nabourat,

a mám akový názor že spostu silničních prátu, jezdí jak prasata jen díky tomu že mají pocit falešneho bezpečí protože jeho kára získala v NCAP 5 hvězdiček a má airbag tak se mu p%rece nemuže nic stát

0/0
11.1.2012 12:59

cckk

nadhera ten interier tedy palubka

skoda ze v pripade seriove vyroby to takhle vypadat zase nebudeRv

0/0
11.1.2012 9:26

romank3

foto

udajne usporadanim sedadel prevratny interier a 5 z 6 fotek je zvenci a ta sesta pro sychr palubni deska..

+1/0
11.1.2012 1:46

gumis

no už jste to slyšeli ?

nééé tak poznejte HJONDEEEE , to jsou chlísty ty reklamní slogany

+1/0
10.1.2012 21:28

chuchalkov

Interiér

mi dělá nedělá dobře.

0/0
10.1.2012 20:46

krabicoidni_krabice

Re: Interiér

Tak už si konečně vyberte...

0/0
10.1.2012 23:08

energetik22

A natvrdlej malej YETI má po žížalkách !

Jo, německá přezíravost nad českým zákazníkem bude opět slavit úspěch...

+2/0
10.1.2012 19:33

bitkar

Re: A natvrdlej malej YETI má po žížalkách !

co ma s timle spolecnyho yetti? to je uplne jina kategorie

0/0
11.1.2012 10:23

kvedlal

Dejte mi 8 hubených Indů a

nacpu je i do Smartu. Do toho pro dva, aby bylo jasno. ;-D

0/0
10.1.2012 18:43

miker100

Re: Dejte mi 8 hubených Indů a

nejdřív to zkus se svojí prdelatou chotí a pak máti a....:-P

0/0
10.1.2012 20:31

kvedlal

Re: Dejte mi 8 hubených Indů a

Kdyby to auto bylo pro 8 lidí velikosti mé prdelaté manželky a máti, tak by muselo být jináč velký ;-D Tohle je pro hubený Indy, ne pro průměrné Evropany. O průměrných Američanech nemluvě. :-P

0/0
10.1.2012 23:06

username

naprosto v pohodě

myslím, že je to super. Musíte to brát tak, že ty prostřední sedačky jsou nouzovky, takže argumentovat tím, jak se vedle sebe lidi pobouchají je nesmysl, stejně, respektive právě že mnohem více by se pobouchali, kdyby seděli vedle sebe. Poslední řada je jak to u podobných aut bývá příplatková a zas nouzovka, takže argument, jak je to málo bezpečné také neobstojí, protože prostě tak je to u všech aut a standardně to spíš budete využívat jako velký kufr.

Navíc jak na to koukám, tak nejspíš z těch prostředních míst půjde udělat i stolek, tj. když tam budou sedět vedle sebe dva, tak mají luxusní limuzínu s mraky prostoru okolo sebe.

Horší bude jen samozřejmě ten prostřední sloupek, bez něj se obávám to nebude moc jít do standardní výroby, protože by to neprošlo nárazovými testy.

P.S.: pro toho kdo se diví, kde je řadící páka - v moderním světě se dávno používá většinou automatická převodovka a na řadící páku tak sáhnete maximálně tak jednou když vyjíždíte. Tj. stačí pod volantem atp.

0/0
10.1.2012 18:21

Paglia Orba

to mě připomělo to pořekadlo

o malém kašpárku a velkém divadlu. ;-)

Nacpat pohodlně do malého auta  se samo o sobě vylučuje asi jako posvítit si prasklou žárovkou.

0/0
10.1.2012 16:52

Atomas

Fotogalerie

Pokud Vám nestačí foto od Idnes, kde není vidět uspořádání interieru, mrkněte na odkaz:

http://www.autobild.de/bilder/bilder-hyundai-hexa-space-concept-fuer-delhi-2775726.html#bild4|ref=http://www.autobild.de/artikel/hyundai-hexa-space-concept-delhi-auto-expo-2012-2775428.html

0/0
10.1.2012 16:05

bitkar

si zase na idnes myslej jaka je to novinka

takle usporadany sedadla ma uz davno Honda FRV. Jen chybi posledni dve sedacky v kufru, takze jsou to jen dve rady po trech sedadlech. Takze to ma i vyuzitelny kufr. Navic to auto je tak delany od zacatku, takze i sirka je odpovidajici. Tady kdyz je to na ix20 bych se skoro bal, jeslti to nebude uzky, ale asi to bude dobry. Kazdopadne zadny inovatorstvi se nekona.

0/0
10.1.2012 15:33

kubas_86

Sedět ve předu

utopenej mezi nějakyma stokilovýma pašíkama bude cestovní zážitek na celý život.

+1/0
10.1.2012 15:13

bitkar

Re: Sedět ve předu

tak si sednes dozadu... nikdo nikoho nenuti sedet vpredu, pripadne vyuzivat za kazdou cenu celou kapacitu auta. Jde o to, ze kdyz bude treba, tak se tam vejde legalne a vcelku asi i pohodlne 8 lidi.

+1/0
10.1.2012 15:34

RBrider

Re: Sedět ve předu

to sem zažíval kdysi v dodávce já uprostřed mezi dvěma buřty xD

0/0
11.1.2012 11:13

Brainwashington.

Co bezpečnost?

Asi nic moc, ti chudinkové na prostředních sedadlech při nárazu ze předu a ze zadu a naopak ti na kraji při nárazu z boku, ámen! :-(

0/0
10.1.2012 14:36

Lukas1000

Re: Co bezpečnost?

Presne tak, onehda to ukazovali co se stane pri narazu ze zadu ... lidem na zadnich dvou sedadlech to urazi hlavy.RvRvRv

0/0
10.1.2012 17:16

dololezec2

kde to ma

saltpaku? Asi bych nechtel sedet na prostrednim sedadle vepredu.

0/0
10.1.2012 14:18

jendabenda

Re: kde to ma

říká ti něco pojem "automatická převodovka"?

+1/0
10.1.2012 14:24

dololezec2

Re: kde to ma

Ano. To mi rika "vyhni se tomu kramu, kterej radi ne jak chce ridic, ale jak chce on sam". Aby potom clovek pak predjizdel tak, ze par sekund pred predjetim zmackne soucasne brzdu a plyn, aby se ten kram uvolil podradit s dostatecnym predstihem.

0/0
10.1.2012 14:27

lucky_24

Re: kde to ma

Dneska je trend automatických převodovek a třeba osmistupňovej automat od BMW nemá chybu a jde s ním i předjíždět. Navíc drtivá většina umožňuje manuálně řadit třeba páčkou pod volantem a pak není předjíždění problém.

Jinak je to taková malá korejská Multipla :-P

0/0
10.1.2012 14:32

Crocodylus anthropophagus

Re: kde to ma

Obávám se, že žádný osmikvalt od BMW neexistuje. Používají stejně jako třeba Audi převodovky ZF.

0/0
10.1.2012 14:44

Tomash

Re: kde to ma

Ocitnul ses v budoucnosti a ani nevis jak? :D

0/0
10.1.2012 17:47

Futaba

Re: kde to ma

BMW, stejně jako Audi mají už osmistupňový automat.

První s ním ale přišel Lexus v roce 2008 u modelu GS.

S automatama jsem najel okolo 100 tis. km a řečem, že to není ono, že je to pro ženský apod. se jen směju :-)

0/0
10.1.2012 20:00

Crocodylus anthropophagus

Re: kde to ma

Asi jsem to nenapsal dost jasně. Myslel jsem to tak, že ten osmikvalt BMW nevyrábí. Ne že ho do aut nemontuje. Já bych auto na denní použití bez automatu už prostě nechtěl.

0/0
11.1.2012 10:27

orel69

Re: kde to ma

Správně!!   ZF (Zahnradfabrik) dodává nejen převodovky většině automobilek po celém světě.R^

0/0
10.1.2012 22:09

Brainwashington.

Re: kde to ma

Nikdy nebudete řadit tak rychle, jako automat! Je to stroj, víme.

0/0
10.1.2012 14:38

bitkar

Re: kde to ma

problem byva tim ze to trva, nez ten stroj vubec zacne.

0/0
10.1.2012 15:35

dololezec2

Re: kde to ma

to je pravda. ale narozdil od automatu vim, ze za par sekund budu chtit trochu vykonu a vubec to nevadi, ze sekundu radim. kdezto razeni az po plynu i se sebelepsim automatem neco trva. a v tom kramu od hjundaje nebude 200k+ motor, ktery by to takrikajic "dohnal".

0/0
10.1.2012 15:37

cubebike

Re: kde to ma

To taky nebude žádné sportovní auto na předjíždění. To by bylo 8 much jednou ranou.

0/0
10.1.2012 17:10

Crocodylus anthropophagus

Re: kde to ma

Hm, zřejmě jsi se o tom bavil už před válkou s panem okresním hejtmanem, takže o tom jak funguje moderní automatická převodovka máš jasno... ;-D

+1/0
10.1.2012 14:42

dololezec2

Re: kde to ma

Jo, mam. Zmacnu plyn, ona podradi, natlakuje se turbo a az pak to jede. Kdezto manualne podradim, dostanu otacky, turbo se dostane do provozni pohody a pak zmacknu plyn a hned po zmacknuti to jede. Tj. nemusim odhadovat, jak dlouho ony ukony spojene s razeni a tlakem presne potrvaji, podradim si v klidu a pak je zrychleni synchronni s plynem, odhaduju jenom to, abych byl teste po prejeti protijedouciho auta tesne za predjizdenym a navic s odpovidajicim rozdilem rychlosti a tim minimalizoval cas na predjeti.

Jo, u motoru 200k+ si to clovek to zavahani muze dovolit, ale u tohodle bude naky prditko, navic to bude nejspis robot, samo synonymum rychleho razeni :)

0/0
10.1.2012 15:45

Stojan_Jakotyc

Re: kde to ma

Mám možnost si a) rukou na "autošaltrpáce" na středovým panelu ťuknout a podhodit si rychlost a nebo b) páčkou pod volantem si podhodit rychlost to vše manuálně tak, abych si engine připravil na manévr. Žádnej autozázrak to není. Nebo prostě jezdit tak, na co auto má.

0/0
10.1.2012 16:45

martin2580

Re: kde to ma

Urcite nekdo kolem vas ma auto s DSG, staci Octavia. Sednete do toho, jedte normalne, tim nemyslim brzda plyn a ani nepoznate, ze to preradilo. Tyhle kecy jsou trapny. Mimotoho nez ty zmacknes spojku na semaforu, tak me to tam hazi dvojku.... Kdyz chces rychlej rozjezd, drzis naplno plyn i brzdu, ono se to omezi na 3000/otacek a pak pustim brzdu a myslim, ze stejne vykonny auto ma smulu.... Pritom jednou rukou muzu treba psat sms.....

0/0
10.1.2012 18:38

dololezec2

Re: kde to ma

myslis treba jako to nepoznaj mistni diskuteri? :)

http://forum.skodahome.cz/topic/93287-skubani-prevodovky-dsg-v-nizkych-otackach/

0/0
10.1.2012 22:24

JTR1

Re: kde to ma

pokud umíš číst, tak popisuje naprosto jinou situaci ;-)

0/0
11.1.2012 8:34

Antonín, topič

Re: kde to ma

Aha, to bez automatu určitě nejde ;-D;-D;-D

0/0
11.1.2012 9:31

Stojan_Jakotyc

Re: kde to ma

;-D;-D;-D;-D

0/0
10.1.2012 14:54

inosh

Re: kde to ma

Vy jste s tim evidentne v zivote nejel? (Nebo naposledy pred 25 lety, ne???)

;-D;-D;-DRvRv

0/0
10.1.2012 15:33

dololezec2

Re: kde to ma

Treba jako pasazer s nakou asi rok starou a6. tam to nevadilo, protoze uvodni zavahani ten trilitr napravil v nasledujicich sekunda. v tomhle hjundaji ovsem urcite trilitr nebude.

0/0
10.1.2012 15:39

JuraT

Píšete o něčem, co jste nám neukázali.

Ačkoli článek má zdůraznit atypické rozmístění sedadel pro 8 osob, v připojené fotogalerii je krabička vyfocená zvenku ze všech stran, avšak ten nejpodstatnější obrázek chybí - detail interieru pro pasažéry. Bylo to záměrem autora, anebo si to přeje výrobce, abychom uvěřili jeho propagačním větám aniž bychom si skutečnost mohli prohlédnout ?8-o

+4/0
10.1.2012 14:17

inosh

Re: Píšete o něčem, co jste nám neukázali.

R^

0/0
10.1.2012 15:35

luban12

V Indii by se určitě uplatnilo,

většina tamních lidí je dost hubených a to nemluvím o fakírech, kteří dokáží neuvěřitelně zkroutit tělo.;-D

0/0
10.1.2012 13:16

Mailooo

Zadní deformační zóna

Nedej bože, když dostane pořádnou ťafku zezadu. Jakpak na tom asi budou ti vzadu... A co zavazadlový prostor pro 6 lidí... Většina lidí nejezdí jen s kabelkou.

0/0
10.1.2012 13:01

bojimbojim

Re: Zadní deformační zóna

Prevoz zavazadel vyresi prepravni spolecnost;-D.

0/0
10.1.2012 14:40

bitkar

Re: Zadní deformační zóna

zadek auta byva obvykle pevnejsi o dost nez predek, protoze vzadu nejsou deformacni zony. takze se dycky zmuchla to auto, ktery do vas zezadu narazi.

0/0
10.1.2012 15:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.