Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Unikátní auto budoucnosti na prodej. Apokalypsa v Saabu dokonána

Píše se rok 1985, už rok jezdí po silnicích první Saaby 9000 a z Trollhättanu vyjíždí superkupé, které dojede i ferrari. Je to parádní koncept EV-1 postavený na základech nejsaabovatějšího Saabu 900 Turbo 16. Teď je EV-1 k mání, rozprodává se totiž celé muzeum.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vita.s

:-(

;-(

0/0
20.1.2012 23:35

carabus

A co takhle

se zamyslet jestli zchrastit nebo schrastit, vy pitomcí redaktorský... když už se chcete přiblížit lůze Rv

0/0
20.1.2012 21:35

zeto

Re: A co takhle

Aby jsi se nepodělal. Náhodou článek je moc pěkně napsaný a chybička se občas vloudí. Mimochodem - ta lůza se vyjadřuje tvým stylem.

+2/0
20.1.2012 22:50

WMT

Super placatý video…

…co takhle alespoň zkusit zachovat poměr stran? 16:9 > 4:3?

0/0
20.1.2012 20:47

Kilimanjaro

sbohem nova 9-5, bez zaruky a nahradnich dilu

0/0
20.1.2012 17:24

saci

kones Saabu

stále věřím, že se stane zázrak a někdo to zachrání. Ta značka bude chybět, protože Saab byl Saab.R^

0/0
20.1.2012 16:31

tajny agent

Ta snaha vysoukat se jako pohodlne z nizkeho auticka

te modelce podle mne moc nevysla ... nic praktickeho .

0/0
20.1.2012 14:20

RBrider

KDE JE kATANO ?

8-o8-o8-o

Doufám že se mu v aukci podaří ulovit i ten jeden kust toho auta co má údajně objednáno a složil na něj zálohu xD, V tom muzeum totiž stojí jeden kousek ...... xD

+4/0
20.1.2012 14:07

katano

Re: KDE JE kATANO ?

Na XWD a prosím, buďte trochu lidský.

         PS : složil jsem na Saab 9-5 XWD v listopadu 2011 - 20 % zálohu:-P

0/0
20.1.2012 23:58

MikeXH

Saab měl vždy skvělý a nadčasový design

... bohužel doba směřuje cestou levných plechovek pro Číňany a Indy

+2/0
20.1.2012 12:43

ludra.hnida

Re: Saab měl vždy skvělý a nadčasový design

Pro jisté vrstvy urcite...;-D Ja si radsi budu dlouho odtrhavat od huby ale poridim si kvalitni tradiční nemecky spolehlivy a technicky dokonaly vůz značky audi pripadne bmw ci porche. No a pokud okolnosti nedovoli spokojim se s VW nebo Skoda ale cinskou plechovou pojizdnou rakev radsi prenecham jinym...

0/0
20.1.2012 23:15

vikýř

ano, daň za dobu

Kvalita zničena na úkor plasťáků za /por Čecha/ horentní peníze. Není divu, že jej pohřbil gigant, vždyť velkým nejde o kvalitu a výdrž, ale o to, abyste s nákupem nového plasťáku hned šetřili na další....

+1/0
20.1.2012 11:58

ODS čstější než Standův kříšťál

Saabu je škoda

dělal pořádný auta, myslim předtim než ho převzali GM, no a teď končí a místo toho budeme na silnicích vídat paskvily jako je Geely apod. Kvalitu se dnes nevyplatí vyrábět - to platí pro veškerá odvětví Rv

+1/0
20.1.2012 11:20

kristusek21

Re: Saabu je škoda

Nejde jen o kvalitu - takhle se dá taky zbavit konkurence. U nás se třeba taky vyráběla letadla, než je koupil Boening. Nebo si vemte unikátní radar Věra - používají ho jen USA a Estonsko. Vývoz do jiných zemí byl na nátlak USA zakázán (takže tam prodávají svoje výrobky).

Těch případů by se jistě našlo mnoho.

0/0
20.1.2012 12:10

pettyo

Re: Saabu je škoda

To je nesmysl. Výrobce Věry koupila americká společnost. A do jiných zemí ho američani neprodávají protože ten radar je schopen odhalit jejich letadla s ochranou proti radarům.

0/0
20.1.2012 23:48

Tom Hagen

Ach jo

Když někdo rozprodává vlastní historii, tak už musí bejt fakt hodně zoufalej.   Rv:-/

0/0
20.1.2012 10:28

radimdrv

Re: Ach jo

Sice to není státní firma, ale v některých případech by stát mohl sáhnout do peněženky. Některé hodnoty jsou trvalé. Tohle mělo zůstat pohromadě.

0/0
20.1.2012 11:59

Lotus III.

Re: Ach jo

Nostalgie do byznysu nepatří. Jedna značka zanikne, jiná vznikne.

0/0
20.1.2012 20:53

JJJe

Re: Ach jo

Když bude společnost fungovat způsobem: " Po nás potopa", tak příštím generacím opravdu zbudou jen oči pro pláč... snažím se v těchto slovech hledat trošku optimismu, jelikož to, co člověk v téhle společnosti okolo sebe vidí, nevypadá moc nadějně. ;-(

0/0
20.1.2012 22:36

ludra.hnida

Re: Ach jo

Tohle ale není o byznysu, tohle je kus historie, umení a technického umu, takovou hodnotu zadny byznysmen na svete nedokaze vytvorit a tim padem asi ani ohodnotit...

0/0
20.1.2012 23:19

wiki5.5

Re: Ach jo

asi nejsou, kdyz to nikdo nechce kupovat

0/0
20.1.2012 21:38

Highdriver

To jako idnes vykradl uživatelům galerie?

Ale nedivil bych se kdyby to tady tak fungovalo.

+3/0
20.1.2012 9:51

bitkar

Re: To jako idnes vykradl uživatelům galerie?

rajce je tusim v majetku mafry. A co se vubec divis? kamkoliv na internet davas svoje veci fotky cokoliv, tak s tim muze dotycny nakladat jak chce. Maji to obvykle s podminkach uzivani. taky proto jsou ty sluzby zdarma.

0/0
20.1.2012 10:11

Highdriver

Re: To jako idnes vykradl uživatelům galerie?

Nemáš pravdu, musí předem požádat o souhlas. Co si kdo napíše do podmínek na to nemá vliv. Jinak je samozřejmě spousta jiných služeb zdarma, kde se k uživatelům chovají korektně.

+6/0
20.1.2012 10:30

IceBolt

Re: To jako idnes vykradl uživatelům galerie?

Co si kdo napíše do podmínek naopak má docela vliv. Autoři (jejich přezdívky) jsou u galerií uvedeni a to je vlastně všechno, co ti z podmínek rajce.idnes.cz náleží (nezbavují tě autorství fotky, což ani nejde, ale vyhrazují si právo nakládat s poskytnutou kopií.. tzn. ji zveřejnit někde jinde, například u článku). Jako bonus tam dřív byla zmínka o finanční odměně, pokud redakce některou z fotek použije. Jestli je tam stejná zmínka i dnes, nevím. Jsem líný to teď kontrolovat :)

0/0
20.1.2012 12:37

A jedeme nanovo...

Re: To jako idnes vykradl uživatelům galerie?

prostuduj si podmínky rajčete a pak něco trub do světa :-/ napovím: pokud album označíš jako fotonovinky, pak může idnes automaticky použít fotky v něm obsažené (ale nikdo tě k tomu nenutí), pokud nechceš tvoje fotky použít nemohou

0/0
20.1.2012 12:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.