Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrický hmyzák E-Bugster: nový Volkswagen Brouk pod proudem

Žádného auta nevzniklo tolik jako brouků. Samozřejmě se mezi nimi najde i pár elektrických exemplářů. Objevit na internetu sadu na přestavbu původního brouka na elektropohon je otázka třech kliknutí. Vývojáři ale v případě nejnovějšího brouka čerpali z vlastních zdrojů. Moderní brouk vyžaduje moderní elektrifikaci. K vidění je v Detroitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gamehoror

Brouky jsem měl vždycky rád.

Kdyby zachovali původní politiku a bylo to lidové levné vozítko které by mělo být dostupné všem tak klidně :-)

Bojim že politiku už dávno mají někde jinde :-)

0/0
11.1.2012 17:47

surfer27

hezky auticko

ale na elektriku bych to nechtel ani za nic...ale takova R36 uvnitr to bych si libit dal ;-)

0/0
11.1.2012 16:36

Clovek obycejny

zase

Li-ION baterky, ktere su budou muset za dva roky vymenit. K nicemu!

+3/0
11.1.2012 15:57

JavorMagor

jeste me zaujal ten standard na zasuvku :)

to ma VW takovou pozici , ze muze diktovat celemu svetu, jak bude vypadat zasuvka a nabijecka na auto budoucnosti ? :) Smeju se, ha, ha, ha.

Auto budoucnosti rozhodne elektricke clanky vozit nebude, takovych eko zvyhodneni na danich , takovych recicek o elektromobilech a kde ty elektromobily jsou ?

Za cely zivot jsem nepotkal ani jeden a to se na spotrebnich danich za benzin plati neskutecne penize, za ktere se ty elektromobily financuji. Kdyby se nedejboze benzin prestal prodavat, tak ty elektromobily budou subvencovat z ceho, smim li se zeptat.

0/0
11.1.2012 10:07

Stojan_Jakotyc

Re: jeste me zaujal ten standard na zasuvku :)

Smím se zeptat, nick jste si vybral sám, nebo Vám jej doporučil Váš ošetřující psychiatr? V každém případě, dobrá volba.

0/0
11.1.2012 10:12

JavorMagor

Re: jeste me zaujal ten standard na zasuvku :)

Nick je inspirovany povsechnou kvalitou clanku a diskuzi IDNEsu. Vas prispevek je toho prikladem, typicky offtopic.

Jinak k veci, pokud se tahle blbost ma nabit za pul hodiny, bude to potrebovat pres 300 amper. pri napeti 220V.

Tak jsem vazne zvedavej, jak to jako inzenyri hodlaji poresit, to se jako postavi misto benzinek trafacky ? Takovou pripojku v zadnem normalnim baraku nebo garazi  nemaji. 

To nemluvim o tom, ze tam nezminuji, kolik cyklu takoveho rychlonabijeni ta baterka zvladne, deset ? sto ? ... Je to cele blbost.

0/0
11.1.2012 10:25

mysh.82

Re: jeste me zaujal ten standard na zasuvku :)

Bohužel je smutná pravda, že o alternativních pohonech pro auta musíme přemýšlet nejen proto, že by to snad bylo ekologičtější (což v případě, kdy se podstatná část elektřiny vyrábí v tepelných elektrárnách, stejně není). Jenže zdroje fosilních paliv budou jednou vyčerpány, a ta budoucnost není rozhodně příliš vzdálená. Navíc je řada ložisek v politicky nestabilních regionech - severní Afrika, Blízký východ - což může mít, jak ukázaly nedávné africké nepokoje, velmi nepříznivý vliv na ceny ropy. A na přívod z Ruska se taky nedá plně spolehnout, což jsme sami před časem poznali, když Rusové kvůli sporům s Ukrajinou prostě otočili kohoutkem a šlus, nic nenaděláte. A nebo je ropa na dně moře, takže se těží jen obtížně, s velkými náklady a obrovským rizikem znečištění.

Asi největším problémem současných elektrovozů je velká váha baterií, a přitom jejich relativně nízká kapacita a životnost. Peníze jdou na výzkum proto, abychom stihli vytvořit levné a výkonné elektrovozy, než dojde ropa.

0/0
11.1.2012 13:57

JavorMagor

Re: jeste me zaujal ten standard na zasuvku :)

Ale ty technologie uz prece davno jsou :) Akorat to neni v baterii, ale v pouziti vodiku a palivovych clanku.

Je to zvladnute uz od sedesatych let, tak proc se porad pokouset o nejake Li Ion baterie.

Je to spise politicko/ekonomicky problem nez racionalni. Dokud ta ropa fakticky nedojde, tak bude porad levnejsi palit benzin nez se zabyvat palivovymi clanky. A pokud lidstvo odstavuje jaderne elektrany, coz je v soucasnosti jediny zdroj rozumny elektriny, ktery ma opravdovou budoucnost, tak jsem vazne zvedavy, odkud ten vodik jako budeme brat. Prozatim se totiz (paradoxne) ziskava z fosilnich paliv, nikoliv elektrolyzou, takze pouzitelnost jako nahrazka benzinu je nulova  :)

0/0
11.1.2012 14:06

JavorMagor

TO SI DELAJi SRANDU !!!

s tou cernou nalepkou na spodnim okraji dveri !!!

To ci jako hraji na CARRERU nebo co ? A jeste s takovou eko-pleckou.

At se jde VW bodnout, tohle je nehorazne a nechutne vykradani Porsche. Rv

0/0
11.1.2012 9:58

cckk

az budou mit elektromobili palivovej clanek

pak mne budou zajimat

0/0
11.1.2012 9:10

cckk

Re: az budou mit elektromobili palivovej clanek

samozrejmne an plutonium abych ho nikdy vzivote uz nemusel dobijet

0/0
11.1.2012 9:11

Stojan_Jakotyc

Re: az budou mit elektromobili palivovej clanek

I kdyby jste se dožil doby, kdy bude běžně dostupný elektromobil s palivovým článkem, Vaš jediný zájem bude stále stejný jako dnes. Jak vyplnit formulář na sociální dávky bez pravopisných chyb. ;-)

0/0
11.1.2012 10:01

akleen

Hmm

Dalsi vec, co se nebude nikdy prodavat....

+3/0
11.1.2012 7:56

luka_luka

nádhera

R^

0/0
11.1.2012 7:30

chuchalkov

Hnus

Rv

+2/0
11.1.2012 7:18

Falewick

utopie, utopie, utopie

Elektromobily pěkné a jsem rád že jsme připraveni na dobu kdy budou baterie na takové úrovni, aby se vyrovnaly spalovacím motorům. Teď prostě nejsou. Až budou mít pětkrát nižší cenu, pětkrát delší životnost a pětkrát vyšší dojezd, budu rád jezdit na elektřinu. To ale nebude pozítří - a nevím proč se někdo chová jako by ta doba již nastala - místo zbytečných dobíjecích stanic můžou magistráty nakoupit auta vozíčkářům.

+1/0
11.1.2012 2:11

daewoo

Re: utopie, utopie, utopie

Dojezd 300 km vám imho postačí na 95% výjezdů.

0/0
11.1.2012 7:54

Neregistrovany

Re: utopie, utopie, utopie

Jistě, na 95%. Ale není to málo? Samozřejmě že je většinou by to stačilo, ale opravdu chcete "tankovat" každý den, nebo každý druhý den? A tedy pokud jedete párkrát do roka někam 500 - 1 000 km, tak si půjčíte jiné auto, nebo jak?

+1/0
11.1.2012 8:36

daewoo

Re: utopie, utopie, utopie

Samozřejmě, není to mnoho. Ale na ježdění po městě či ke známému do vedlejší obce to bohatě stačí. Do vzdálenějších končin se dá použít vlak nebo auto na jiný pohon - je to o tom, co od toho auta očekáváme a když už si ho koupíme, tak i s vědomím toho, co umí. Zdá se mi ale, že na většinu jízd elektroauto postačuje, takže bych tak ostře kapacitu baterií (a tedy rovnou celou koncepci) nyní neodsuzoval. Kdyby byly nyní elektroauta ve velkém, dalo by se v Ostravě dýchat.

0/0
11.1.2012 9:00

JavorMagor

Re: utopie, utopie, utopie

emise spalovacich motoru delaji mene nez 5% znecisteni ve mestech, pricinu hledejte v prumyslu, teplarnach , spalovnach a ostatni bezne lidske cinnosti....

Elektromobil neni eko, co je na tom eko, ze s velkymi ztratami vyrobime elektrinu z fosilnich paliv a atomu (ekologicky to doted neumime) pak ji s velkyma ztratama prenesu draty pres pul republiky, tam ji s dalsima ztratama narvu do baterky (mimochodem vysoce neekologicke) a z te ji opet vysokyma ztratama uvolnim pres elektromotor. Neni to nahodou na hlavu ? To radsi ten benzin v nadrzi a katalyzator.

+2/0
11.1.2012 10:32

Stojan_Jakotyc

Re: utopie, utopie, utopie

Kdybychom se řídili vaší filosofií, dodnes jezdíme na oslech a svítíme petrolejkou.

0/0
11.1.2012 9:56

Homer _7

Ten font ála Porsche na dveřích

je náhoda nebo klasická VW trapárna?

+1/0
11.1.2012 0:31

mufin01

Re: Ten font ála Porsche na dveřích

Když už auta v tomto koncernu sdílejí stejné díly, tak proč ne font, že? :-/

+1/0
11.1.2012 7:43

loleeek

Extravagantní

Kdybych chtěl aby se za mnou všichni otáčeli, koupím si Ferarri. V opačných případech bych se nechtěl odlišovat od okolí a radši bych elektromotor v normálním autě :))

0/0
11.1.2012 0:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.