- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nezdárka zbavil.Problémy se vším a pořád dokola. Sice jsem na něm po dvou letech tratil,ale náklady na opravy byly vysoké a časté. Některé značky,by se měly věnovat tomu,co dělají dobře a ne se snažit o co nejširší záběr za každou cenu.
No nevím, jezděte si klidně Dacií, ale já bych volil MB.
Ti magoři co rozváží zákusky, toaltní papír nebo vložky, to už by s nima na silnicích nebylo vůbec k vydržení ......
Nevím, co slovo "Citan" znamená, ale kdyby to "t" zaměnili za "g", to už bych věděl. Po 5 letech je dodávka na odpis a skoro bezcenná, ať je to Mercedes, nebo Francouz za část jeho ceny.
vždycky mě udiví kdo si to koupí. Vždyť je tak málo věcí, kde by se dala uplatnit "luxusní" dodávka...pro ten zbytek stačí starej dobrej Ford Tranzit.
být v tom 6.3 AMG, tak si to koupím. To by mohla být práce řidiče i potěšením.
Wow, tak to už je konec teda. Žijeme v iluzi. Velcí výrobci jsou ve skutečnosti propojení v jeden velký Systém, jsme jejich loutky. To jsme mohli vidět už při zvěřejnění dodavatelů dílů na iPhone - jedním z nich je Samsung! Největší konkurent, který v patentových soudech stojí vždy na druhé straně barikády. Hrají s námi frašku!
samsung byl vždy dodavatelem iPhone a to je právě jádrem sporu - ze své podstaty velkého dodavatele měl přístup k designu iPhone / iPadu dávno před ostatními a mohl tak zneužít svých informací k rychlému připravení až příliš podobných zařízení (jinak by neměl šanci to stihnout tak rychle). Navíc po tom sporu se Samsung stává menším a menším dodavatelem.
U aut je to trochu o něčem jiném - tady jsou ohromné náklady na tvorbu forem na jednotlivé díly, které by se normálně zaplatily až za několik let, a proto jednotlivé automobilky hodně dílů sdílí a to nejen v rámci svých jednotlivých řad, ale právě i s jinými výrobci. Zákazník ušetří, pláče samozřejmě rozmanitost a touha po odlišnosti.