Diskuze

První indický supersport vyjede za rok. Stačí mu 243 koní

Supersporty už si vysnili i řidiči rikš, skútrů a slonů. DC Design Avanti je první čistě indický supersport. Nevypadá špatně. Pod kapotou má dvoulitrový čtyřválec, málo to je jen pro moderní rozmazlence...
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HV

oldboy

19. 1. 2012 21:03
:D

Na co to jezdí, na kari pastu? ;-D;-D

0 0
možnosti
IR

demograd

19. 1. 2012 19:55
A jak poradí

Se svatejma kravama na silnici:-P:-P:-P

0 0
možnosti
T

truthspeaker

19. 1. 2012 12:37
supersport nedělá kastle

ale podvozek, poměr výkonu motoru k hmotnosti, brzdy....

Můj sporťák umí 0-100 za 5 vteřin a za supersport bych ho neoznačil ani náhodou.

A SL300 bych si do úst pro srovnání raději nebral, srovnávat se s 60 let starým autem, které už tedy mělo jen o 30 koní míň a přesto díky mnohem nižší hmotnosti by bylo novému "supersportu" více než důstojným soupeřem.... to je spíš ostuda.

0 0
možnosti
SS

Karboxyl

19. 1. 2012 1:05
Autore, autore

Že tys byl v Číně tak leda prstem po mapě? Samozřejmě, že do nějakých zapadlých sídel v horách vedou jen nezpevněné cesty, ale jinak silniční infrastruktura v Číně si v mnohém nezadá s tou v Evropě a mnohdy ji i předčí.

0 0
možnosti
MO

mikiiks

20. 1. 2012 9:13
Re: Autore, autore

Napřed číst, a pak blbě kecat...jinak by jste si musel všimnout, že není řeč o Číně, ale o Indii.....Rv

0 0
možnosti
AK

wrah

18. 1. 2012 17:30
Motor

Osobně by mi spíše než honda do takovéhoto počinu seděl Wankal od Mazdy. S trochou shany dostanete z 1.3 litru výkon nad 300 koní a přitom je ten motorek mnohem lečí. A tuším i ten krouťák má vyšší.

0 0
možnosti
MG

bitkar

18. 1. 2012 10:35
motor honda

Docela by me zajimalo jakej hondi 6ti valec ma 400 koni. Leda tak po upravach nebo s turbem. Ale v seriovy produkci je momentalne jen motor serie J s objemem 3.7L ktery ma 300 koni.

0 0
možnosti
PG

RBrider

18. 1. 2012 12:21
Re: motor honda

Sorry ale honda má více značek .. tak se koukni i tam, třeba najdeš :)

0 0
možnosti
TA

Foma

18. 1. 2012 9:18
Dálnice v Indii

Autor článku asi v Indii nikdy nebyl. Indická infrastruktura se rozvíjí takovým tempem, že když přijedete zpět do Indie po jednom roce, někde to málem nepoznáte. Zejména na jihu jsou pěkný dálnice spojující většinu důležitých měst. Samozřejmě, že jde o jinej standard, jsou tam všude zpomalovače, jsou na nich křižovatky, ale silnice to jsou kvalitní. Prohánět se na nich sporťákem ovšem asi nemá smysl.

Ale ten popis Indie v článku je naprostá hloupost, taková postkoloniální eurocentrická namyšlenost. Mimochodem, Indové jsou ohromně pracovití, většinou šikovní, v průměru dost inteligentní a hlavně - velmi snaživí a učenliví. My jsme tady usnuli na vavřínech a tzv. třetí svět nás pomalu, ale jistě, odsouvá na druhou, či spíše na čtvrtou :-), kolej. Už ani zdaleka neplatí, že nás mají v něčem dohánět. Je to samozřejmě relativní, Indů je 1200 miliónů, ovšem i ta neustále předhazovaná chudoba tam pomalu, ale jistě ustupuje.

0 0
možnosti
Z

zep

17. 1. 2012 21:42
Skodovka je v Indii luxusni auto....

Ona i v cechach pro nektere jedince  ....;-);-D

0 0
možnosti

Škubi

18. 1. 2012 1:49
Re: Skodovka je v Indii luxusni auto....

Napadá mě pár luxusních škodovek (v tom pravém slova smyslu), jako třeba 110R, nebo závodní 130 LR... Nebo jedna ze dvou vyrovených 200RS s prodlouženým rozvorem a sníženou střechou... V

0 0
možnosti
HP

hnusil pátý

17. 1. 2012 21:11
240?

240 koni ma byt jako malo? Ma pan autor vubec nejake auto?

0 0
možnosti
E

Enejdý

17. 1. 2012 22:02
Re: 240?

240 koní je na SUPERSPORT opravdu málo, 200 koní je tak akorát na rodinnýho kombíka, aby se s tim dalo bezpečně předjíždět...

1 0
možnosti
TA

tajny agent

17. 1. 2012 20:48
Nejsem si tak uplne jist,

jestli se CR muze nejak vyvysovat nad Cinu nebo Indii ...

0 0
možnosti
Z

zep

17. 1. 2012 21:42
Re: Nejsem si tak uplne jist,

R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...