- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na co vyhodit tolika peněz, když můžu jezdit stále na tu z roku 2005
Stále ještě existuje spousta "vytížených" motoristů, kteří si během dvou měsíců netačili koupit novou známku a teď mají chudáci problém, protože na mnoha místech už nejsou.
A co se týče ceny, tak je nízká stejně jako úroveň našich dálnic. Stačí srovnat s Chorvatskem, kde 1 km po dálnici stojí cca 1,50 Kč. Takže za aktuální cenu by to byly 2 cesty Plzeň-Brno a zpět, což je směšné.
I když za úsek D1 Brno - Vyškov, který jezdím nejčastěji bych měl spíš ještě dostávat zaplaceno. Kdyby moje auto mělo nohy, tak mi nakope někam, za to co tam musí zažívat.
si ji strčte do anusu lepidlem napřed. Stát by měl spíš platit motoristům za to, že si na taknodromech, honosně nazývaných silnice, ničí svoje auta.
cenu treba rakouske dalnicni znamky, kvalitu a delku rakouske dalnicni site a tohle vsechno porovnam s tim samym v Cesku...tak letos uz si znamku opravdu nekoupim.
V létě sem jel sporťákem trasu Graz - Vídeň, už přesně nevím číslo dálnice, ale poslední cca 2 hodinový úsek před Vídní byl plně srovnatelný s naší D1 s rychlostí omezenou na 100 km/h. Když sem slyšel jak dostávají ramena a klouby zabrat, vyloženě mě to za to auto bolelo.
odnikud nikam je výsměch - denně dojíždím do práce na trase Karlovy Vary - Sokolov - cca 13 kilometrů. Teď to bude s "příplatkem" za nejvyšší nezaměstnanost a nejnižší platy v republice. Ostatní úseky, které letos přibudou se aspoň napojují na celou dálniční síť - i když na některých úsecích by měli řidiči dostat příplatek od státu za poškozování majetku.
To ovšem pražáci s jejich "kočičíma hlavama" taky.
Obzvlášť se mi líbí, jak se autorovi článku podařilo velice trefně interpretovat zdůvodnění zdražení kupónů.
"Důvodem zdražení je rozhodnutí vlády, která chce víc peněz do státního fondu dopravy. Zvýšení cen má přinést fondu kolem 750 milionů korun ročně, které by měly jít na opravy silnic."
Mám namysli tuto část: "které by měly jít na opravy silnic." ..připadá mi trošku zvláštní, že tam není napsáno, "které půjdou na opravy silnic.", ale to už asi nikoho ani malinko neudivuje. Hnus!
Protože je nám všem jasný, kde ty peníze ze zdražení skončí.
Kdyby šly všechny peníze, které se z aut vyberou, na opravy silnic a výstavbu dálnic za cenu běžnou jinde ve světě, měli bychom silnice a dálnice srovnatelné s vyspělou částí Evropy.
letos budu raději objíždět.
Jezdím velmi málo, ale i tak by mě to objíždění vyšlo podstatně dráž, o ztrátě času ani nemluvě.
nalepte si znamku na svuj tank, kterym pojedete po tankodromu.
Jojo, mimo jiné kvůli stavu silnic jsem si koupil terénní auto. Podvozek naše silnice zvládá v pohodě. Horší je to, že díky vyšší spotřebě odvádím státu ještě víc peněz na dani (spotřební + dph) a vlastně toho ani moc nechci, stačí když nebudou 15cm hluboký jámy, ani solit a uklízet to nemusej...