Diskuze
Odepisovaný roomster dostane ještě šanci
Děkujeme za pochopení.
nepetr
Nechápu
proč se vždy na účet některého s aut rozpoutá diskuse o jeho vzhledu? A jeden druhému vymlouvá proč je to hnus nebo naopak krasavec? Každému se líbí něco jiného. je to to samí jako by jste někomu řekli že má doma zrůdnou manželku a jen ta vaše je nejkrásnější na světě.
legnaw
:O
kolik toho zbyde z nesmírně originální koncepce současné generace
.
ja doufam ze nic
RBrider
fotka té studie
ukazuje auto jak by ho chtěli mít sami zákazníci, proč ale ze studie nakonec vznikne hnusná šedá myš???
HrubesaMares
pokud zustane stejne praktickej
a bude min hnusnej, zakazniky si urcite najde.
JavorMagor
Chvalihodny pocin :)
Vzhledem k zaměření škodovky jde ale jednoznačně o chválihodný počin posunout kategorii malých MPV někam dál.
Tak nvm, jestli to byl v pripade autora clanku chvalihodny pocin jit na novinarinu :)
tampir
já ho koupil jako nejlevnější možnost
mám funglovku za 235 v slušný výbavě-style-další dolńky nic levnějšího jsem neshnal.)
t
RBrider
Re: já ho koupil jako nejlevnější možnost
njn nevelký zájem zákazníků nakonec dokáže stlačit cenu na úmněrnou mez .......... pokud však nemáte základní motorizaci
nameless_one
Skoda vs Citroen
Jakoze fakt se smeju, kdyz tady ctu ty zvasty, kde lidi srovnavaji Skodu a Citroen. Mam C4 1.6 HDi 80kW 5dv. a nemenil bych. Zkousel sem vsechno mozne... Peugeot 307/308, Focus, Astru, Octavii atd. Zadne jine auto mi proste neda to pohodli Citroenu. Jestli se vam lidi kostitras Octavia, tak asi nejezdite po dalnicich. Nerikam, ze je to spatne auto, ale ten tvrdy podvozek neni pro me, nemam zavodni licenci a tak chcu, aby auto jelo relativne svizne a bylo pohodlne. Bohuzel na C5 s hydropneu nemam, ale s tim, kdyz sem jel po dalnici... To je jak v obyvaku. Zadne jine auto bych na dalkove cesty nechtel.
Pokud jde o zminovany Roomster, tak me osobne jeho design nijak neodpuzuje a libi se mi jeho prakticnost, ale dokud bude delat koncern ty desne tvrde podvozky, tak moje penize neuvidi.
Firehawk
Re: Skoda vs Citroen
Věc názoru.. V téhle době se jen všichni žvástama předhánějí, kdo má lepší auto, co mu támhle vyhovuje, tady ne, atd.... Koupit si nové auto od citroenu, peugeota, vw, škody, audi.. je podle mě uplně jedno, nikomu neřeknu, že má hnusný auto, protože zkrátka už se moc ošklivá auta nevidí.. Teď rozhodují maličkosti a ty jsou individuální, já o sobě vím, že já chci mít na kapotě svého vozu logo Škody Auto. Moje Octavia je svižná, rychlá, zaboří mě do sedačky, pocit z jízdy mám maximální a když jsem řídil zmiňovaný Citroen C4, nadšený jsem nebyl.. a právě to je ono, to auto neodsuzuji, neříkám nic.. ale je to věc názoru :) Takže podle mě, docela zbytečné diskuze jsou tady.. Ještě bych dodal, že Škodě se trochu křivdí, protože jí každý vidí na každém rohu.. je zkrátka okoukaná... ale když projede neokoukaný citroen, člověk má tendenci na něj koukat pořád, protože TO nezná.. taky jeden důležitý a logický faktor ;-)
Thor Steinar
Rozdílné názory?
Co je na to rozdílnýho, hnusný auto může být praktický
Pavel170339558
Uvnitř dobrý, z venku nechápu
Mám firemní ROOMSTER 1,6 TDI 66kw, ambient, najeto 30tis bez jediného problému, ani jedna žárovka nepraskla :-). Uvnitř prostorné, pohodlné, oceňuji snadnou práci se skládáním, posouváním a vyndaváním sedaček vzadu. Být auto o 10cm delší, ve prospěch kufru, tak bych byl úplně spokojenej.
Ovšem z venku dodnes nechápu, co tím chtěli designéři říci. Že by se nemohli shodnout a půlkta týmu dělala auto k předním dveřím a druhá půlka od zadních dál? Jinak si to vysvětlit nemohu.
flajboj82
Re: Uvnitř dobrý, z venku nechápu
Roomster nemám, nejel jsem v něm, ale tento názor sdílím...
TVK
Dostane jeste sanci
znamena, ze se prodava se ziskem a s kazdym kusem se tak dal splaci miliardove investice do vyvoje, konstrukce, pripravku a nastroju. Mozna mene a pomaleji, nez se planovalo, ale presto a stale ...
To je take mj. duvod, proc si dnes skodovka muze dovolit prodavat OII pomalu za ctvrt mega, kdyz jako novinka stala 425tKc. Proste investice se davno zaplatily a dnes auta o 40 procent levnejsi muzou ve skutecnosti sypat vic nez tehdejsi novinka.
HrubesaMares
Re: Dostane jeste sanci
miliardove investice do vyvoje? predni pulka - komplet fabie, zadni pulka - podvozek oktavka, karoserie krabice. Dyzajn namalovaly deti v pomocny skole. Takze to nemohlo bejt moc drahy
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...