Diskuze

Záruky na auta se prodlužují. Dejte ale pozor na podmínky, kdy platí

Už víc než polovina automobilek v Česku nabízí delší než běžnou dvouletou garanci na nové auto. Nejvíce nyní dávají Korejci, evropští výrobci za totéž žádají příplatky nebo koupi na úvěr.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fero246

26. 2. 2012 11:25
Nový Ford Focus 2012 & Opel Astra J (nová)

Rozhoduji se mezi:Opel Astra J, 1,6, 85kW, benzín, kotouč. brzdy 4x, počítač, 6x airbag

Ford Focus (nový 2012), 1,6, 77kW, benzín kot. brzdy 4x, počítač, 6x airbag. 

Obě mají klimatizaci, tempomat, ESP, v el. přední, ovl. audio na volantu atd. Nabízené příslušenství je zhruba srovnatelné. A za stejné peníze! Asta má navíc oproti Focusu: Al. disky 17", metalízu, přední mlh. světla, dešťový senzor Focus má navíc oproti Astře:  TVC,  protiskl. sys. TA, brz. as. EBA, bezzát. dopl. paliva, USB u audia, ABS s EBD. Co je lepší volbou? Děkuji!

0 0
možnosti

nepetr

2. 2. 2012 19:56
Miluju

bláhové řeči o zárukách;-D já mám 7 let a ty jen 2 blééé v konečném důsledku je to úplně jedno;-D

0 0
možnosti

zep

1. 2. 2012 15:03
To ze je dva roky na sunku jako Skodovka...

ale i na MB, Volvo ci Audi? Zlata AmerikaR^

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

31. 1. 2012 0:44
Och jéééé

To zas autor smíchal x věcí dohromady. Naprosto matoucí článek.8-o

0 0
možnosti

Dukátštan

30. 1. 2012 16:03
kecy,prdy ,bedáry......

Při mém nájezdu asi 7tis. ročně jsem se jim na tu sedmiletou záruku vyprd. Olej si umím vyměnit sám a par drobností taky svedu.Pokud by se něco mělo za 50 tis. km. vykváknout,myslím něco většího -tož to bych pak ten zázrak z Žiliny musel prohlásit za nějvětší šunt .Na garančkách se mastí servisy .Ode mě dostanete prd!R^

0 0
možnosti

kvedlal

30. 1. 2012 17:22
Re: kecy,prdy ,bedáry......

Jen počítej s tím, že až to budeš prodávat, tak bez servisky budeš muset s cenou dolů. A těch 7 tisíc ročně na tachometru ti nikdo neuvěří, i kdyby to pravda byla. :-/

0 0
možnosti

Ziegfried

30. 1. 2012 13:48
Jenom marketink

Stejně všechno svedou na běžné opotřebení. Skryté závady se projeví dosti spolehlivě do dvou let a na to standardní dvouletá záruka stačí.

0 0
možnosti

maruširi.vr.12

30. 1. 2012 12:28
Už jednou jsem psal o tom,

jak funguje asistenční služba Hyundai. Ve Francii jim trvalo 12 hodin, než sehnali pneumatiku, ale třeba to bylo jenom tím, že to tam mají na starosti místní žabožrouti.

0 0
možnosti

l.g

30. 1. 2012 11:51
Ono se trochu zapomíná

Že všechny automobilky vážou záruku i na maximální počet ujetých kilometrů. A to od 100 000 do 150 000. Tady víceméně všechny STEJNĚ. Výjimkou jsou snad jen záruky na 2 roky, kde se dá předpokládat, že 150 000 za tak krátkou dobu najede opravdu málokdo.

Čili záruka typu "Kia" na 7 let je tak trochu podvod, protože o ní většina řidičů přijde stejně po 4 letech.

Záruka je stejně jen marketingový nástroj. Nic víc. O kvalitě výrobku to nic nevypovídá.

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

30. 1. 2012 12:56
Re: Ono se trochu zapomíná

To máte pravdu. Také mě to dříve zaráželo jak mohou dávat tak dlouhou záruku, ale vzhledem k tomu, že bych to já do těch 4 letech projel na 100%, nemluvě o těch pravidelných servisech po 20 tisících ;-D Cena automobilu by nakonec byla stejná jak u japonce, tak u evropana....ale s tím rozdílem, že ojetýho japonce nikdo nechce. Takhle to mám pěkně 2-3 roky v servisu a pak prodat, auto má papíry a dostane za to člověk slušnou sumu.

0 0
možnosti

Malýřezanýlimonáda

30. 1. 2012 10:50
Subaru...

Já to vidim na Subaru V ...

0 0
možnosti

Ziegfried

30. 1. 2012 13:55
Re: Subaru...

Nevím co máte s tím Subaru. Pravidelná servisní prohlídka v autorizovaném servisu vždy přes 10 tis. Kč, servis po 15 tis. km, spotřeba 12,5 l benzínu a více, na 80 tis. km 2x výměna spojky (z toho jednou na záruku a na díl jsem čekal cca měsíc). Děkuji už nikdy více.

0 0
možnosti

atvar

30. 1. 2012 9:52
ohledně těch cen na dně

psal asi před měsícem Svět Motorů trochu jinak, a sice ve smyslu, že na letošek čekají u evropských výrobců velkou výrobu na sklad (kvůli tlaku odborů, aby se nesnižovaly kapacity), což má na ceny dopad celkem jasný...

0 0
možnosti