Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citan oficiálně: nová malá dodávka od mercedesu dorazí do konce roku

Mercedes uveřejnil první oficiální skicy nové malé dodávky. Užitkový mercedes jménem Citan se představí letos v září na veletrhu v Hannoveru. Německý výrobce, který citan charakterizuje jako městskou dodávku, odstartuje prodej novinky do konce letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LaHa1

Měl jsem Vito a rád jsem se tohoto

nezdárka zbavil.Problémy se vším a pořád dokola. Sice jsem na něm po dvou letech tratil,ale náklady na opravy byly vysoké a časté. Některé značky,by se měly věnovat tomu,co dělají dobře a ne se snažit o co nejširší záběr za každou cenu.

0/0
8.2.2012 7:39

katano

Mercedes Citan je kopie Dacia Logan, za německou CENU

:-P

0/0
3.2.2012 21:49

IC2

Re: Mercedes Citan je kopie Dacia Logan, za německou CENU

No nevím, jezděte si klidně Dacií, ale já bych volil MB.

0/0
4.2.2012 23:11

katano

Citan

Nevim :-P

0/0
3.2.2012 21:47

luka_luka

snad stím nebudou jezdit ....

Ti magoři co rozváží zákusky, toaltní papír nebo vložky, to už by s nima na silnicích nebylo vůbec k vydržení ......Rv

0/0
3.2.2012 19:49

syn truhláře

Za 3/4 melounu dostaneš 3 Logany!

Nevím, co slovo "Citan" znamená, ale kdyby to "t" zaměnili za "g", to už bych věděl. Po 5 letech je dodávka na odpis a skoro bezcenná, ať je to Mercedes, nebo Francouz za část jeho ceny.

+1/0
3.2.2012 18:10

daffy.d

MB

Kurňa, úplná kopie Logana :-)

0/0
3.2.2012 16:36

katano

Re: MB

Citan je bohužel menší než Logan :-P

0/0
3.2.2012 21:47

PiPiiiiiK

...

vždycky mě udiví kdo si to koupí. Vždyť je tak málo věcí, kde by se dala uplatnit "luxusní" dodávka...pro ten zbytek stačí starej dobrej Ford Tranzit.

0/0
3.2.2012 16:31

já George XVII

Re: ...

být v tom 6.3 AMG, tak si to koupím. To by mohla být práce řidiče i potěšením.

0/0
3.2.2012 16:37

Snajper ze strakovky

Re: ...

na objíždění mých dvaceti nápojových automatů bych ho bral, jen by mě zajímala cena, mám už od stejné značky Sprintera v nejdelší variantě v naftě, a nemohu si stěžovat..

0/0
3.2.2012 17:59

ježo

Re: ...

Máme ve firmě už čtvrtého a spokojenost.Mimochodem psát u sprinteru,že je v naftě je nošení dříví do lesa.Jediný benzín v nabídce je třílitr,ten by si koupil tak šílenec.

0/0
3.2.2012 19:02

chicocheco

Spolupráce Mercedes-Renault-Nissan???

Wow, tak to už je konec teda. Žijeme v iluzi. Velcí výrobci jsou ve skutečnosti propojení v jeden velký Systém, jsme jejich loutky. To jsme mohli vidět už při zvěřejnění dodavatelů dílů na iPhone - jedním z nich je Samsung! Největší konkurent, který v patentových soudech stojí vždy na druhé straně barikády. Hrají s námi frašku! Rv

0/0
3.2.2012 16:24

username

Re: Spolupráce Mercedes-Renault-Nissan???

samsung byl vždy dodavatelem iPhone a to je právě jádrem sporu - ze své podstaty velkého dodavatele měl přístup k designu iPhone / iPadu dávno před ostatními a mohl tak zneužít svých informací k rychlému připravení až příliš podobných zařízení (jinak by neměl šanci to stihnout tak rychle). Navíc po tom sporu se Samsung stává menším a menším dodavatelem.

U aut je to trochu o něčem jiném - tady jsou ohromné náklady na tvorbu forem na jednotlivé díly, které by se normálně zaplatily až za několik let, a proto jednotlivé automobilky hodně dílů sdílí a to nejen v rámci svých jednotlivých řad, ale právě i s jinými výrobci. Zákazník ušetří, pláče samozřejmě rozmanitost a touha po odlišnosti.

0/0
3.2.2012 16:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.