Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejrychlejší škodovka všech dob: super superb umí stovku pod 4 sekundy

Německý úpravce Rothe Motorsport si vzal do parády sedan Škoda Superb a pořádně mu nafoukl svaly. Upravené auto jede přes 300 kilometrů za hodinu a ve sprintu porazí i renomované sporťáky. Úpravy ale zvýšily cenu auta na dvojnásobek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

foffcenzore

Nepochopim jednu vec....

proc nekdo vrazi takovych penez do takove kraksny? Po upravach to stalo vice nez dvojnasobek puvodni ceny... Tak proc si rovnou nekoupit nejakou poradnou znacku? To ze nekdo udela rychly paskvil ze skodovky, protoze tam vymeni mimo karoserie skoro vsechno nema preci zadny smysl...8-o Clanek o nicem .....uuuuu skorovka co se nerosipala pri 300km/h? 82 tisic eur? Asi nekdo dostal francouzakem po palici a dostal genialni napad....;-D Nebo je to spis nepad genitalni...?;-D Jj, hodne dulezity ze to udela stovku za 3.8 vteriny.... Jak dlouho prosim vydrzi ten motor a hlavne... Kdo ze to koupi? A jestli to nekdo koupi... za kolik to jednou proda? Dekuji za odpoved...

0/0
26.3.2012 18:23

Hail Eris

Re: Nepochopim jednu vec....

precti si clanek, protoze srovnatelne seriove auto atoji 4,5 milionu

+1/0
30.3.2012 11:34

rendys75

ŠKODA Superb 3.6 FSI 191 kW 6-stup.aut. 4x4

.... ještě, že je tento model čtyřkolka, protože dát 515 koní na přední nápravu by byla dokonalá blbost :) ... no mám radost, že i ŠKODA Superb [>-] je pro někoho zajímavá na přestavbu .... sice nevím, kdo by si jí koupil, ale OK .... snaha se cení :)

+1/0
25.3.2012 22:49

Neutrální Nick

Re: ŠKODA Superb 3.6 FSI 191 kW 6-stup.aut. 4x4

Není to čtyřkolka, je to Haldex...

+1/0
26.3.2012 8:42

foffcenzore

Re: ŠKODA Superb 3.6 FSI 191 kW 6-stup.aut. 4x4

To je preci jedno... v cesku je kazdy SUV Jeep......;-D;-D

0/0
26.3.2012 18:25

Neutrální Nick

Re: ŠKODA Superb 3.6 FSI 191 kW 6-stup.aut. 4x4

Lidem, kteří neuvažují jako ty, to jedno není.

0/0
26.3.2012 23:19

artHF

Superb

No on i "normální" Superb TSI nejede špatně, zvlášť když se dá koupit levněji než "Oktávka" ;)

http://goo.gl/psyaB

0/0
25.3.2012 19:46

mogul666

Das Fantomas

Už aby ta motorizace byla pro Citigo! Tam cpou furt to šílené tříhrnkové potěšení, které žere,nejede a řičí! Rv RvRv

0/0
24.3.2012 21:52

drsňák

Re: Das Fantomas

Jede to a všichni zatím dojeli. Tak nestraš. ;-D

+1/0
25.3.2012 0:43

cenzore_zdar

Re: Das Fantomas

Mno byl jsem ten Citigo obcihnout a neni to ten samy motor jako ve fobii ci Hroomster. Je to klasicke MPI jako ma ochcavka v 1.6l akorat tri valec. Vyhodou ma byt snadna prestavba na LPG a rychle ohrani motoru do 2km. Motor netrpi setrvacnym zrychlenim po pusteni plynu jako htp.

0/0
26.3.2012 9:52

hustolez

Re: Das Fantomas

Jenže tu nádrž na plyn budete muset zapřáhnout za tažné, nebo dát místo sedadla spolujezdce ;)

0/0
26.3.2012 10:08

Neutrální Nick

Re: Das Fantomas

Marně maskuješ svou hIoupost za jakobyvtipnost.

Toroidní nádrž dáš místo rezervy.

0/0
26.3.2012 14:06

hustolez

Re: Das Fantomas

Ok, hlupák si dovolí citovat z recenze: "Protože citigo nedostane rezervu, je podlaha kufru hodně hluboko."

0/0
26.3.2012 14:58

Neutrální Nick

Re: Das Fantomas

Fér, to jsem nevěděl, díky.

A vidíš, jelikož je podlaha hodně hluboko, bude tam krásný prostor pro válcovou nádrž. Auto typu Citygo si lidé nekupují jako stěhovák, proto těch odhadem mínus 60 litrů zavazadelníku nebude vadit.

0/0
26.3.2012 16:40

hustolez

Re: Das Fantomas

No právěže ten kufr je už tak malý, že když se tam dá nádrž, tak už nebude místo ani na ten nákup.

0/0
26.3.2012 17:02

Neutrální Nick

Re: Das Fantomas

Kufr Citygo má vskutku jen 60 litrů + taška s nákupem?

Myslíš, že na tuhle lež ti někdo skočí?

0/0
26.3.2012 23:19

hustolez

Re: Das Fantomas

Tak si najdi aspoň fotku ty chytráku. Takového namyšlence aby člověk pohledal.

0/0
27.3.2012 13:13

Neutrální Nick

Re: Das Fantomas

Ty si potřebuješ hledat fotky, abys přišel na to, že do kufru Citygo se vejde více než 60 litrů (což cca odpovídá jedné igelitce)?

Aha ;-D.

0/0
28.3.2012 8:34

Modrý a zelený blesk

Re: Das Fantomas

60 litrů je víc, než má pivní KEG. Takový igelitky sice možná existujou, ale moc běžný nebudou.

0/0
28.3.2012 14:47

Neutrální Nick

Re: Das Fantomas

Hm a co tedy tebou sucharsky opravená nadsázka mění na podstatě toho, o čem píšu, tedy že i s 60l nádrží na plyn se do zbývajících 190 litrů objemu nákup vejde úplně v klidu?

0/0
28.3.2012 21:45

Žokej Balabán

K čemu to je dobrý?

Rozjet rychle se to umí, ale co pak s tím? Váha určitě rozložena 70:30. A když před nějakou dobou svět motorů zkoušel brzdy superba 1.4 s 25 let starým mercedesem třídy E, tak starý mercedes s mechanickou regulací brzd zastavil rychleji!!! U superba se celá váha auta natlačí na přední nápravu, zadní jde do vzduchu, auto brzdí tedy více měně jen na předek...... Tak jaký pak pokrok?

0/0
24.3.2012 12:31

Big-Dog

Re: K čemu to je dobrý?

u všech aut a motorek se při brzdění váha nahrne na přední nápravu.

0/0
24.3.2012 12:53

cernobila_televize

Re: K čemu to je dobrý?

v ramci objektivity by nebylo naskodu uvest hmotnosti a srovnani i se soucasnym Mercedesem a dalsim autem ze stejne cenove skupiny jako Superb.

+1/0
24.3.2012 17:52

Neutrální Nick

Re: K čemu to je dobrý?

Pokud tě to zajímá, tak proč si to nenajdeš?

0/0
25.3.2012 8:02

cernobila_televize

Re: K čemu to je dobrý?

jeste oblibene srovnani byva, ze stare motory mely mensi spotrebu nez soucasna auta. To ze vazi dvakrat tolik a jsou bezpecnejsi se taktne zamlcuje.

0/0
24.3.2012 17:54

GenEtt

Re: K čemu to je dobrý?

pán je zřejmě expert. vždycky jde váha dopředu, zadní brzdy nemají zdaleka takový efekt. je to hlavně o váze, to především, a pak o rozměru gum.

0/0
24.3.2012 21:55

JavorMagor

Re: K čemu to je dobrý?

uplne presne je to o adhezi adhezi na silnici, o rozmerech, tvrdosti , dezenu , konstrukci a tlaku pneumatik, o brzdovych kotoucich a destickach, o rozlozeni hmotnosti na predni a zadni napravu a celkove hmotnosti, o vysce teziste, o elektronickych asistedntech, o tlumicich a pruzinach, o aerodynamice a smerove stabilite podvozku - u brzdeni z vysokych rychlosti.

Z tohoto pohledu je Superb ve vetsine parametru neuspokojivy, vaha vysoka, teziste vysoko, rozlozeni vahy spatne, smerova stabilita spatna, aerodynamika k nicemu.... za takovych okolnosti to ani ty kvalitni brzdy zas tak moc nevytrhnou. Tohle proste neni vhodny zaklad pro sportak, muselo by se to predelat uplne cele odznova.

0/0
26.3.2012 9:45

bokere001

K čemu to je?

Chápu to jako takové cvičení pár mechaniků spolupracujících s VW. Mají práci, která je baví, vyzkouší si pár postupů, vyzkouší koncernové díly, ale jako auto k ničemu.

0/0
24.3.2012 10:06

zbiro

tak abychom to shrnuli

První fotka nové Škody Rapid. Zatím je v maskování- Škoda prý plánuje malé i velké SUV a sedmimístného yetiho

Zázrak od VW: budoucí Tiguan CC má 225 kW a spotřebu jen 1,8 litru- Alltrack: nový passat pro výlety na polňačky

Rapid, nebo Popular? Škodovka prozradí jméno novinky za měsíc - Volkswagen zpátky k lidu. Chystá se nová značka a nové laciné auto - Nejrychlejší škodovka všech dob: super superb umí stovku pod 4 sekundy

7 článků za 9 dnů, slušná masírka ;-D, zoufalá situace si vyžaduje zoufalé činy. R^

0/0
24.3.2012 8:12

Neutrální Nick

Re: tak abychom to shrnuli

Tou zoufalou situací myslíš rekordní prodeje škodovek, rekordní nárůsty tržních podílů, výrazný zisk koncernu?

+2/0
24.3.2012 8:36

K.Bartak

Nejlepší volba

pro policii ČR. Vhodné výběrové řízení pod taktovkou těch správných lidí a byla by to skvělá volba pro dálniční Smysl by to přece mělo a pouhých cca 80 mil. Kč by se taky na nákup 8 aut rozhodně našlo ;-D;-D;-D, nebo alespoň čtyř ;-D

0/0
24.3.2012 6:46

cernobila_televize

toz tak

na Top Gearu testuji nekdy Ascari, Noble, TVR nebo jina auta, ktera stoji temer stejne jako zname znacky, ale nekdo se proste chce odlisovat.

Co je na druhou stranu treba rici ze tato auta (ascari, noble), tuningova nebo tato skoda ztrati na cene mnohem vice, protoze co date do tuningu uz se vam (skoro) nikdy nevrati (kazdy to bude porovnavat se zakladni verzi auta a nebude ho zajimat ze tam je repro za 20, rafky za 30, spoilery atd).

0/0
23.3.2012 20:43

zorro_rojo

Re: toz tak

Tak priznam se, ze zrovna repro za 20 (obvykle doplneno subwooferem zabirajicim tretinu, nekdy i vice kufru) nebo spojlery jsou veci, ktere by me od koupe spis odradily. Je to takovy tuning zbytecnosti.

0/0
23.3.2012 23:12

Neutrální Nick

Re: toz tak

No vždyť subwoofer nebo spojler nemá s tunningem absolutně nic společného.

0/0
24.3.2012 8:09

cernobila_televize

Re: toz tak

tuning je cokoliv, co se odlisuje od seriove vyroby (tune = upravit, ladit atd.)

0/0
24.3.2012 17:43

Neutrální Nick

Re: toz tak

Takže pokud projedu blátem, mám tuningové auto? Ze sériové výroby bylo čisté.

+2/0
25.3.2012 8:06

cernobila_televize

Re: toz tak

pokud si to blato koupite ve spreji tak ano :-P

0/0
25.3.2012 12:50

Neutrální Nick

Re: toz tak

Proč?

0/0
26.3.2012 8:43

zorro_rojo

Re: toz tak

No, v pojeti nasich "tuneru" zjevne ano.. :]

0/0
25.3.2012 13:22

cernobila_televize

Re: toz tak

kdyz se podivate do ceniku vyrobcu, tak obycejne stereo mate v cene (max +5k), lepsi 15k, 30k (THX). Samozdrejme, ze to maji automobilky predrazene, ale kdo by si chtel hned po koupi vrtat do auta?

Jinak vlastni/specializovana firma vyjde levneji. Mne odesly po case 2 puvodni repraky, tak jsem za ne dal kolem 5 tisic (predni 12 cm + 6x9 zadni) + tisicovka kabel + prace, pokud k tomu date radio, tak se dostanete na deset tisic uplne bez problemu. Pokud by to nekdo chtel delat lepe tak i se zesilovacem.

Tuning subwoofer a disco na ulici taky neuznavam a jak jsem rekl, cokoliv date navic do auta, se nikdy nevrati (maximalne prodat zvalst).

0/0
24.3.2012 17:49

zorro_rojo

Re: toz tak

Jenze to co jste provedl vy neni "tuning". To je proste oprava, jen provedena jinou firmou nez vyrobcem.

Holt kazda oprava neco stoji, to plati u vseho - a u aut to ztraci na cene v podstate okamzite s montazi.

Nad novym vyfukem a tlumici take nebudete premyslet, jestli vam to zvedne cenu auta. :}

0/0
25.3.2012 13:32

venecek.nebo.rakvicku2

Mě by to bylo k ničemu....

nemám ani bílou kšiltovku, ani tetování, ani biceps jak meloun :D :D Problem carfags?

0/0
23.3.2012 20:10

petrolhead

Re: Mě by to bylo k ničemu....

op is a fag

+3/0
23.3.2012 20:42

f0rr35t

sage

0/0
23.3.2012 23:26

pan vomáčka

prej křišťálová lupa a nejdůvěryhodnější server

8-o

http://auto.idnes.cz/skoda-octavia-je-rychlejsi-nez-se-myslelo-jede-pres-365-km-h-pz7-/automoto.aspx?c=A110823_113045_automoto_fdv

+3/0
23.3.2012 19:51

Fandor80

Re: prej křišťálová lupa a nejdůvěryhodnější server

Jsou to flákači a práci dělají špatně. Myslím si, že je načase provést hromadné propouštění. ;-O

0/0
23.3.2012 23:58

KC94

Re: prej křišťálová lupa a nejdůvěryhodnější server

ale v tom článku píšou o nejrychlejším autě do dvou litrů.

0/0
24.3.2012 10:55

jan.banos

Re: prej křišťálová lupa a nejdůvěryhodnější server

ale super má 3,2l a jede pomaleji.

0/0
24.3.2012 20:07

kvedlal

Co naplat, je to ošklivý,

tak to musí umět jezdit rychle, aby si té ošklivosti všimlo co nejmíň lidí. ;-D

0/0
23.3.2012 19:40

Heisenberg

náhon

Má to doufám náhon na zadní (nebo na všechna) kola. Jinak by to totiž byl nejdražší nesmysl všech dob.

0/0
23.3.2012 15:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.