Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrorevoluce: hybridní toyota trénuje na 24hodinový maraton

Hybridní toyota nemusí být jen nudné auto, které nejvíc ocení taxikáři. A největší vzrušení zažijete, když do práce dojedete jen na baterky. Elektrizující čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans letos pojede poprvé vůz s elektromotorem. O revoluční novinku se postarala právě Toyota, jež se tím vrací do závodů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zuchnicky

Luxusní!!!

Opravdu krásně napsaný článek - by člověk neřek, že jde tak romanticky napsat o závodě aut, ve kterém se konečně začínají objevovat náznaky rozumu, pokroku, budoucnosti.

.

Víc takových článků! (Heh, nepamatuju si co je to za slohový útvar - ale lepší než tak časté bezduché popisné recenze).

0/0
7.2.2012 14:32

JavorMagor

Re: Luxusní!!!

Blahoslaveni chudi v duchu, nebot jejich je kralovstvi nebeske ;-D.

24h Le Mans neni zavod, ale reklamni prehlidka pod taktovkou Audi.

Je libo podporit prodej dieselu ? Zadny problem, velky bratr Audi ohne pravidla tak, ze diesely mohou mit o litr vetsi motory a 2 valce navic, to by v tom byl cert, aby nad tema benzinama nevyhrali.

Letos vyhraje Audi s hybridem, no a co. Vypovidajici hodnota je nulova, jen kravataci v autosalonech budou mit k jedne zmetkovske lzi o ekologii a ekonomicke vyhodnosti hybridu jednu dalsi k dobru: lez o vitezstvi hybridu v Le Mans .

0/0
7.2.2012 15:22

Vesuvit

Re: Luxusní!!!

R^

0/0
14.2.2012 23:51

Thaliano

no

Možná je jedno jak vůž vypadá a jak se umístí, jasné je to že Toyota opět zastiňuje ostatní značky, snad to zas ostatní za pár let obšlehnou - viz Prius

0/0
7.2.2012 10:20

RBrider

Re: no

Není nad to poslouchat, jak je oktavka nejlepší auto na světě ...... Kdo chce, nenechá se strhnout škoda mantrou nebo jinou slataninou, koupi si co se mu libi a s cim ma kladne skusenosti !!!

Ja sem se skodovkama mnel jenom svatou trpelivost .... 1 sluzebni, 1 v rodine .... koupil sem si toyotu, sice starou jak svet ale nemam problem, koupim si toyotu zase !!

A s toho co sem mnel moznost projet, a nebylo toho malo ..... bych se oktavce vyhnul ..... Ale proti gustu zadny disputat . Jedine plus na tom aute je, ze pokud mate jeste tu starou s motorem PD tak si to drzi cenu, jinak nic

A nejvic mne fascinuje, jak fauve presel z PDcka na Commonrail, takze je to uplna tuctovka jako kazdy jiny naftak od jake koli konkurence (az na japonske nafty, ty sou o generaci napred, bez turbodir atd), ale uctivacu je kolem nich porad kupa :)

Tohle chovani si pricitam jako posttraumaticky jev naší společnosti po prožité totalitě xD a teď mne ukamenujte

0/0
7.2.2012 11:45

RBrider

Re: no

a nezapomentě mne poslat k šípku, a napsat at si tu toyotu koupim ;-D

0/0
7.2.2012 11:46

JavorMagor

Re: no

Toyota dostala na pr*del ve F1, tak to zkousi v Le Mans, ale tam za poslednich tusim 12 let vyhralo 10x Audi... dokonce to jde tak daleko, ze na okruh zvou jako sve hosty dulezite zakazniky , dealery atd...

Myslite si, ze by to delali, kdyby mela Toyota byt jen teoretickou nadeji na vitezstvi ?

Pred 3mi roky to vyhral Peugeot... a pak myslim jeste Bentley, ale to uz je hodne davno...mozna 10 let.

Jinak same Audi Audi Audi ... potom co prisli s dieselem uz v nejvyssi tride nic jineho nez diesel nejezdi... to ani Ferrari v F1 nema takove paky jako Audi v Le Mans. A letos prichazi Audi s hybridem, tak je vic nez zjevne, jak budou postavena pravidla... je to na zbliti.

0/0
8.2.2012 15:37

bitkar

nehlucnost

jako alex wurz nema usi nebo tam je tolik tlumici hmoty v kabine? jaka nehlucnost?? z videa ten motor normalne rve. Jak muze tvrdit, ze si jeste nezvykl na nehlucnost. neco mi uniklo?

0/0
7.2.2012 9:04

Inkvizitor Johny

Re: nehlucnost

Uniklo... Jsem to pochopil tak, že v rámci úspory paliva to prská v malých rychlostech na elektromotor. A to na videu prostě není.

0/0
7.2.2012 9:50

bitkar

Re: nehlucnost

tj, ale ono se nekdy na zavodech jede v malych rychlostech?? tak mozna kdyz vyjizdi z boxu nebo projizdi pitlane.

0/0
7.2.2012 12:19

bitkar

zase spatne

"Nasadit auto "na baterku" do vytrvalostních závodů, k tomu před japonskou automobilkou nikdo kuráž nesebral."

ale sebral. Honda uz zavidila vytrvalosti zavody (v usa) s Hondou CR-Z. Byla to zavodni verze Hondy CR-Z nazvana racer a vyvinuta/upravena americkou HPD (honda performance development). Takze toyota nema rozhodne prvni hybridni zavodak nasazeny na vytrvalostni zavody. Nutno dodat, ze CR-Z si nevedlo vubec zle. Tusim zavod se jmenoval 24 (mozna jiny pocet hodin) hours of Knockhill. (nebo podobne, nejsem si jist nazvem)

0/0
7.2.2012 9:00

666.hell

Hmm

Hlavne ze vypada jako Audi r18 a Peugeot 908Rv

0/0
6.2.2012 23:34

damianx

Re: Hmm

Tomu říkám argument.

0/0
7.2.2012 4:14

bitkar

Re: Hmm

hlavne ze to vypada jako kapotovana formule ze? to je divny....

0/0
7.2.2012 9:01

Deciliter

Mal som

Mal som Toyotu Corolla a hroza. Boli vady boli hned na zaciatku ale po 30 tisic km odisla prevodovka, po 40 tisic ABS a po 45 tisic zas spojka...

Auto som predal. Teraz mam Chevrolet Cruze a 100% spokojnost zatial.

0/0
6.2.2012 21:31

Kubulinek

Re: Mal som

Naší Carině E táhne na 15 rok a za tu dobu bylo potřeba udělat dvě opravy, asi po 11 letech zpuchřelo těsnění u chladiče takže bylo potřeba ho vyměnit (asi 300,-) no a pak letos začala pomalu odcházet spojka. Vzhledem k tomu, že auto má na další dva roky technickou, tak jsme se rozhodli do té spojky investovat a zase lítá jako vítr. Ale je fakt, že v době kdy jsme auto kupovali (1997), tak Toyota měla systém dvojitých kontrol ve výrobě a poté přišla díky spolehlivosti aut na slogan Today Tomorrow Toyota. Tyhle časy už jsou pryč, stejně jako model Carina. Ale na tu naší nedám dopustit a minimálně dva roky si ještě holka zajezdí V

0/0
6.2.2012 22:26

RBrider

Re: Mal som

ja mam jeste o rok starsi carinu .... no a po cca 250 tisicich mi odesel regulator alternatoru ... oprava za 2k

cepy tlumice vse puvodni ..... jen vymnena filtru desticek atd ...... par drobnosti bych nasel ale to po 16ti letem provozu neni zadna hruza ..... zitra jedu bez pripravy na technickou :)

A vsichni co maji kolem mne toyoty at je to jaky koli rocnik, tak jezdi v podstate bez zavad .... Vzhledem k tomu ze corola je dlouhodobe nejspolehlivjejsi auto, tak si pan ocividne vymysli

Jenze jak jinak se chcete branit proti kvalitni konkurenci?? Asi jen pomluvama V

0/0
7.2.2012 11:31

Kicker

Re: Mal som

Vždycky je to o tom, jak se k autu majitel chová a jaký kus dostane. My máme Renault Megane Classic. Každý nadává na francouzská auta atd. My jsme s tím vcelku spokojeni. Sice moc nenajezdíme, ale mění se jen to, co v každých autech. Možná snad se mi zdá příliš velká spotřeba žárovek. :D

0/0
6.2.2012 22:37

syn truhláře

Toyota je podle mých zkušeností zgarb.

0/0
6.2.2012 20:10

RBrider

Re: Toyota je podle mých zkušeností zgarb.

ty maš skušenosti tak max s favoritem nebo feliciou :-P

0/0
7.2.2012 11:32

Scraeder

placena reklama ?

proc tu neni vubec napsane, ze s hybridem jede i Audi, ktere je urcite vetsi favorit ? Proc tu neni napsane, ze Peugeot nedavno cely svuj program s hybridem ukoncil ?

0/0
6.2.2012 18:32

perme je a žerme je

Budoucnost přichází tiše

Již 100 let.

+3/0
6.2.2012 18:29

JavorMagor

Re: Budoucnost přichází tiše

no vzhledem k tomu jak se elektromobily a hybridy nesmyslne dotuji a propaguji uz by mohly i neco v realu ukazat.

zatim teda moc neoslnily, ani spotrebou, ani ekonomikou provozu a to s tou ekologii je taky pekne sci fi.

normalni auto vlaci uzitecny naklad, hybridy vlaceji nesmyslne a tezke baterky se smesnou a naprosto nedostatecnou kapacitou

0/0
7.2.2012 15:25

Vesuvit

Re: Budoucnost přichází tiše

R^

0/0
14.2.2012 23:56

ABCDEFGHIJKLMNO

Le Mans

No uvidíme... nedávám temu víc než 50 kol.

Mimochodem kdysi tu byly němé filmy, ale se zvukem je to vždy lepší

:-)

0/0
6.2.2012 18:14

nosalis

Re: Le Mans

tak on je ty hybrid, ne elektromotor

ale elektromotor by byl zajiamvy .. misto tankovani by je cekalo 9ti hodinove dobijeni baterii :)

0/0
6.2.2012 21:11

Fandor80

Re: Le Mans

Nebo výměna akumulátorů. To by bylo rychlejší. ;-)

0/0
6.2.2012 22:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.