- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale podvozek, poměr výkonu motoru k hmotnosti, brzdy....
Můj sporťák umí 0-100 za 5 vteřin a za supersport bych ho neoznačil ani náhodou.
A SL300 bych si do úst pro srovnání raději nebral, srovnávat se s 60 let starým autem, které už tedy mělo jen o 30 koní míň a přesto díky mnohem nižší hmotnosti by bylo novému "supersportu" více než důstojným soupeřem.... to je spíš ostuda.
Že tys byl v Číně tak leda prstem po mapě? Samozřejmě, že do nějakých zapadlých sídel v horách vedou jen nezpevněné cesty, ale jinak silniční infrastruktura v Číně si v mnohém nezadá s tou v Evropě a mnohdy ji i předčí.
Napřed číst, a pak blbě kecat...jinak by jste si musel všimnout, že není řeč o Číně, ale o Indii.....
Osobně by mi spíše než honda do takovéhoto počinu seděl Wankal od Mazdy. S trochou shany dostanete z 1.3 litru výkon nad 300 koní a přitom je ten motorek mnohem lečí. A tuším i ten krouťák má vyšší.
Docela by me zajimalo jakej hondi 6ti valec ma 400 koni. Leda tak po upravach nebo s turbem. Ale v seriovy produkci je momentalne jen motor serie J s objemem 3.7L ktery ma 300 koni.
Sorry ale honda má více značek .. tak se koukni i tam, třeba najdeš :)
Autor článku asi v Indii nikdy nebyl. Indická infrastruktura se rozvíjí takovým tempem, že když přijedete zpět do Indie po jednom roce, někde to málem nepoznáte. Zejména na jihu jsou pěkný dálnice spojující většinu důležitých měst. Samozřejmě, že jde o jinej standard, jsou tam všude zpomalovače, jsou na nich křižovatky, ale silnice to jsou kvalitní. Prohánět se na nich sporťákem ovšem asi nemá smysl.
Ale ten popis Indie v článku je naprostá hloupost, taková postkoloniální eurocentrická namyšlenost. Mimochodem, Indové jsou ohromně pracovití, většinou šikovní, v průměru dost inteligentní a hlavně - velmi snaživí a učenliví. My jsme tady usnuli na vavřínech a tzv. třetí svět nás pomalu, ale jistě, odsouvá na druhou, či spíše na čtvrtou :-), kolej. Už ani zdaleka neplatí, že nás mají v něčem dohánět. Je to samozřejmě relativní, Indů je 1200 miliónů, ovšem i ta neustále předhazovaná chudoba tam pomalu, ale jistě ustupuje.
Ona i v cechach pro nektere jedince ....
Napadá mě pár luxusních škodovek (v tom pravém slova smyslu), jako třeba 110R, nebo závodní 130 LR... Nebo jedna ze dvou vyrovených 200RS s prodlouženým rozvorem a sníženou střechou...
240 koni ma byt jako malo? Ma pan autor vubec nejake auto?
240 koní je na SUPERSPORT opravdu málo, 200 koní je tak akorát na rodinnýho kombíka, aby se s tim dalo bezpečně předjíždět...
jestli se CR muze nejak vyvysovat nad Cinu nebo Indii ...