- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč se vždy na účet některého s aut rozpoutá diskuse o jeho vzhledu? A jeden druhému vymlouvá proč je to hnus nebo naopak krasavec? Každému se líbí něco jiného. je to to samí jako by jste někomu řekli že má doma zrůdnou manželku a jen ta vaše je nejkrásnější na světě.
kolik toho zbyde z nesmírně originální koncepce současné generace
.
ja doufam ze nic
ukazuje auto jak by ho chtěli mít sami zákazníci, proč ale ze studie nakonec vznikne hnusná šedá myš???
a bude min hnusnej, zakazniky si urcite najde.
Vzhledem k zaměření škodovky jde ale jednoznačně o chválihodný počin posunout kategorii malých MPV někam dál.
Tak nvm, jestli to byl v pripade autora clanku chvalihodny pocin jit na novinarinu :)
mám funglovku za 235 v slušný výbavě-style-další dolńky nic levnějšího jsem neshnal.)
t
njn nevelký zájem zákazníků nakonec dokáže stlačit cenu na úmněrnou mez .......... pokud však nemáte základní motorizaci
Jakoze fakt se smeju, kdyz tady ctu ty zvasty, kde lidi srovnavaji Skodu a Citroen. Mam C4 1.6 HDi 80kW 5dv. a nemenil bych. Zkousel sem vsechno mozne... Peugeot 307/308, Focus, Astru, Octavii atd. Zadne jine auto mi proste neda to pohodli Citroenu. Jestli se vam lidi kostitras Octavia, tak asi nejezdite po dalnicich. Nerikam, ze je to spatne auto, ale ten tvrdy podvozek neni pro me, nemam zavodni licenci a tak chcu, aby auto jelo relativne svizne a bylo pohodlne. Bohuzel na C5 s hydropneu nemam, ale s tim, kdyz sem jel po dalnici... To je jak v obyvaku. Zadne jine auto bych na dalkove cesty nechtel.
Pokud jde o zminovany Roomster, tak me osobne jeho design nijak neodpuzuje a libi se mi jeho prakticnost, ale dokud bude delat koncern ty desne tvrde podvozky, tak moje penize neuvidi.
Věc názoru.. V téhle době se jen všichni žvástama předhánějí, kdo má lepší auto, co mu támhle vyhovuje, tady ne, atd.... Koupit si nové auto od citroenu, peugeota, vw, škody, audi.. je podle mě uplně jedno, nikomu neřeknu, že má hnusný auto, protože zkrátka už se moc ošklivá auta nevidí.. Teď rozhodují maličkosti a ty jsou individuální, já o sobě vím, že já chci mít na kapotě svého vozu logo Škody Auto. Moje Octavia je svižná, rychlá, zaboří mě do sedačky, pocit z jízdy mám maximální a když jsem řídil zmiňovaný Citroen C4, nadšený jsem nebyl.. a právě to je ono, to auto neodsuzuji, neříkám nic.. ale je to věc názoru :) Takže podle mě, docela zbytečné diskuze jsou tady.. Ještě bych dodal, že Škodě se trochu křivdí, protože jí každý vidí na každém rohu.. je zkrátka okoukaná... ale když projede neokoukaný citroen, člověk má tendenci na něj koukat pořád, protože TO nezná.. taky jeden důležitý a logický faktor ;-)
Co je na to rozdílnýho, hnusný auto může být praktický
Mám firemní ROOMSTER 1,6 TDI 66kw, ambient, najeto 30tis bez jediného problému, ani jedna žárovka nepraskla :-). Uvnitř prostorné, pohodlné, oceňuji snadnou práci se skládáním, posouváním a vyndaváním sedaček vzadu. Být auto o 10cm delší, ve prospěch kufru, tak bych byl úplně spokojenej.
Ovšem z venku dodnes nechápu, co tím chtěli designéři říci. Že by se nemohli shodnout a půlkta týmu dělala auto k předním dveřím a druhá půlka od zadních dál? Jinak si to vysvětlit nemohu.
Roomster nemám, nejel jsem v něm, ale tento názor sdílím...
znamena, ze se prodava se ziskem a s kazdym kusem se tak dal splaci miliardove investice do vyvoje, konstrukce, pripravku a nastroju. Mozna mene a pomaleji, nez se planovalo, ale presto a stale ...
To je take mj. duvod, proc si dnes skodovka muze dovolit prodavat OII pomalu za ctvrt mega, kdyz jako novinka stala 425tKc. Proste investice se davno zaplatily a dnes auta o 40 procent levnejsi muzou ve skutecnosti sypat vic nez tehdejsi novinka.
miliardove investice do vyvoje? predni pulka - komplet fabie, zadni pulka - podvozek oktavka, karoserie krabice. Dyzajn namalovaly deti v pomocny skole. Takze to nemohlo bejt moc drahy