- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Designeri u Astona a u Forda jsou ti sami lide. Kdyz uz nevite o cem zvanite, tak nezvante.
no a co jako, jaguar a ford jsou tez ty same znacky, tak to bude mit ford od pristiho roku na chladici jaguara nebo co ?
K cemu pak ty znacky jsou, kdyz si nejsou schopny drzet v ramci holdingu aspon nejake zdani vlastni exkluzivity... to mi teda vysvetlete jako malemu diteti
Nedávno měla tak čtvrtina aut okoprovanou masku od Lancera, teď přichází Ford který měl svojí celkem tradiční (i když ošklivou masku) s díly koupenými u Astonu (i to logo na kapotě místo v chladiči...), co bude dál? VW Golf s maskou Tatry nebo Citroen C5 alá Chevrolet Spark? Ford je sice "low-end", ale měl by si vzpomenout na svoje dobré modely.. Escort Cossworth, Siera (nevím zda dobré, ale slavné určitě, třeba právě designem), toto kopírování které ani z principu k autu nesedí je velice nesympatické
meda beda prisel par rokuzpet s blinkry ve zpetacich, ted je ma 99% osobaku a 40% nakladaku :p
V jednom Mondeu mi vytekly za jízdy brzdy (firemní, moje referentské, ne bazarové), v druhém za jízdy bez varování odešly vstřiky, což mělo na brzdy a řízení v podstatě stejný vliv jako předchozí závada. Nějak jsme k té značce ztratil sympatie, málem jsem přišel 2x o život. Takže pro Fordy u mě GAME OVER. Týkalo se generací Mondeo II.
to je to nestastne katovani kostu... u 15 roku stareho auta bych to pochopil, ale u aut ktere jsou v zaruce nebo tesne po ni.. masakr
To je škoda, že bude na trhu u nás až za rok. To už budeme mít po dalším nekonečném zdražování s bídou na jídlo, natož na nové Mondeo
Jako že pár korun vybraných navíc na DPH za rohlíky ožebračí národ? Běžte se mrknout před nákupní centra, jak je všude plno.
je vidět že ford narozdíl od připrděného VW auta umí
jen by ty boky nemusely být tak vysoké trošku snížit by to chtělo takhle to je příliš SUVesácké
no mě by se v tom třeba líbilo min. 2.0T FSI od koncernu a ne ty jejich potvůrky
krasna ILX. Jen v tom clanku zni otresne to jak pisou o "koncernu". Pritom Honda jako jedina neni v zadnym uskupeni nekolika firem. Maximalne ma svoje sestersky a dceriny spolecnosti. Acura je proste jen trademark/brand. Hned bych to bral domu, skoda ze to bude sedan a nebude to mit 5ty dvere oteviratelny cely i s oknem.
Jako ortodoxní sedanista jsem rád, že se ještě sedany vyrábějí. Jinak s vámi souhlasím
znamená "sprostě kopíruje" v novinářském newspeaku pak naprosto souhlasím. Protože ten vdech chladiče na přední masce, to je kopie 1:1. Navíc novinářům moc nebaštím, že pro US a EU trh bude vůz až na motory prakticky stejný. Minimálně naladění podvozku musí být jiné a tím pádem pravděpodobně i konstrukce a použitá technika.
Taky tomu nevěřím. Tipuji, že podobné si budou jen vzhledem, rozměry a elektronickýma zbytečnostma. Podvozek a motory se budou lišit. Převodovky jsou kapitola sama pro sebe - už vidím, jak má amík dilema jestli si má pořídit šestistupňovej manuál nebo automat.
Při prvním pohledu na fotky předu mě napadlo totéž. Hlavně ze předu je podoba víc než zarážející. Nic proti Fordu ani tomuhle konkrétnímu autu (na pohled vypadá skutečně moc pěkně), ale od renomovaného výrobce jako je Ford bych čekal, že bude mít alespoň na zaplacení designérů, kteří mají nejen vlastní nápady, ale i dost rozumu na to, aby se podívali jestli konkurence už náhodou nedělá něco podobného.
Dost jsme už slyšeli o provazochodci, teď ho chceme vidět