Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jízdní řád nových Škodovek: rapid přijede až na podzim

Oproti původním očekáváním se harmonogram uvádění nových modelů české značky pozměnil. Šéf Škody Winfried Vahland oficiálně řekl, že nový laciný sedan Rapid dorazí na podzim. Nová generace Škody Octavia tak přijde o půl roku později, než se čekalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jiruna

Nevím o jakém zmetku tu mluvíte

ale po dvou Mercedesech jsem zkusil Octavii a po 70 tisících km nemohu říci nic špatného. V autě nic nevrže pohodlná jízda a když jsem při výměně gum zjistil lehce vyteklý zadní tlumič, tak jsem z první oporavny odjížděl za 2 hodiny a  s účtem za 1800 Kč za oba. Tak asi proto ta Škodovka.

0/0
30.1.2012 22:07

superkutil

Čím novějšíauto, tím větší zmetek.

Tlak na snížení ceny vozidel se promítá do materiálů a technologií. Snížení marže si totiž šéfové nenechají ujít. A tak se výroba přesune do rozvojových zemí, sníží se výrobní náklady a kvalita. Ale Češi to pořád budou kupovat, protože si myslí, že je to České auto. To je jako se značkou ETA, která vyrábí své výrobky v Číně, ale na výrobku je napsáno "CZECH REPUBLIC". :-(

0/0
11.1.2012 14:01

hrcprcsalala2

Re: Čím novějšíauto, tím větší zmetek.

No a? U jiných značek to neplatí?

0/0
11.1.2012 16:11

JavorMagor

Starsi lide zaplati za citigo pres 250 tisic :)

Skoda pro Skodu a.s. , ze cesky trh neni vetsi :). Kdyby se na ceskem trhu podarilo umistit vic , nez pouhy zlomecek Skodovacke produkce, byla by to vlajkova lod celeho koncernu :)

Zadne jine auto na svete se neprodava za tak premrstenou cenu. A ze zdrazi Fabie? To jen dokazuje,

jak se Skoda na ceskem trhu chova a s jakou neomalenosti nam doslova S**E na hlavy.

A jak jim to 99% spotrebitelu zere i s navijakem :) Jsem zvedavej, jak ten "levnej" Rapid bude konkurovat Ceedu od Kie, coz je nefalsovany kus auta s neoj*****m motorem za mnohem lepsi cenu, nez umi Skoda.

0/0
11.1.2012 9:39

hrcprcsalala2

Re: Starsi lide zaplati za citigo pres 250 tisic :)

Koukam, že tobě to už proniklo i dovnitř hlavy. Asi špatný těsnění. ;-D

0/0
11.1.2012 11:56

JavorMagor

Re: Starsi lide zaplati za citigo pres 250 tisic :)

zato ti duchodci co daji ctvrt melounu za citigo jen protoz, ze to je s okridlenym sipem na cumaku maji tesneni na mozku naprosto genialni :)

0/0
11.1.2012 13:37

Petosh

Re: Starsi lide zaplati za citigo pres 250 tisic :)

Vzhledem k vybave je to cena velmi dobra. Zkus si trochu slusne nakonfigurovat nejakeho jineho prcka, treba jedno z trojcat z Kolina, a nebudes se stacit divit.

0/0
13.1.2012 16:03

Vifon

Vzhledem k vybave je to cena velmi dobra.

Volant je za příplatek, stejně jako pedály???;-D

0/0
14.1.2012 18:07

zmensvoubudoucnost

Skoda neni spatne auto

ale  je spousta mnehem lepsich za stejne penize ;-D

+1/0
11.1.2012 0:10

suprak75

Re: Skoda neni spatne auto

Tak nad tím nepřemýšlej a kup si jiné.... ;-D

0/0
11.1.2012 5:51

nepetr

Re: Skoda neni spatne auto

Lepších v čem?

0/0
11.1.2012 8:34

Antonín, topič

Re: Skoda neni spatne auto

Design, výkony, pohodlí, jízdní vlastnosti, míra krádeží, spotřeba...

0/0
11.1.2012 9:24

nepetr

Re: Skoda neni spatne auto

když porovnáte dalších cca8 značek určutě u každé najdete jeden s aspektů ktere jste vypsal;-DR^

0/0
11.1.2012 9:30

JavorMagor

Re: Skoda neni spatne auto

Napr. Panda MY LIFE (1.2 69k): ABS, nastavitelný volant, klimatizace, příprava pro rádio, posilovač řízení Dualdrive™, airbag řidiče, nárazníky v barvě karosérie.  174 900 Kč. Skodovky si za srovnatelnou tridu a vybavu  auta uctuje o tretinu vic ;)

0/0
11.1.2012 13:43

nepetr

Re: Skoda neni spatne auto

Tak to si raději koupím základ Fabie než Pandu;-D. PS: Nekupuju si výbavu ale auto;-)

0/0
11.1.2012 13:47

JavorMagor

Re: Skoda neni spatne auto

ale jo, ja netvrdim, ze Panda je to nejlepsi na svete, ale ze Skoda zije nekde na Marsu, kdyz jeji vybavene Citigo stoji 250tisic+ za situace, kdy ta Panda stoji 175tisic.

Mozna, ze Cesi kupuji auta iracionalne, ale drive nebo pozdeji je to logicky musi prestat bavit.

Americani se taky naucili kupovat japonska auta a Nemci uz taky nekupuji jenom BMW-Mercedes-Audi.

Podivejte se, kolik u nas jezdi Daewoo Matiz alias Chevroletu Spark. Skodovka je se svoji mimozemstanskou cenovou politikou u Citigo zrala na vyklizeni domaciho trhu.

Tento trend uz je konec koncu celkem zretelny, podil importovanych aut rok od roku roste.

0/0
11.1.2012 14:52

hrcprcsalala2

Re: Skoda neni spatne auto

Jasně, auto se dobře prodává, ale výrobce je kvůli své cenové politice zralý na vyklizený domácího trhu. A na copak jsi zralý ty? ;-D "Podíl importovaných aut rok od roku roste" - pramen tohoto výroku nebude, že?

0/0
11.1.2012 16:14

RBrider

Re: Skoda neni spatne auto

Nejvzšší ceny domovské automobilky sou právě u nás, na českém trhu!! nemnělo by to být naopak?

0/0
13.1.2012 14:31

Petosh

Re: Skoda neni spatne auto

To uz davno neni pravda, zkus se nejdriv podivat na nemecky ci rakousky web skodovky.

0/0
13.1.2012 16:04

nepetr

Re: Skoda neni spatne auto

Jenom hloupé řeči. Na citigo bylo 2000,- závaznývh objednávek ješzě před uvedením na trh v sadím se s vámí že se bude prodávat daleko víc než sráče z Kolína. A jedinej kdo se ztáhne z trhu bude právě trojice z kolína. Nevím kolik tady jezdí Matizů a Sparků ale do roka to bude tak 1 % toho co tady bude jezdit CITIGO hlavně až uvedou 5. dvéř;-)

0/0
12.1.2012 7:43

RBrider

Re: Skoda neni spatne auto

Sory, citigo bude auto nad ůrovní 120cítky, až bude mít aspoň tapecírung na dveřích, do té doby je to leštěnej prd ;-D

0/0
13.1.2012 14:32

fokarlo

Rapid

Indický Rapid není na podvozku Venta, ale je to Polo. Co se nám to zase experti z idnes snaží namluvit?? Ještě před x měsíci psali, po uvedení na indický trh, že Rapid je na podvozku Pola sedan. ( lze si to lehce dohledat , myslím, že odkaz na indický Rapid je i pod tímto článkem). Což bylo správně, po přečtení německého Autobildu, kde jsem se dočetl to samé. A dnes? Proč redaktoři dělají takovou trapnou reklamu na větší auto než doopravdy je?  Embeéčka ji opravdu již nepotřebují. A český Rapid má být údajně větší. Spíš to bude zase nějaký hybrid , něco mezi Polem ( Fabií ) a Octavií. Viz Autobild, kde při popisu evropského Rapida nebylo o Ventu ani Octavii ani slovo. Takže další sráč s velkým kufrem a převisem 1 metr za každým kolem.

0/0
10.1.2012 22:33

kvedlal

Re: Rapid

Před x měsíci jsem psal, že Rapid dělají proto, aby mohli tvrdit, že Rapid je nižší střední a Octávka tím pádem střední třída. A už je to tady, Vento je podvozek Golf tedy Octavia, tedy stará známá NIŽŠÍ STŘEDNÍ. Mají spočteno, že český buran škodovkář jim to uvěří: "Kupuju si škodovky už od embéčka, tak přeci by mi nelhali" ;-D

+4/0
10.1.2012 22:39

RBrider

Re: Rapid

Tohle je to co nechápu ??? češi srovnávají oktávku s autama o třídu výš a jsou ochotni díky tomu zaplatit nadstřelenou cenu !!!!!!! přitom jediné auto které by mohli srovnávat je tak superb !!! jenže ten už si za mega koupí málokdo

0/0
13.1.2012 14:38

citizen of Czech Banana republic

a

proč  levnýho rapida za startovací cenu 250 tisíc když za tu cenu je slušně (resp. naprosto dostatečně vybaveného auta pro nerozežraného pepíka )  vybavený TOUR OII za běžnou cenu 8-o ?

0/0
10.1.2012 21:56

TVK

Re: a

Treba jen proto, ze nekteri proste nebudou chtit ”social edition“ vybehoveho typu, auto milionkrat okoukane a davno za zenitem sveho zivotniho cyklu.

Samozrejme, urcite bude nejaka skupina, pro kterou muze byt a dal bude Tour z nejakeho duvodu dobra volba.

0/0
10.1.2012 22:19

TVK

Ceny

Nad cenami se neni nutne pozastavovat, asi prodeje Skodovka ma a cesky trh pro ni bude stejne tak jako tak stale mene dulezity.

Na druhou stranu, nuzky mezi rostoucimi platy a klesajicimi cenami aut se neustale sviraji a cim dal vic lidi si auto kupuje nejen pohledem do detailniho ceniku a srovnavanim vybav, ale stale vice dle parametru libi - nelibi.

0/0
10.1.2012 21:27

legnaw

dalsi novinka

nova Kia Ceed http://auto.sme.sk/img_gal/?id=6210963&idp=35525&i=1&par=

0/0
10.1.2012 21:06

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

Re: dalsi novinka

a nebo dacia a nebo tataR^

0/0
10.1.2012 22:24

legnaw

Re: dalsi novinka

pro tebe jenom Tavria;-D

0/0
11.1.2012 7:02

BDF

Sebevrazi

Když zatnu zuby a nebudu řešit Škodu a její cenovou politiku, tak ale stejně nemůžu pochopit sebevrahy, kteří dobrovolně kupují nový model krátce po uvedení na trh.

Kdo někdy pracoval ve firmě, která něco vyráběla, moc dobře ví, že si výroba čehokoliv (o tak složité věci jako auto to platí stonásobně) prostě chvilku "sedá" a první série nejsou už z principu žádná sláva.

Po roce - dvou už si budu ťukat na čelo jen při srovnání "cena x přínos":-D

0/0
10.1.2012 20:33

OndraTM

Re: Sebevrazi

No ono "mít ho první v ulici" něco stojí. Prostě jsou lidé, co chtějí mít novinku mezi prvními, nebo se jim dokonce natolik líbí, že to prostě neřeší, A cenová politika je myslím úplně v pořádku :-) Navíc bych neřekl, že je škoda takový extrém jako třeba VW nebo MINI :-)

0/0
10.1.2012 20:41

BDF

Re: Sebevrazi

Z pohledu firmy samotné mají samozřejmě vynikající cenovou politiku:-))))

0/0
10.1.2012 21:31

kvedlal

Re: Sebevrazi

Mít ho první v ulici... Chtěl bych vidět toho exota, který si koupí Rapid proto, aby jej měl jako první v ulici. Vyfoťte mi ho na iDnes do rubriky "Hrdý majitel nového vozu ŠKODA" !! Prosím, prosím ;-D

0/0
10.1.2012 22:34

JavorMagor

Re: Sebevrazi

No i takovi se najdou. Mam jeste v zive pameti, jaka masirka to byla mit nove favo, mezi 120tkami byl clovek king, v autosalnech se staly poradniky ve fronte pres celou noc a lidi nadavali na hejsky, kteri se k favu dostali pres zname a rezali s tim zatacky na okresce. Vzdyt to bylo tak drahe a luxusni auto, jen to oprasovat vatickou a zamykat to v garazi, v nedeli s tim zajet na benzinku, nalestit a dat to pred garaz, aby zezelenali sousedi zavisti...

A kde je favo ted :D A kde bude citigo za par let :D

0/0
11.1.2012 11:40

S-Tony

Re: Sebevrazi

Jo, například je lepší koupit ověřenou škodu Felicii po faceliftu 1999 1,3 MPI 50 KW. Levnější a spolehlivější auto neexituje. R^

0/0
11.1.2012 8:36

JavorMagor

Re: Sebevrazi

Mercedes w124 250D v kombi v kuzi s klimou centralem a navigaci

jeho motor najede bez problemu 1milion km, cena je srovnatelna (porizovaci, provozni i servisnich praci a nahradnich dilu)

obe auta jsou uplne nekde jinde...

0/0
11.1.2012 11:45

quagaar

Re: Sebevrazi

jojo vrakacu mercedes je rozhodne tolik co na skodovky ;-)

0/0
11.1.2012 12:38

JavorMagor

Re: Sebevrazi

w124ky mercedesy vrakace nepotrebuji :) tam se lije jen nafta a meni se olej a filtry.

Desticky kotouce a cepy stoji stejne jak na skodovku a ty se z vrakace jaksi nepouzivaji.

Plecharina je uplne ta sama pohadka, cena druhovyroby je stejna jako pro skodnou.

Jako ja bych to tu nerozmazaval, w124 je z dnesniho pohledu out, ale tvrdit, ze 1.3 Fabie je vrchol technickeho vyvoje osobniho automobilu pro denni jezdeni je ponekud odvazne tvrzeni.

25 roku stary mercedes ji strci v pohode do kapsy v kazdem ohledu.

0/0
11.1.2012 13:20

hrcprcsalala2

Re: Sebevrazi

Včetně spotřeby a ceny pojistky, že? ;-D

0/0
11.1.2012 16:15

RBrider

Re: Sebevrazi

Není problém mít pojištěného dvoulitra s oknama za 2500,-  Stačí hledat a nekontaktovat přímo samotné pojišťovny, ale "prostředníky"

Osobní skušenost

Btw dnes se berou v potaz hlavně Kilowatty ..... objem začíná být mimo mísu

0/0
13.1.2012 14:40

RBrider

Re: Sebevrazi

Ty si se zbláznil 8-o

po skoro 100k ve filetách do toho nechci už nikdy vlést!!!!!

Za trets taková kára

BTW pokud de o cenu tak max 12k tak to "souhlasím"

0/0
13.1.2012 14:42

OndraTM

To je tady zase chytráků

Neměl jsem tu diskusi číst :-) Nejvíc mě pobavilo srovnání šťastného půjčovatele otcova Avensisu, který si neumí ani nastudovat jeho technické parametry. Myslím, že Škoda vzhledem k rostoucím prodejům, má přesně tu správnou cenu a navíc samozřejmě výhodu domácí značky. To ale nic nemění na tom, že možná kvalitní Toyota v prodejích pokulhává i v jiných evropských zemích. Prostě se nelíbí a já při pohledu do ceníku musím říct, že je i drahá.

0/0
10.1.2012 20:15

hrcprcsalala2

Re: To je tady zase chytráků

Tak, tak. Pozice Toyoty na žebříčku prodejů jasně ukazuje, že Toyota dělá něco špatně. A nebo že je velká většina kupujících úplně tupá.

0/0
10.1.2012 20:18

RBrider

Re: To je tady zase chytráků

jo, pro rok 2011 prodala víc aut jako vw ...... to vypovídá hlavně o tobě, pokud k tomu vztáhnu tvůj příspěvek, nehledně na to že vlastní méně značek jako vw ;-D

0/0
10.1.2012 23:37

hrcprcsalala2

Re: To je tady zase chytráků

Bavíme se o ČR, milý skladníku.

0/0
11.1.2012 11:53

RBrider

Re: To je tady zase chytráků

Čr je svou mentalitou specifický trh ..... Tady bys prodal pod logem škody i fávo po faceliftu za 300k, protože je to čeký auto z německou dokonalou technikou fauvé xD

0/0
13.1.2012 14:34

RBrider

Re: To je tady zase chytráků

Apropo v polsku je toyota na prvních místech prodejnosti, zatímco na škodověnku tam každý prdí .... a trh je to teda podstatně větší :-P

0/0
13.1.2012 14:36

K.Bartak

Re: To je tady zase chytráků

Ono číst ty příspěvky je vážně humorné. Jako když se dohadují děti na pískovišti ;-D

0/0
10.1.2012 21:25

kvedlal

Re: To je tady zase chytráků

Jojojo, hlavně ňákej Barták tu má samé konkrétní příspěvky k věci ;-D;-D;-D;-D

0/0
10.1.2012 23:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.