Diskuze
Jsme světová jednička, tvrdí GM. Nejste, oponuje Volkswagen
Děkujeme za pochopení.
RBrider
Největší paradox je to
6e GM a VW mají spoustu značek které pak sčítají v prodejnosti. ale toyota má tak max 3 takže pro mne je vítěz jasný
Andee in Red Book
Re: Největší paradox je to
Scion, Lexus, Daihatsu a Hino - takže pět...
aluminiový alobal
tak nevím, myslíte že si po sobě autor přečetl tento článek?
růst VW byl 14,6% ale Hyundai rostl nejrychleji tzn.o 12,3%
LaDinek007
Re: tak nevím, myslíte že si po sobě autor přečetl tento článek?
pocitano i s Kia, ktera ma 19 %.
hurkadavid
Opravdu?
Toyotě se opravdu zasekávaly pedály a prius nebrzdil? I tak bych si koupil tu Toyotu raději než VW a nebo příšernost z GM.
Darik H
Re: Opravdu?
Ono si stačí uvědomit souvislosti: 800 mld. USD nalitých do automobilek v USA (zejména do GM); stále se jen mírně zvyšující prodeje vozidel příslušných značek; no a to by nebylo, aby se nějaká kauzička nevytáhla !!!
.... mimochodem mám Toyotu a jsem spokojený, pedály OK, vše funguje, když byl problém, tak v servisu provedena oprava na pčet automobilky ........
Tom Hagen
Je to úplně jedno
Obě zmíněné automobilky se mohou handrkovat, jak chtějí.
Skončí obě stejně, a to "díky" odborům.
entony13
GM chtěla odepsat Opla a u Saabu se to povedlo
Nyní se jim Opel hodí. GM a jejich auta, jsou i horší výrobci..... třeba Astra z Polska, také jezdí.....
Atomike
Re: GM chtěla odepsat Opla a u Saabu se to povedlo
GM vykradlo ze Saabu akorát patenty. Doufám, že na GM bude podána v USA patentová žaloba, která ho ve výsledku položí, Obama neObama. GM prodalo Saab před půldruhým rokem Spykeru a dneska mu vyhrožuje žalobama, jestli bude vyrábět Saabem patentovaný výrobky.
hefaistosh
Vím,
že se to letos nestane,ale byla by pr....sranda,když se tak tito dva perou aby je přeskočila Hyundai.
dvakratzabanovanylajos
gm je svetova jednicka
v pohrbivani automobilek. kam slapne, tam trava neroste.
JmX1977
Re: gm je svetova jednicka
naco drzat automobilky co nezarabaju? aby si ich potom aj s technologiami odkupili cinania?
Vlada_07
GM je jednička
ale asi jenom v produkci šrotu všeho druhu ( neberte mne za slovo, jistěže je to nadnesené...). Ať byl výsledek roku 2011 jaký chtěl, globální platforma Epsilon, což je převážně Insignia, jede pomalu ale jistě z kopce dolů. A ani v Americe se zázraky nekonají.
Nikoho nehiodlám přesvědčovat, ale každý má čas se zamyslet, kdo je vítězem krize z konce roku 2008 a dále posiluje pozice. GM ani Toyota to nebude,
Highdriver
Poslední Toyota co za něco stála byla Carina E
Co se vyrobilo potom už je pasé (mám negativní zkušenost s Yarisem i Avensisem). S dvoulitrem Carina jela docela slušně, byla docela lehká. Jak to bylo s bezpečností se mi naštěstí nepovedlo nějak víc vyzkoušet. Na dálniční provoz ideální, české silnice to taky zvládalo dobře, problém byl jen v ostřeji projížděných zatáčkách kdy se to strašlivě naklánělo a pištěly pneu. Brzdy byly parádní, kotouče z kvalitního materiálu - nerezly ani po pár týdnech stání na sněhu/dešti. Zážehový dvoulitr byl absolutně spolehlivý, natočil přes 350tis. jen na běžnou údržbu, řekl si o přijatelných 8l/100km, s elektikou taky žádné problémy. Naopak diesely byly problematické. Slabostí všech Carin byly tlumiče - musely se včas vyměnit jinak se podělaly i ostatní věci na podvozku, těsnost chladící soustavy bylo taky třeba kontrolovat a v případě podezření lepší přetěsnit a vyměnit všechny hadice a samozřejmě občas se ozval výfuk.
hurkadavid
Re: Poslední Toyota co za něco stála byla Carina E
Promiň, my jsem Cariny měli 4 kusy, všem tekl po cca 25.000 km olej. Dost jsme s tím měli problémy.
navstevak nakopne socana
Re: asi tak,
Rozhdone nemeckejm amikum nez ceskejm nemcum.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...