Diskuze

Elektrorevoluce: hybridní toyota trénuje na 24hodinový maraton

Hybridní toyota nemusí být jen nudné auto, které nejvíc ocení taxikáři. A největší vzrušení zažijete, když do práce dojedete jen na baterky. Elektrizující čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans letos pojede poprvé vůz s elektromotorem. O revoluční novinku se postarala právě Toyota, jež se tím vrací do závodů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuchnicky

7. 2. 2012 14:32
Luxusní!!!

Opravdu krásně napsaný článek - by člověk neřek, že jde tak romanticky napsat o závodě aut, ve kterém se konečně začínají objevovat náznaky rozumu, pokroku, budoucnosti.

.

Víc takových článků! (Heh, nepamatuju si co je to za slohový útvar - ale lepší než tak časté bezduché popisné recenze).

0 0
možnosti

JavorMagor

7. 2. 2012 15:22
Re: Luxusní!!!

Blahoslaveni chudi v duchu, nebot jejich je kralovstvi nebeske ;-D.

24h Le Mans neni zavod, ale reklamni prehlidka pod taktovkou Audi.

Je libo podporit prodej dieselu ? Zadny problem, velky bratr Audi ohne pravidla tak, ze diesely mohou mit o litr vetsi motory a 2 valce navic, to by v tom byl cert, aby nad tema benzinama nevyhrali.

Letos vyhraje Audi s hybridem, no a co. Vypovidajici hodnota je nulova, jen kravataci v autosalonech budou mit k jedne zmetkovske lzi o ekologii a ekonomicke vyhodnosti hybridu jednu dalsi k dobru: lez o vitezstvi hybridu v Le Mans .

0 0
možnosti

Thaliano

7. 2. 2012 10:20
no

Možná je jedno jak vůž vypadá a jak se umístí, jasné je to že Toyota opět zastiňuje ostatní značky, snad to zas ostatní za pár let obšlehnou - viz Prius

0 0
možnosti

RBrider

7. 2. 2012 11:45
Re: no

Není nad to poslouchat, jak je oktavka nejlepší auto na světě ...... Kdo chce, nenechá se strhnout škoda mantrou nebo jinou slataninou, koupi si co se mu libi a s cim ma kladne skusenosti !!!

Ja sem se skodovkama mnel jenom svatou trpelivost .... 1 sluzebni, 1 v rodine .... koupil sem si toyotu, sice starou jak svet ale nemam problem, koupim si toyotu zase !!

A s toho co sem mnel moznost projet, a nebylo toho malo ..... bych se oktavce vyhnul ..... Ale proti gustu zadny disputat . Jedine plus na tom aute je, ze pokud mate jeste tu starou s motorem PD tak si to drzi cenu, jinak nic

A nejvic mne fascinuje, jak fauve presel z PDcka na Commonrail, takze je to uplna tuctovka jako kazdy jiny naftak od jake koli konkurence (az na japonske nafty, ty sou o generaci napred, bez turbodir atd), ale uctivacu je kolem nich porad kupa :)

Tohle chovani si pricitam jako posttraumaticky jev naší společnosti po prožité totalitě xD a teď mne ukamenujte

0 0
možnosti

bitkar

7. 2. 2012 9:04
nehlucnost

jako alex wurz nema usi nebo tam je tolik tlumici hmoty v kabine? jaka nehlucnost?? z videa ten motor normalne rve. Jak muze tvrdit, ze si jeste nezvykl na nehlucnost. neco mi uniklo?

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

7. 2. 2012 9:50
Re: nehlucnost

Uniklo... Jsem to pochopil tak, že v rámci úspory paliva to prská v malých rychlostech na elektromotor. A to na videu prostě není.

0 0
možnosti

bitkar

7. 2. 2012 9:00
zase spatne

"Nasadit auto "na baterku" do vytrvalostních závodů, k tomu před japonskou automobilkou nikdo kuráž nesebral."

ale sebral. Honda uz zavidila vytrvalosti zavody (v usa) s Hondou CR-Z. Byla to zavodni verze Hondy CR-Z nazvana racer a vyvinuta/upravena americkou HPD (honda performance development). Takze toyota nema rozhodne prvni hybridni zavodak nasazeny na vytrvalostni zavody. Nutno dodat, ze CR-Z si nevedlo vubec zle. Tusim zavod se jmenoval 24 (mozna jiny pocet hodin) hours of Knockhill. (nebo podobne, nejsem si jist nazvem)

0 0
možnosti

666.hell

6. 2. 2012 23:34
Hmm

Hlavne ze vypada jako Audi r18 a Peugeot 908Rv

0 0
možnosti

damianx

7. 2. 2012 4:14
Re: Hmm

Tomu říkám argument.

0 0
možnosti

Deciliter

6. 2. 2012 21:31
Mal som

Mal som Toyotu Corolla a hroza. Boli vady boli hned na zaciatku ale po 30 tisic km odisla prevodovka, po 40 tisic ABS a po 45 tisic zas spojka...

Auto som predal. Teraz mam Chevrolet Cruze a 100% spokojnost zatial.

0 0
možnosti

Kubulinek

6. 2. 2012 22:26
Re: Mal som

Naší Carině E táhne na 15 rok a za tu dobu bylo potřeba udělat dvě opravy, asi po 11 letech zpuchřelo těsnění u chladiče takže bylo potřeba ho vyměnit (asi 300,-) no a pak letos začala pomalu odcházet spojka. Vzhledem k tomu, že auto má na další dva roky technickou, tak jsme se rozhodli do té spojky investovat a zase lítá jako vítr. Ale je fakt, že v době kdy jsme auto kupovali (1997), tak Toyota měla systém dvojitých kontrol ve výrobě a poté přišla díky spolehlivosti aut na slogan Today Tomorrow Toyota. Tyhle časy už jsou pryč, stejně jako model Carina. Ale na tu naší nedám dopustit a minimálně dva roky si ještě holka zajezdí V

0 0
možnosti

syn truhláře

6. 2. 2012 20:10
Toyota je podle mých zkušeností zgarb.

0 0
možnosti

RBrider

7. 2. 2012 11:32
Re: Toyota je podle mých zkušeností zgarb.

ty maš skušenosti tak max s favoritem nebo feliciou :-P

0 0
možnosti

Scraeder

6. 2. 2012 18:32
placena reklama ?

proc tu neni vubec napsane, ze s hybridem jede i Audi, ktere je urcite vetsi favorit ? Proc tu neni napsane, ze Peugeot nedavno cely svuj program s hybridem ukoncil ?

0 0
možnosti

perme je a žerme je

6. 2. 2012 18:29
Budoucnost přichází tiše

Již 100 let.

3 0
možnosti

JavorMagor

7. 2. 2012 15:25
Re: Budoucnost přichází tiše

no vzhledem k tomu jak se elektromobily a hybridy nesmyslne dotuji a propaguji uz by mohly i neco v realu ukazat.

zatim teda moc neoslnily, ani spotrebou, ani ekonomikou provozu a to s tou ekologii je taky pekne sci fi.

normalni auto vlaci uzitecny naklad, hybridy vlaceji nesmyslne a tezke baterky se smesnou a naprosto nedostatecnou kapacitou

0 0
možnosti

ABCDEFGHIJKLMNO

6. 2. 2012 18:14
Le Mans

No uvidíme... nedávám temu víc než 50 kol.

Mimochodem kdysi tu byly němé filmy, ale se zvukem je to vždy lepší

:-)

0 0
možnosti

nosalis

6. 2. 2012 21:11
Re: Le Mans

tak on je ty hybrid, ne elektromotor

ale elektromotor by byl zajiamvy .. misto tankovani by je cekalo 9ti hodinove dobijeni baterii :)

0 0
možnosti