Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Kia cee'd na první fotce. Prodej začne před létem

Naživo bude nový cee'd k vidění na autosalonu v Ženevě začátkem března. Nová generace důležitého a velmi úspěšného modelu se dostane do prodeje ve druhém čtvrtletí letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Paveljan

Vítězství designu

nad bezpečností a praktičností řešení. V poslední době jsme svědky toho, jak se zmenšuje sklon A sloupku. Pro zachování pevnosti karoserie je nutno takový sloupek zesílit. Tyto dva faktory velmi zhoršují výhled z auta šikmo vpřed. Při vjezdu do kruhového objezdu se vám snadno za takový sloupek schová osobák, který přijíždí zleva. Zdá se, že to nikoho nebolí. Každý posuzuje atraktivitu karoserie, výbavu, módní trendy. Kdo by se zdržoval nějakým výhledem. Přitom před patnácti lety tento problém prakticky neexistoval.

0/0
16.1.2012 18:59

No3130

Re: Vítězství designu

tak je třeba na to myslet a pořádně se podívat. ten samý problém vzniká špatně nastavenými vnějšími zrcátky při přejíždění z pruhu do pruhu. kdykoliv si sednu k někomu do auta tak skoro vždy má špatně nastavená zrcátka a dívá se napůl na svoje auto a pak na úzký proužek silnice za sebou.

0/0
17.1.2012 14:01

reformníejakulace

Víceprvková náprava fuč

Jen škoda, že nový model přišel o víceprvkovou zadní nápravu. Ale s tím se výrobce příliš nechlubí.!!

0/0
13.1.2012 23:58

scifi

Re: Víceprvková náprava fuč

nehulákej zde nesmysly a nešiř paniku, vpředu McPherson vzadu víceprvek, lešeňovou trubkou to zabili u (H) veloster Rv. :-(

0/0
14.1.2012 16:27

Dix

Výroba

Kia Ceed se vyrábí v Nošovicích u Frýdku-Místu,ne v Žilině.Opravte si to.

0/0
12.1.2012 8:29

nerzhul

Re: Výroba

Hyundai má továrnu v nošovicích, kia v Žilině. Jsou to sesterské zavody. Takže je možné že občas sjede nějaká kia třeba z nošovické linky, proto může být v TP uvedeno ČR. Já mám u svého ceeda SK.

0/0
12.1.2012 8:54

Dix

Re: Výroba

Jsem to spletl.Oni teď nějaké modely přesouvali mezi Žilinou a Nošovice,ak mě to zmátlo.Je to v Žilině.

0/0
12.1.2012 9:22

legnaw

Re: Výroba

CO TO MELES ??? kafe?8-o

0/0
13.1.2012 14:34

pesstary

Auta s motory ze středověku...

točit...točit....točit....

0/0
11.1.2012 15:10

scifi

Re: Auta s motory ze středověku...

omyl, točím rád, jízdu si chci užít, na dálnice si koupím sazometa, v zatáčkách a na okrskách vás nechám ztrácet se ve zpětném zrcátku. ty středověku :-) R^Rv

0/0
11.1.2012 15:46

scifi

Re: Auta s motory ze středověku...

Kdo je tady ze středověku :-)

http://www.youtube.com/watch?v=3Li7tbwHezA

0/0
11.1.2012 20:33

Kluuk

Re: Auta s motory ze středověku...

Jak to je s jízdou pozpátku? Zdá se ji, že to zadní okno je strašně mrňavé :-(

0/0
11.1.2012 15:55

mrazik007

Re: Auta s motory ze středověku...

Raději točívou atmosféru, než poruchové turbo, které nepřežije 100 tisíc km. Majitelé TSi by mohli vyprávět.

+1/0
11.1.2012 19:46

JeFFik

Re: Auta s motory ze středověku...

možná tak ti, co netuší, že tam něco takového mají a nestarají se....

0/0
16.1.2012 14:32

153624

top z galaxie

páč se to bude montovat na SK,pak je to nejdokonalejší,nejkrásnější a nejlepší auto celého vesmíru....EUbyť vyvinuto celé v Německu,ale to snad přežijete...se bavím,jak z jedné fotky,která je na všech webech planety, dělají fanatic lidi závěry,fakt prča;-D

0/0
11.1.2012 14:31

johny55555

Re: top z galaxie

Jo je, je o tom, že jsou 2 tábory - příznivci a odpůrci Korejců. Sám jsem si před 3-4 nedovedl představit, že bych si někdy koupil Hyundai natož Kiu. Ale časy se hooodně rychle mění, Ceed splňoval všechny parametry rodinného auta, které jsem vyžadoval  a proto jsem si ho koupil, ne proto, že je korejec. A rozhodně nelituji a koupil bych si znovu i kdyby Oktávka nebo Golf zlevnili na cenu Ceedu.

+3/0
11.1.2012 15:50

Bob-an

Re: top z galaxie

No ceeda bych si taky koupil, a pristi rok si asi i ceeda nebo i30 poridim, ale royhodne ne za cenu octavie. V soucasne generaci jsou podle me korejci dost dobri, ale octavia mi presto pripada mnohem lepsi....

0/0
11.1.2012 18:01

all_the_way

Každý kdo srovnává Kiu Ceed

a Dacii Logan, by se měl nechat vyšetřit. To ani nejsou přímí konkurenti. Dacia je cenový kompromis (nic proti, i to má svoje místo na trhu) zkompletovaný z přebytků Renaultu. KIA je značka, která má ambici být členem užší špičky v segmentu a dá se říci, že už dnes je členem té širší.

+2/0
11.1.2012 14:04

rafton

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

KIA má blíž k DACII (nové modely) než k Němcům, Francouzům,  Italům a tento trend bohužel potvrdila i tímto modelem.

+1/0
11.1.2012 14:27

JavorMagor

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

no kdyz si to myslis :)

Ceedy se treba uplne bezne pouzivaji jako firemni auta pro stredni management.

Ukaz mi nejakou firemni manazerskou dacii :D

0/0
11.1.2012 14:35

rafton

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

Běžně? No asi moc pravda to nebude.

Výsledky prodeje za rok 2011:

KIA -       8575 ks

DACIA - 4047 ks

To zrovna není masové.

0/0
11.1.2012 15:08

JavorMagor

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

a kolik z tech 4tisice dacii je ve firemni flotile jako manazerske auto?

Mimochodem, nejsou dulezite ani tak objemy jako spis trend a tam to hovori jasne, tech 8tis Ceedu slo zjevne na ukor poctu Octavii2 a to tak moc , ze Skodovka musela reagovat a zlevnit, aby to nebylo jeste horsi :)

0/0
11.1.2012 15:13

rafton

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

No trochu brzděte, kdyby jste napsal referenční tak by se o tom dalo uvažovat ale manažerské. Tak to vím naprosto přesně je to řádově v kusech.

Dacii si jako služebáky kupují např.  lesáci a neprodá se jich více protože se na Dacii 1/2 roku čeká.

0/0
11.1.2012 15:43

all_the_way

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

Dát Němce a Francouze (z hlediska automobilů) do jedné věty vyžaduje vysokou míru neporozumění automobilovému průmyslu. KIA nechala Francouze dávno za zády.

+4/0
11.1.2012 14:44

rafton

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

Francouz poslední tři roky šlape Němcům na záda. Je otázkou zda je to úpadkem Němců nebo zlepšením Francouzů. KIA je sice na vrch "huj" vespod fuj ale patří na trh a zákazníky má, tak je vše vpořádku.

0/0
11.1.2012 15:02

JavorMagor

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

At ti ten optimismus vydrzi :) PSA jsou mimochodem rozlezli do 150 zemi vcetne Jizni Ameriky, Ciny a Ruska a maji tam pres 200tis zamestnancu, je to asi tak francouzska firma, jak je VolksWagen nemecky :)

Takze argumentovat tim, ze Renault je francouzsky a VW nemecky a Kia je korejska je hodne usmevne.

A vyvozovat z toho neco o kvalite jejich produktu je vyplod choreho mozku zmitaneho horeckou.

0/0
11.1.2012 15:25

rafton

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

Je to sice úplně zcestný názor ale zaujalo mě těch  150 zemí, to by byla nejglobálnější firma z globálních. Vy jste veselá kopa. Jak to souvisí s tématem. Jakože v Brazilii ještě (možná) vyráběji Brouka (v licenci) a to určuje vlastnictví?

0/0
11.1.2012 15:40

JavorMagor

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

zdroj : vyrocni zprava koncernu PSA

0/0
12.1.2012 14:23

JavorMagor

Re: Každý kdo srovnává Kiu Ceed

S tematem to souvisi tak, ze ta "ultrakvalitni" skodovka od nemeckeho Volkswagenu s tou "ultranekvalitni" Kiou z koreje v konecnem dusledku sdili stejne dodavatele technologii, stejne vyrobni postupy, stejne materialy a stejne dodavatele polotovaru. Jedine cim se to lisi je , v ktere zemi jsou centra technickeho vyvoje , designu a kdo dela marketingove recicky a cenovou politiku. Porovnejte ta auta prosim objektivne, bez toho, jake logo maji na cumaku, protoze v dnesni dobe to logo znamena velmi malo.

+1/0
12.1.2012 14:30

JavorMagor

Nechapu , proc by to melo byt spatne

Ano, korejci delali spatna auta, treba v dobach Daewoo Racer , coz byl licencni  Opel Kadet E pro vychodoevropske trhy, ale uvedomte si, ze to byla technologie roku 1985 a tehdejsi opely, golfy a escorty taky nebyly zadne vykriky techniky.

Od te doby sli korejsti vyrobci aut nahoru a dnes jsou na tom jednoznacne lepe jak Opel. Kdo tohle nevidi, tak je slepy.

Zatimco Skoda utilizuje komponenty, ktere odpadnou Audi (s prominutim) od zadku, Korejci delaji vlastni vyvoj a jsou rok od roku lepsi. S tou Dacii je to to same co se Skodou, akorat ta zas utilizuje to, co odpadlo od pozadi Reanultu.

S Kia motors se do budoucna musi hodne pocitat, hlavne na trhu s levnymi spotrebaky . Premiove znacky mohou byt prozatim v klidu, na luxusni limuziny a sportaky zatim v Koreji nemaji, ale je to jen otazka casu, nez se to nauci, jako napriklad SUVcka.

+1/0
11.1.2012 12:42

all_the_way

Re: Nechapu , proc by to melo byt spatne

V jádru souhlasím. KIA už v nižší střední atakuje špičku, přibližuje se Mazdě, Fordu a Volkswagenu a Francouze, Opel apod už nechává za sebou. Jiná věc je ale střední třída a pak luxusní segment. Ve střední třídě už je prostě nulový prostor pro kompromisy. Japoncům trvalo desítky let, než se tam propracovali. Uvidíme, jak si povede Optima, která je v USA ultraúspěšná. Možná KIA nakoukne do střední už tento rok, ale myslím si, že Mondeo, Passat, A4, Avensis a Accord mohou zatím být v klidu. Co se týče luxusních aut, tak tam se Korejci ještě dlouho nepodívají, o tento segment se i Japonci (s Lexusem) zatím pokoušejí celkem marně. Auto luxusní třídy umějí v současnosti vyrobit jenom Italové, Němci a Britové. Nikdo jiný.

+1/0
11.1.2012 13:38

Bartiqe

Re: Nechapu , proc by to melo byt spatne

Dovolim si tvrdit, ze auto luxusnej triedy dokaze vyrobit kazdy. Otazka znie, ci na nom dokaze aj zarobit...

-

Audi, BMW a pod. sa podarilo vybudovat predovsetkym znacku - nieco ako Coca Cola. Takze mnoho ludi si kupi predrazenu strednu triedu prave kvoli znacke a nie autu.

+2/0
11.1.2012 13:48

JavorMagor

Re: Nechapu , proc by to melo byt spatne

Souhlas, obcas potkavam Kiu Opirius, coz je takovy korejsky facelift Mercedesu za min penez, no, je to rozpacite auto a asi velkou diru do sveta neudelalo.

Kdyby se to prekarosovalo na cistokrevny mercedes, mozna by se na to dalo i koukat. Nevim, jakou to melo techniku, ale ten design je fakt prinejmensim podivny.

0/0
11.1.2012 13:55

all_the_way

Re: Nechapu , proc by to melo byt spatne

S respektem, ale přesto nesouhlasím. V onom "vyrobit" jsem samozřejmě automaticky zahrnul rentabilitu. V luxusní třídě nejde jen o materiály, techniku a zpracování. Musí tam být ještě něco navíc. Dlouholetá kontinuita designérského jazyka, vlastní specifika a samozřejmě i zvuk značky. To se nedá vybudovat přes noc. Dokonce ani tehdy, když má někdo k dispozici spoustu peněz a najme nejlepší hlavy. Prostě to trvá roky, než se to vybuduje.

0/0
11.1.2012 14:01

Bartiqe

Re: Nechapu , proc by to melo byt spatne

Ja myslim, ze tu hra dolezitu rolu predovsetkym znacka. Vela ludi si jednoducho bude kupovat Audi, pretoze je to Audi. Na dizajne, technickom prevedeni atd. az tak nezalezi. Taha to znacka. Samozrejme automobilka si musi udrziavat urcitu kvalitu, nemoze predavat totalne zmetky.

-

Preto som uviedol ako priklad CocaColu. V podstate predavaju totalne sr@cky (kyselina fosforecna, 30% cukor alebo umele sladidla...) a ludia im to kupuju na stovky milionov kusov. Ale tak to funguje v kazdom odvetvi.

0/0
11.1.2012 15:11

JavorMagor

Re: Nechapu , proc by to melo byt spatne

Jestli pujde Kia Ceed dobre na odbyt v zapadni evrope a USA coz jsou klicove trhy (jakoze urcite pujde), muzou si caem nasetrit dost penez, aby si koupili nejakou zajimavou zabehnutou evropskou znacku a prorazit i v  segmentu vyssi stredni a sportovnich aut.

Kazdopadne kupujici jsou  hodne konzervativni a pokud vim, klicove znacky jsou uz bud rozebrane, nebo v dohledne dobe nebudou na prodej. Takze to budou mit tezke.

0/0
11.1.2012 15:42

Bojovník z Karkandu

Re: Nechapu , proc by to melo byt spatne

Tak se pořádně podívej, jak vypadá nová Astra a jak vypadá tohle 8-o

0/0
11.1.2012 14:03

JavorMagor

Re: Nechapu , proc by to melo byt spatne

Jenze Opel ma trosku jinde vyrobni naklady a je dlouhodobe ve ztrate, za jeho perspektivu jako vyrobce bych nedal zlamanou gresli. Na Kiu bych si klidne vsadil.

Cituji: Německá automobilka Opel, kterou vlastní koncern General Motors, letos skončí ve ztrátě. Mateřská společnost chystá její další restrukturalizaci, uvedl v pondělí deník Financial Times Deutschland.

"Náš plán, jak dostat Opel z červených čísel selhal," řekl v New Yorku viceprezident General Motors Steve Girsky.

General Motors nyní zvažuje možnosti, jak dostat jednu z nejstarších evropských automobilek z dlouhotrvající krize, v níž se potácí od roku 2008. Zdánlivé zlepšení prodejních výsledků, které nastalo s příchodem modelu střední třídy Insignia na trh, se ukázalo jako nedostatečné. Podle Girského za ztrátu Opelu můžou náklady na vývoj efektivního ekologického pohonu automobilů v projektu Volt

0/0
11.1.2012 14:30

johny55555

Re: Nechapu , proc by to melo byt spatne

no zrovna novu Astru bych si nikdy nekoupil - vnitřní prostor tragédie, těžká, obézní, líná... nepovedené auto

0/0
11.1.2012 15:40

Chudým bral, bohatým dával..(22)

připomíná mi to jednu asi tak 10 let starou Toyotu, asi to

byla Corolla, podle toho čumáku :-)

0/0
11.1.2012 12:04

rafton

Lidi,

když nemáte peníze tak si raději kupte Dacii. Je o něco hezčí, sice méně vybavená ale alespoň peníze končí v Evropě.

Toto je dle mého skromného názoru absolutní designerský úlet a nerozumím tomu kdo si tuto  Kill In Action koupí.

0/0
11.1.2012 11:58

nerzhul

Re: Lidi,

Dacia? myslíš logana? dobrej vtip :D

0/0
11.1.2012 11:59

rafton

Re: Lidi,

Proč vtip, technicky nastejno  a designově je hrůza oboje (DACIE se svoji klasickou koncepcí mě přijde hezčí)

Ale samozřejmě je lépe se těmto dvou značkám vyhnout a koupit alespoň "střední" třídu.

0/0
11.1.2012 12:06

nerzhul

Re: Lidi,

No pokud někdy někdo dacii logan v sedanu viděl a také sní jel, tak si obrázek udělal. To auto je totálně hranaté, vypadá úplně stejně jako renault thalia. A interiér? myslím že moje již bývalá felicia měla mnohem hezčí interiér a výbavu měla taky asi úplně stejnou. Takže Rv

0/0
11.1.2012 12:18

littlemoon

Re: Lidi,

A jak se ti v tom jelo ?? Tvary a výbavu jsi už porovnal tak pokračuj k tomu důležitějšímu co dělá auto autem :)

0/0
11.1.2012 12:31

nerzhul

Re: Lidi,

No tak zase nechci kecat, jízdní vlastnosti mi nepřišli až tak hrozný(auto vypadá hůř než jede). Ale neměl jsem možnost nějak ostře lítat do zatáček, takže nevím jak se chová v kritických okamžicích. Ale vím že ceed sw, při ostré jížde(hodně ostré projíždění zatáček) sedí jak přikovaný (pneumatiky michelin pilot)

0/0
11.1.2012 12:39

littlemoon

Re: Lidi,

Jo :-) V Loganu jsem sice nejel ale ten motůrek od Ranaulta myslím není vůbec špatný .Sice ne nejúspornější ale nemá se za co stydět. V porovnání s feldou asi balada a to ty škodávácké 1,3 se dá říct že byly ty povedenější ve srovnatelné kategorii .

Takže jako celkem levné robusní auto bych ani Logan hnedle nezavrhoval. Na venkov nebo na chalupu dobrá volba ve své ceně a kategorii .

0/0
11.1.2012 12:51

nerzhul

Re: Lidi,

No robustní bych neříkal. Viděl si v loganu (a také v thalii), jak široké jsou dveře? To je jen takové jako. I felicie měla mnohem silnější dveře. To v člověku nevyvolá pocit jistoty...

0/0
11.1.2012 13:19

littlemoon

Re: Lidi,

Robusní v tom že to propluje celkem lehce výmoly a nerovnosti bez ztráty kola :-) myslím že i podvozek je trošku výš než je běžné.Přece jen ti Rumuni tam nemají všude ideální povrch silnic podobně jako u nás.

Jasně že na lítání po dálnicích a dlouhé trasy to asi moc pohodlné nebude.

0/0
11.1.2012 13:25

hugo.tom

Re: Lidi,

koupi si to ten komu se to libí, mě se libila sice více uplně první maska Kia ceed, ale už jsem viděl horší auta.

0/0
11.1.2012 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.