- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přijde mi, že auta těchto dvou značek jsou čím dál podobnější a dokonce, že není jasné, kdo od koho opisuje. Osobně se mi líbí korejci ... Nepřijde vám - třeba ta středová konzola na palubce ... srovnejte s Focusem.
tohle se vám líbí a 5ti místej fiat 500 je tady považován za hnus ? Mně naopak přijde dost hnusný tohle.
co člověk to názor, z tý vaší dedukce vyplívá jen to, že ten fiat se nelíbí většímu procentu lidí než tato i30.
Ještě jsem se s tím pořádně neseznámil, ale kdo chce klimu tak začíná na 315 tisících. Povedený motor 1.6 GDI je za 345. Oktávku 1.4 TSI usmlouvám tak na 330, za tu cenu bych bral bych spíš tu. Uvidíme co na to čas.
to ano, ale ne každý chce jezdit v autě co má každý druhý, navíc TSI mne neoslovilo. Záleží co kdo od auta chce.Osobně bych něco jiného než atmosféru nechtěl, navíc TSI, no nevím, nechci soudit. i30 Vám nabídne neotřelý dizajn, a radost z jízdy.
se mi celkem líbí i kvalitou dou dost dopředu (zato koncern kráčí spíš vzad) vidim to zejmena když to rozebíram a davam do toho knihy jizd atd ty plasty už se tak nelamou nedrží to vzadu na milimetrovym camprdlíku ale zatim mě neoslovil žadnej motor, to nemužou udělat nějakej dvoulitr benzín ? nebo něco většího . Tydle 1,4ky a 1.6ky sou super když člověk jede sám, ale jakmile v tom seděj 2 - 3 lidi a jeden má nedej bože víc než 100 kilo tak je to utrpení :)
Souhlas s motory. Můžeš poděkovat EU za jejich kriminální ekonormy který zabily výkonný atmosfércký motory. Hyundai která nerozdíl od protekčního koncernu zatím nezavedla turba a je bohužel odkázaná na slabé motory. Unii bohužel nejde o ekologii ale o konkurenci. Je to škoda, podvozek i30 má na víc. Na druhou stranu ani ta 1.4 není marná! V nízkých otáčkách nic moc, ale nahoře je hodně živá a je spolehlivá. Není to pro řidiče co v životě nepřekročili 3000rpm, ti ať si radši koupí diesel.
konstruktér a pracovitý, zodpovědný český dělník, co z toho může vzniknout?
korejci už dávno přetáhli z německa největší persony německých automobilek. Ke koncernu Hyundai/Kia pláchl celý jeden tým z AUDI, konkretně ten nejkraitvnější pod vedením Schreyera, který je vůbec top v designu v celém automobilovém průmyslu. Ale Hyundayi to bylo málo, tak potichu přetáhnul jiný tým, tentokrát z BMW. Takže zapomeňte na to, že nad skicami stojí šikmookec, naopak, design korejcům dělají nejlepší týmy z Audi a BMW.. Šefem výroby Hyundaye není korejec ale bývalý šef Toyoty. Mám pokračovat? Obchod a marketing vede bývalé celé oddělení Mazdy... atd atd.. závěr: Hyundai není tak uplně korejské auto. Postavili ho Němci s českýma rukama a neomezeným kapitálem na vývoj.. Tohle si muže Škodovka jen nechat zdát. Na to jak poskočil Hyundai za poslední generaci je ten vývoj neskutečný, a právem je očekáván že v horizontu 20 let bude Hyundai automobylkou číslo 1. Při pohledu na i30 myslím, že dochází ke střídaní a Golf "končí"..
A koukal jsi na vybavu? Postav si v konfiguratoru stejne vybavenou fabii. A to mas furt mensi auto.
Fabka se stejnou výbavou a 1,4kou určitě stojí o dost více.
Fandím jim a tohohle auta bych se vůbec nebála
nemyslím že by ta fabka stála tolik ... když postačí ambiente ...
Nechci teď pomlouvat značku HJUNDAJ obecně - i když si o ni myslím své (dohání konkurenci, to ano - ale pořád to zdaleka nestačí, nekvalitní šmejd.. nebudu dále rozvíjet). Chtěl jsem jen k fotkám které jsem u tohoto článku viděl dodat, že to auto se mi ani trošku nelíbí, je vyloženě škaredé a nikdy bych si ho nekoupil....
Tak ti doporučím si zajít k nějakému prodejci nebo na nějakou předváděčku. Vem si vedlsebe třeba staronovou Octávku a třeba i30 nebo i40 od Hyundaie. Zkus se v nich třeba i projet. Podívej se na délku záruky a cenovku. A potom se zkus bez předsudků zamyslet. Když nad novou i30 kroutil hlavou i šéf VW, něco na tom bude.
Proč se tady vytahují nějaké názory ala hospoda. Je jasné, že když člověk sedá do staršího zhuntovaného firemního referentského vozu, že tam asi nebude všechno v pořádku. Ale ze zkušenosti vím, jak dopadla třeba 5 let stará firemní Toyota, jak dopadaly kdysi Felicie apod.