Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První fotka nové škodovky. Malinké citigo dostává pět dveří

První ze dvou letošních novinek je venku. Nejmenší model mladoboleslavské značky se představuje v pětidveřovém provedení. Na nové verze se těší i Volkswagen UP!, což je dvojče nejmenší škodovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

noorange

než kompresor, tak raději větší ojetinu

malá auta prostě budou vždy ani ne nákupní taškou

0/0
1.2.2012 11:11

TREPAC

Re: než kompresor, tak raději větší ojetinu

Bohužel platí, že čím menší automobil, tím menší bezpečnbost...

0/0
2.2.2012 13:53

kareljas

Za hodně peněz málo muziky

Škoda, že si pánové v Auto Škoda nevšimli, že auto podobných užitných vlastností jakým  je FIAT Panda stojí dnes 165 000,- Kč. Možná, že chtějí podpořit prodej malých Fiatů.

Karel

+1/0
31.1.2012 12:43

Fungy

Re: Za hodně peněz málo muziky

kazdej ma moznost volby bud si koupi levnejsiho 10 let staryho (jako novyho) fiata, a nebo auto ktere prichazi na trh a je drazsi;-)

0/0
31.1.2012 19:40

Gandalf007

Ceny?

Jsem upřímně zvědav na ceny modelů e-UP! i UP! GT. Tam VW ukáže možný nástup v segmentu nebo naopak obchodní propad ;-)

0/0
31.1.2012 8:20

LiborAxel

No

viděl jsem to,seděl jsem v tom a popravdě pokud bych to měl koupit ženě na nákupy tak jí radši koupím fabii.

0/0
30.1.2012 21:01

Diskuzní kovboj

Fandím malým autům

Vždycky jsem obdivoval auta jako Toyota Aygo, Smart ForTwo, Fiat Panda, VW Lupo. A teď Škoda Citigo. Ve Frankfurtu jsem seděl v identickém VW Up! a musím konstatovat, že pro někoho kdo jezdí sám nebo ve dvou, je to ideální auto (samozřejmě ne na dálniční přesuny). Prostor na předních sedadlech je nijak neomezující (měřím 185 cm). Přesto bych se rozhodl pro novou Pandu. Je taková, hravější :-).

Promiň Citigo ;-)

+1/0
30.1.2012 19:22

cenzore_zdar

Re: Fandím malým autům

Kdyz male, rychle plne pohodlne auto pro 4 osoby i pro presuny po dalnici, tak jedine Suzuki Splash

0/0
31.1.2012 9:18

angel of death

fuuuuuuuuuuuuj

proc vsechny dnesni auta vypadaji stejne a jeste stejne hnusne

0/0
30.1.2012 19:12

katano

VW - UP je běžné malinkaté autíčko

PS : já bych se do tohoto VW micro-auta, asi NEVEŠEL :-P

0/0
30.1.2012 18:38

radaumacher

Re: VW - UP je běžné malinkaté autíčko

tak nežer, protože na výšku tam místo je. navíc máte objednaného toho saaba;-D

0/0
31.1.2012 12:50

pesstary

Dneska stál přede mnou na křižovatce...

žádná brzda provozu. Odpálil hezky rychle.

0/0
30.1.2012 16:47

mamsrb

Re: Dneska stál přede mnou na křižovatce...

To je na řidiči. Se svou C1 odjedu z křižovatky a za mnou 50 m jsou Golfy. Do trojky vedu a pak mě ve stodvaceti dojde dech a jdou přede mne. Roli hraje i váha vozu. Nesmí to být ale do kopce;-D Kdyby tomu Golfík osolil od začátku tak mě má hned.

0/0
30.1.2012 17:34

pissflapslover

Re: Dneska stál přede mnou na křižovatce...

mel tam motor z M3;-)

0/0
30.1.2012 22:24

islandan

Re: Dneska stál přede mnou na křižovatce...

mám starou feldu a je to stejné: rozjedu se ze světelné křižovatky, kouknu do zpětných a za mnou mezera jako hrom. Dojedou mě, samozřejmě, já ale držím 50 a oni jedou i 80;-) (to to trvá, než to tam každý "nakvrdlá")

0/0
1.2.2012 9:31

p.erk

Vůbec nechápu proč se tyhle auta vyrábějí v 5dveřové verzi!

Zadní dveře jsou velké jak z kuchynské linky.Jestli to je česká uprděnost-čím víc dveří, tím víc auto? Vysvětlete mi to. Tyhle prcky si stejně kupujou spíš dvojice nebo singlové, případně je to nákupní taška pro paničky, ale těm přece 3 dveře taky stačí. Fakt to nechápu...

0/0
30.1.2012 16:30

tmf

Re: Vůbec nechápu proč se tyhle auta vyrábějí v 5dveřové verzi!

neseš cokoliv, jak to hodíš na sedačku když do kufru nechceš? Kousek bys někoho svezl, jak vystoupí? Nikdy bych nechtěl 2(3) dvéřové auto, to je nepraktické, navíc ty jedny jsou spíš vrata a blbě se vystupuje.

0/0
30.1.2012 16:41

BigpetBig

Re: Vůbec nechápu proč se tyhle auta vyrábějí v 5dveřové verzi!

Pořád pohodlněji strčíš jakékoliv zavazadlo zadníma dveřma než ho soukat zepředu dozadu. To snad napadne každého. ;-)

0/0
30.1.2012 17:10

Ziegfried

Re: Vůbec nechápu proč se tyhle auta vyrábějí v 5dveřové verzi!

U takhle malýho auta může být i třídveřák výhoda- většími dveřmi se pohodlnějc nastupuje starším lidem (samozřejmě dopředu). Taky pro mladý je třídveřák víc in. Pětidvéřák je praktičtější pro ty co jezdí víc jak ve dvou lidech. Na druhou stranu tohle není auto pro rodinné výlety a na ježdění do práce by mi třídveřák stačil už jen kvůli pohodlnějšímu nastupování dopředu.

0/0
30.1.2012 18:08

cenzore_zdar

Re: Vůbec nechápu proč se tyhle auta vyrábějí v 5dveřové verzi!

Vzhledem k tomu ze po meste jezdim malym autem, tak nikdy 3dvere! Parkuji kolikrat tak, ze pri podelnem stani pak nelze vlezt do kufru - dostanu se tam ale zadnimi dveri! Kdyz 3 dver nekdo nebere z boku odnese do kastle namisto jenom dveri, kdyz jedem dva a po ceste nabiram na bus stanici tretiho, tak je to rychlovka. Se 3 dverma je to ale komedie o soukani se na zadni sedadla.

0/0
31.1.2012 9:24

Dewils1

!?

teď jsem viděl reklamu Ford KA za 180 s klimou atd, no hezčí, levnější.....no nekupte drahou holou Škodu :-P

+1/0
30.1.2012 16:06

tmf

Re: !?

tak musíš lépe koukat, to je bez klimy, s klimou je za 249 tisíc.

+1/0
30.1.2012 16:25

A přece se maže...

Re: !?

Na rozdíl od tebe kouká správně... Pořiďte si charismatickou verzi Trend v jedinečné nabídce již za 179 990 Kč! Nyní navíc v akční nabídce sada Trend Plus s manuální klimatizací, rádiem s CD a MP3 přehrávačem, AUX vstupem a 6 reproduktory bez příplatku. Kdo by odolal?!

0/0
31.1.2012 20:50

A přece se maže...

Re: !?

To "atd." klidně vynech, kromě klimatizace a rádia to nemá žádnou výbavu - bez centrálu, okna na kličku...

0/0
31.1.2012 20:51

snickim

Tak tohle mne fakt dostalo

Třídveřové citigo se prozatím od loňského podzimu prodává jen ve třídveřové verzi Zdroj: http://auto.idnes.cz/prvni-fotka-nove-skodovky-malinke-citigo-dostava-pet-dveri-pov-/ak_aktual.aspx?c=A120130_100037_ak_aktual_fdv

Tohle je fakt perla: "Třídvéřové Citigo se prozatím od loňského podzimu prodává jen ve třídvéřové verzi ..."

Zajímalo by mne, jak by se třídvéřové Citigo mělo podle autora asi tak prodávat. Snad se dvěma, čtyřma nebo pěti dveřma?

0/0
30.1.2012 15:01

snickim

Re: Tak tohle mne fakt dostalo

Omluva, první dva řádky v mé poznámce nemají být.

0/0
30.1.2012 15:02

_Xeon_

Re: Tak tohle mne fakt dostalo

Nerob si z toho nič. Už tu bolo aj štvordverové Maserati quattroporte...;-D

0/0
30.1.2012 19:55

Výstřik do tmy IX.

až to bude v dýzlu, tak bych o tom mohl uvažovat.

Najezdil jsem před lety 35000km za 2 roky v maluchovi včetně mnoha dálkových tras (a mám 187cm), tak se mě nesnažte přesvědčovat, že je to pro auto do města zbytečný.  ;-)

0/0
30.1.2012 14:57

alčawirth

Re: až to bude v dýzlu, tak bych o tom mohl uvažovat.

Asi masochista ;-D

0/0
30.1.2012 15:02

Ziegfried

Docela dobrý

Tak podle fotek docela hezké auto, narozdíl od Fabie a Roomstru. Ale nějak ho v provozu nemám tu čest vidět, zřejmě se tak moc neprodává nebo je tak nenápadný, že si ho ani nevšimnu.

0/0
30.1.2012 14:39

akleen

Re: Docela dobrý

Moc se neprodava, ale na idesu uz jsme se odcetli, ze je to nejprodavanejsi auto v kategorii.

+3/0
30.1.2012 14:52

aluminiový alobal

Re: Docela dobrý

vzhledem k tomu že je za dva měsíce prodejů na 4.místě ve své kategorii hodnocené za celý rok, tak je jasné že neumíš číst a s tebou i trotlové kteří tvůj přihlouplý příspěvek doporučili

+1/0
30.1.2012 18:17

tmf

Re: Docela dobrý

já už jich viděl celkem dost

0/0
30.1.2012 16:27

neverleft

praktictejsi

nicmene, ani druhe ani treti auto do rodiny neplanujeme, tou se jiz stala skoda felicia kombi 1.3, sice kvete kde se da, ale motor, to je neznicitelne. Dokud to bude prochazet technickou, tak nevidim duvod, to likvidovat. Mozna se to stane jeste veteranem.;-D

0/0
30.1.2012 14:33

Domi-nick

V České republice pak značka očekává 90% zastoupení čtyřdveř

A proto je článek o pětidveřové verzi, co? ;-D iDnes poslední dobou vede... R^

+1/0
30.1.2012 14:20

rlpcr

Fiha, zjištění dne.

nečekané, že třídveřové auto má tři dveře.

>>Třídveřové citigo se prozatím od loňského podzimu prodává jen ve třídveřové verzi a pouze na českém trhu.Zdroj: http://auto.idnes.cz/prvni-fotka-nove-skodovky-malinke-citigo-dostava-pet-dveri-pov-/ak_aktual.aspx?c=A120130_100037_ak_aktual_fdv

0/0
30.1.2012 13:46

Martinjay

Re: Fiha, zjištění dne.

R^R^R^ No jo, to je tak, když někdo píše rychleji než myslí;-)

0/0
30.1.2012 14:08

george_wtf

Idealne auto

na rozvoz Pizze.

0/0
30.1.2012 13:12

taknevim

Re: Idealne auto

Hloupost. Včera jsem měl tak velkou Pizzu (pro  6 lidí), že by se do tohoto vozidla 100% nevlezla ;-D.

0/0
30.1.2012 14:24

flajboj82

Re: Idealne auto

Když sklopíš sedačky...;-)

0/0
30.1.2012 17:31

garii v21.0 (limited edition)

Mno

Vymyslet takto vysoký práh u kufru, to chtělo fakt fištrona. Zejména u nákupní tašky na 4 kolech primárně určené pro ženy, že ano?

 

Gratuluji škodovce, toto se vám nepovedlo.

+1/0
30.1.2012 12:45

Rambo-x

vzhled

Ta třídvéřová je esteticky lepší,tahle zase asi bude praktičtější,ale ta třídvéřová se mi líbí více

0/0
30.1.2012 12:37

mamsrb

Nevidím žádný technický přínos oproti konkurenci.

Moje zkušenost s Citroenem C1 je spotřeba 5,22 (70/30 město/exstravilán), použitelný je jen pětidveřák, kufr pro běžné užívání stačí, lze přepravit i dlouhé předměty. Autíčko opravdu nezvyšuje řidičovo ego.:-P

+1/0
30.1.2012 12:08

littlemoon

Re: Nevidím žádný technický přínos oproti konkurenci.

spotřeba není vše. Já mám kombinovanou okolo 8l.Takže se dá říct že ušetříš po 100tis. km 100 tis. kč. jenže já v klidu najedu dalších 200 tis. km bez větší údržby a ty si budeš muset koupit nové auto protože po 100 tis. km bude na odpis. Nehledě na to že nebudu trpět skrčeninou z nedostatku prostoru.

Takže koukat jen na spotřebu taky není to pravé :-/

+1/0
30.1.2012 12:41

alčawirth

Re: Nevidím žádný technický přínos oproti konkurenci.

To je pravda, jenže u auta primárně určeného do města , kde se nepočítá z velkým nájezdem km a z životností motoru půl mio km a víc . Na to jsou určiná uplně jiná auta, takže v tomhle případě je spotřeba to hlavní.

0/0
30.1.2012 12:55

Jan9002

Re: Nevidím žádný technický přínos oproti konkurenci.

Máš pravdu. Mám dvě auta. To první najede 30-40 tisíc ročně. S tím druhým se často nedostanu ani na 10. Častěji jezdí 7. To znamená, že po dvceti letech bude mít cca 150 tisíc a toho se už asi kastle nedožije. Takže to Citigo ano. A myslím, že se to škodovce povedlo.

+1/0
30.1.2012 13:41

mamsrb

Re: Nevidím žádný technický přínos oproti konkurenci.

Protože jezdím hlavně po městě bude C1 po 100 tis. mrtvola. Ovšem účelem je malý lehký benzíňák, který se rychle zahřeje na krátkých trasách, parkování (kde se Vaše SUV nevejde), svižná akcelerace dík nízké váze. Místa je tam kupodivu víc jako ve Fóbii a to na nohy i nad hlavou. Zadní už tak pohodlná nejsou, ale jezdím sám nebo s malými vnoučky. Jezdím mimo město  trasy do 60 km, zcela vyjímečně delší. Prostě každému vyhovuje něco jiného. Jen konstatuji, že 4,1 spotřeba je leda na papíře a když vyjde auto konstrukčně o 8 let mladší než Kolínská trojka měl by být vidět nějaký pokrok a to u VV není.

0/0
30.1.2012 13:54

evelines

Konečně nové logo

Škodovka měla do teď nejstrašnější logo na světe, komplikované a v nehezké zelené. Je dobře, že upustili od zelené a od ratolesti. Zjednodušení logu velmi pomůže.

0/0
30.1.2012 12:05

Fanthom007

Re: Konečně nové logo

jjj, a pomalu jej muze zacit zvetsovat jako vw, az nakonec bude pres pul auta, pac pekne, velke logo to je na aute to nejdulezitejsi!

+1/0
30.1.2012 13:15

Jan9002

Re: Konečně nové logo

Mám zelenou škodovku a zelené logo jak na kapotě, tak na hlinikáčích vypadá senzačně.R^

0/0
30.1.2012 13:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.