Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Hyundai i30 vyjíždí do prodeje. Startuje na 290 tisících

Nová generace modelu Hyundai i30 vstupuje na český trh. Nové auto vyráběné v Česku je od prvního únorového dne možné objednávat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hynek Vilém Jarmila reloaded

design Hyundai a Fordu se přiubližuje ..

Přijde mi, že auta těchto dvou značek jsou čím dál podobnější a dokonce, že není jasné, kdo od koho opisuje. Osobně se mi líbí korejci ... Nepřijde vám - třeba ta středová konzola na palubce ... srovnejte s Focusem.

0/0
5.2.2012 21:54

pikacu

fakt nechápu

tohle se vám líbí a 5ti místej fiat 500 je tady považován za hnus ? Mně naopak přijde dost hnusný tohle.

0/0
5.2.2012 9:05

scifi

Re: fakt nechápu

co člověk to názor, z tý vaší dedukce vyplívá jen to, že ten fiat se nelíbí většímu procentu lidí než tato i30.

0/0
5.2.2012 11:59

Falewick

cena je celkem vysoko

Ještě jsem se s tím pořádně neseznámil, ale kdo chce klimu tak začíná na 315 tisících. Povedený motor 1.6 GDI je za 345. Oktávku 1.4 TSI usmlouvám tak na 330, za tu cenu bych bral bych spíš tu. Uvidíme co na to čas.

0/0
2.2.2012 21:32

scifi

Re: cena je celkem vysoko

to ano, ale ne každý chce jezdit v autě co má každý druhý, navíc TSI mne neoslovilo. Záleží co kdo od auta chce.Osobně bych něco jiného než atmosféru nechtěl, navíc TSI, no nevím, nechci soudit. i30 Vám nabídne neotřelý dizajn, a radost z jízdy.

0/0
3.2.2012 12:41

nepetr

Re: cena je celkem vysoko

Vy už jste i30 řídil?

0/0
4.2.2012 14:23

scifi

Re: cena je celkem vysoko

Ano.

0/0
5.2.2012 11:59

madry

Re: cena je celkem vysoko

Tak to budeš dobrý když 1,4TSi usmlouváš na 330.Ve srovnatelné výbavě totiž je ceníková cena 446 t. pokud se spokojíš s holým autem ve verzi Prima bez rádia tak v tom případě ano a přeji ti hodně štěstí s 2 letou zárukou.Já si raději pořídím Hundai ve slušné výbavě a se zárukou 5 let.

0/0
6.2.2012 9:24

petrolhead

Re: cena je celkem vysoko

Při troše snahy usmlouvám (1.4 TSI Prma byla nedávno v akci za 345). Mě se ta auta líbí obě a fandím Hyundai všema deseti, protože díky jeho tlaku se musí koncern hodně snažit. Podvozkově se mi i30 líbí mnohem víc než Oktávka. Souhlasím že výbava je nesrovnatelná, ale mě "bohužel" stačí základ - klima, dálka a mlhovky. Vybírám podle motoru a motorově má bohužel navrch Škodovka - 200Nm ve velkém rozsahu otáček, s úpravou softwaru i 250 při spotřebě 7L. Máte pravdu že 5tis příplatek za čtyřletou záruku je dobrý nápad. Hyundai bohužel s motory moc neposkočil, napjatě očekávám turbo GDI. Uvidíme, zatím bych dal přednost TSI, a když koreu tak Cee'd 1.4/1.6 za výhodnější cenu.

0/0
6.2.2012 13:53

kubas_86

Auto

se mi celkem líbí i kvalitou dou dost dopředu (zato koncern kráčí spíš vzad) vidim to zejmena když to rozebíram a davam do toho knihy jizd atd ty plasty už se tak nelamou nedrží to vzadu na milimetrovym camprdlíku ale zatim mě neoslovil žadnej motor, to nemužou udělat nějakej dvoulitr benzín ? nebo něco většího . Tydle 1,4ky a 1.6ky sou super když člověk jede sám, ale jakmile v tom seděj 2 - 3 lidi a jeden má nedej bože víc než 100 kilo tak je to utrpení :)

0/0
2.2.2012 15:47

petrolhead

Re: Auto

Souhlas s motory. Můžeš poděkovat EU za jejich kriminální ekonormy který zabily výkonný atmosfércký motory. Hyundai která nerozdíl od protekčního koncernu zatím nezavedla turba a je bohužel odkázaná na slabé motory. Unii bohužel nejde o ekologii ale o konkurenci. Je to škoda, podvozek i30 má na víc. Na druhou stranu ani ta 1.4 není marná! V nízkých otáčkách nic moc, ale nahoře je hodně živá a je spolehlivá. Není to pro řidiče co v životě nepřekročili 3000rpm, ti ať si radši koupí diesel.

0/0
6.2.2012 14:48

phdr.

*-*-*-*--*

to není Hnujdaj, to je... fakt auto??? 8-o

0/0
2.2.2012 13:05

babickoprosimprijed

Re: *-*-*-*--*

A teď k věci

0/0
2.2.2012 14:02

Ty ses jatro

Golf končí.

0/0
2.2.2012 12:30

quagaar

Re: Golf končí.

;-D

0/0
2.2.2012 13:31

Big-Dog

korejský

konstruktér a pracovitý, zodpovědný český dělník, co z toho může vzniknout?

0/0
2.2.2012 11:08

Ty ses jatro

Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

korejci už dávno přetáhli z německa největší persony německých automobilek. Ke koncernu Hyundai/Kia pláchl celý jeden tým z AUDI, konkretně ten nejkraitvnější pod vedením Schreyera, který je vůbec top v designu v celém automobilovém průmyslu. Ale Hyundayi to bylo málo, tak potichu přetáhnul jiný tým, tentokrát z BMW. Takže zapomeňte na to, že nad skicami stojí šikmookec, naopak, design korejcům dělají nejlepší týmy z Audi a BMW.. Šefem výroby Hyundaye není korejec ale bývalý šef Toyoty. Mám pokračovat? Obchod a marketing vede bývalé celé oddělení Mazdy... atd atd.. závěr: Hyundai není tak uplně korejské auto. Postavili ho Němci s českýma rukama a neomezeným kapitálem na vývoj.. Tohle si muže Škodovka jen nechat zdát. Na to jak poskočil Hyundai za poslední generaci je ten vývoj neskutečný, a právem je očekáván že v horizontu 20 let bude Hyundai automobylkou číslo 1. Při pohledu na i30 myslím, že dochází ke střídaní a Golf "končí"..

0/0
2.2.2012 12:42

Ty ses jatro

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

http://auto.idnes.cz/sef-volkswagenu-si-prohledl-novy-hyundai-a-prisel-o-dobrou-naladu-p9k-/automoto.aspx?c=A110927_004536_automoto_fdv

0/0
2.2.2012 12:43

Big-Dog

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

to na tom nic nemění když se ze spolehlivostí se nedostanou ani do první stovky.

0/0
2.2.2012 13:59

silversurfer

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

Jasne, dobry jsou ty testy auto bild po 100tis km kdy rozeberou cely auto do posledniho sroubku..posledni mista VW Touran a Passat variant, i30 a ceed v prvni 15 stejne tak jako GolfVI a Oktavka….nevypada, ze Hyundai by mel zrovna problem s kvalitou

0/0
2.2.2012 14:13

Big-Dog

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

dej odkaz

0/0
2.2.2012 14:52

scifi

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

hledej šmudlo ;-D samotného mne to zajímalo a je to tak.

+1/0
2.2.2012 20:02

Big-Dog

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

o i30 ani zmíňka

0/0
2.2.2012 22:39

scifi

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

extra pro Vás, dlužíte mi 5 minut mého drahocenného života.

http://imageshack.us/photo/my-images/864/beznzvup.png/

+1/0
3.2.2012 12:39

Ty ses jatro

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

Máš bod. Takhle někoho setřít... klobouk dolu!!

0/0
5.2.2012 19:34

nepetr

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

Pomalu s těmito závěry. Máte pocit že někdo kdo si léta kupuje právě Golfa si dnes zničeho nic koupí i30 a vstoupí do neznámé vody? Proč by to dělal? Hyundai má svou specifickou skupinu zákazníku stejně jako každá značka. Neříkám že jsou to špatná auta naopak, jan za posledních 5 let udělali nesktečný skok v před a nezbývá než říct klobouk dolů. I přes to bych si žádný jejih model nekoupil. Stejně jako bych si z koncernu nekoupil nic od VW.

0/0
2.2.2012 18:36

Ty ses jatro

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

Proboha. Co to je za blábol. Ta vaše "specifická skupina" co kupuje Hyundaie, je čím dál větší... Proto prodává čím dál více aut a proto nikdo nepochybuje že Hyundai bude v TOP žebříčku prodejců aut. Už dnes je paleta modelů Hyundaie větší než má Škodovka. Hyundai vyrábí od pidi aut k vyšší střední třídě, několik modelů SUV a slabší sport. Limuzíny nikdy dělat nebude, protože to jim nikdo nebude kupovat. Ale tohle už dávno pochopilo více automobilek. příklad Toyota, značka známá především v USA jako top značka nákladáku, by limuzinu Toyota neprodala, proto založila "lepší Toyotu" jménem Lexus... Stejně šel časem Nissan a Honda atd... Hyundai se dávno odpoutal od minulosti. Modely jako Sonata, Pony atd.. už skončili, právě proto že byly spojovány spotřebiteli jako tragické. Nový Hyundai je nový, jiný. Říkám to nerad, ale takový VW postupně sežvýknou.

0/0
2.2.2012 21:58

nepetr

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

Stejně můžete mluvit teda i o Dacii. Ta šla teké rapidně nahoru. Neznám nikoho kdo by chtěl Hyundai nebo Kiu a dnes má Forda, Opla, Frantíka něco od koncernu VW prostě cokoliv než korejce. Každá automobilka má své zákazníky a změnit značku auta není to samé jako změnit operátora nebo zkusit jinu značku pneu:-P. Koupíte si něco byť za 260 000,- a vpřípadě že za půl roku příjdete že to není tak růžový tak co?

0/0
3.2.2012 8:13

Insider01

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

"(Hyundai) limuzíny nikdy dělat nebude, protože to jim nikdo nebude kupovat..." Hele, játro, říkají ti něco modely Hyundai Genesis (Auto roku v USA v roce 2009 v kategorii velkých sedanů), Grandeur/Azera nebo Equus? Že se ZATÍM nedovážejí do Evropy, neznamená, že se nevyrábějí - v zemích, kde mají zákazníci dost peněz, více porozumění pro poměr cena/hodnota a méně stereotypních předsudků typu, že velká limuzína musí mít na kapotě třícípou hvězdu, čtyři olympijské kruhy nebo modrobílou točící se vrtuli, se jich prodávají desetitisíce - Korea, Čína, Rusko, bohaté ropné arabské země, USA atd. I Evropa jednou pochopí, že rozdíl mezi Equusem 460 a Mercedesem S-klasse je jenom v tom, že zakaždý cíp té třícípé hvězdičky zaplatíš navíc jeden milion korun...

0/0
3.2.2012 9:18

Ty ses jatro

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

Ok, kaju se. O to více mám k Hyundai větší obdiv.... myslel jsem limzínu typu A8, S600 atd.... tohle je taky pecka..

0/0
5.2.2012 19:37

Perucini

Re: Tak jde vidět, že nevite vubec nic,

s tou limuzínou jste to zrovna moc netrefil. Pokud vím, tak Hyundai vyrábí variantu Genesis a to je zrovna limuzína jak kráva....:-/

0/0
3.2.2012 22:20

Pravda bolí

290 tis.

trošku úlet ne..., ale auto pěkný...

+1/0
2.2.2012 11:01

Pšenda

Re: 290 tis.

A koukal jsi na vybavu? Postav si v konfiguratoru stejne vybavenou fabii. A to mas furt mensi auto.

0/0
2.2.2012 13:44

nepetr

Re: 290 tis.

Proč srovnáváte Fabii a i30?:-/ Co se týče výbyvy je třeba u mě při výběru auta na posledním místě;-)

0/0
2.2.2012 19:15

lordhelma

Re: 290 tis.

ale vybava souvisi s cenou, a cena urcite u tebe na poslednim miste nebude...

0/0
3.2.2012 8:59

nepetr

Re: 290 tis.

Když si chci koupit auto jde o určitý model určité značky. Určitě si nekoupím něco jiného jen proto že je to o 60 000,- levnější a má to větší výbavu a za půl roku mlátil hlavou do zdi že je to ještě o 30 000,- levnjší;-D.

0/0
3.2.2012 9:44

moje.maličkost

sama jsem škodovkář

Fabka se stejnou výbavou a 1,4kou určitě stojí o dost více.

Fandím jim a tohohle auta bych se vůbec nebála

+1/0
2.2.2012 10:26

tomtop

Re: sama jsem škodovkář

nemyslím že by ta fabka stála tolik ... když postačí ambiente ...

0/0
2.2.2012 12:36

CZMiki

Re: sama jsem škodovkář

Čemu nerozumíš na "se stajnou výbavou"?;-)

0/0
2.2.2012 12:55

CZMiki

Re: sama jsem škodovkář

*stejnou

0/0
2.2.2012 12:57

moje.maličkost

Re: sama jsem škodovkář

ano když je to 1,2 HTP

0/0
2.2.2012 14:31

nepetr

Re: sama jsem škodovkář

Proč srovnáváte Fabii a i30? To mužete rovnou srovnávat Citigo a i40:-/

0/0
2.2.2012 19:18

scifi

Re: sama jsem škodovkář

je to stejná třída se zaměřením na stejného kupce pacholku.

0/0
2.2.2012 20:03

nepetr

Re: sama jsem škodovkář

Aha a kam se teda řaí i20? i30 bych řadil spíš do třídy Octavie. To je důvod proč jsem se ptal na srovnávání i30 a Fábie.

0/0
5.2.2012 16:35

nepetr

Re: sama jsem škodovkář

To že i20 je stejná třída jako Fabie a i30 jako Octavie navíc dokazují i srvobnávací tetsy. Až budeš chtít být zase někdy za chytráka přečti si alespoň jednou za měsíc nějaký časopis o autech. ;-D Tvé názory a připomínky jsou dost směšné;-)

0/0
5.2.2012 16:49

Falewick

Re: sama jsem škodovkář

Fabka je hlavně úplně nesrovnatelné auto. Podvozek pochází z roku 2000, základní motor z domu hrůzy a vnitřní prostor z dob kdy bylo nutné koupit Superb aby se člověk vešel do auta (a škodovka na tomto "vydírání" profitovala). Původní i30 lze srovnávat tak možná s Oktávkou.

0/0
2.2.2012 21:27

nepetr

Re: sama jsem škodovkář

No nevím při výšce 180 cm se třeba do octule v pohodě vlezu, nepotřebuji totiž při řízení vidět na přední nárazník ani si volantem dřít v rozkroku. Jaké vyíraní? Je jen na vás co si koupíte, pochybji že zrovna vás někdo nutil si koupit škodovku :-P A to že podvozek nebo platforma je staršího data neznamená že je to dnes auto které není schopné konkurence. Až bude Hyundai nebo Kia prodávat tolik aut co škodovka můžeme se bavit objektivnějí ale toho se asi já ani moje děti které ještě nemám nedožijí.

0/0
4.2.2012 14:35

scifi

Re: sama jsem škodovkář

mám 188 cm, tedy o 8cm více než vy, do i30 se krásně naskládám, při vší pohodlnosti se do zadu naskládá člověk, který také nemá problém z místem, z volantem se dřít v rozkroku? a seděl jste v tom někdy nebo jen obhajujete tu popelnici, která vám uhnivá před barákem? Ohledně podvozku a platformy, to už je na každém, zda zaplatí předražený skorokrám, se starýmy technologiemi, s 20let starým sazometem atd. Tady včesku je bohužel stále velké procento lidí takřka tzv. patriotů, kteří o něčem jiném neš škodawagen nechcou slyšet. Vypisovat se o tom, kdo všechno stojí za značkou hyundaj nemá smysl, já jen vím a vidím jedno, zatímco škodofka upadá hyundai vzkvétá, je to dobře, pro konečného zákazníka jasná výhoda. Bohužel zaslepený škodofkář tohle nevidí a jen chrlí své. Simply never.

0/0
5.2.2012 12:07

nepetr

Re: sama jsem škodovkář

Nemám co dodat;-D

0/0
5.2.2012 15:12

scifi

Re: sama jsem škodovkář

To jsem rád, že jsem vypsal vše podstatné a už není třeba doplňujících informací :-)

0/0
5.2.2012 16:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.