- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravdu krásně napsaný článek - by člověk neřek, že jde tak romanticky napsat o závodě aut, ve kterém se konečně začínají objevovat náznaky rozumu, pokroku, budoucnosti.
.
Víc takových článků! (Heh, nepamatuju si co je to za slohový útvar - ale lepší než tak časté bezduché popisné recenze).
Blahoslaveni chudi v duchu, nebot jejich je kralovstvi nebeske .
24h Le Mans neni zavod, ale reklamni prehlidka pod taktovkou Audi.
Je libo podporit prodej dieselu ? Zadny problem, velky bratr Audi ohne pravidla tak, ze diesely mohou mit o litr vetsi motory a 2 valce navic, to by v tom byl cert, aby nad tema benzinama nevyhrali.
Letos vyhraje Audi s hybridem, no a co. Vypovidajici hodnota je nulova, jen kravataci v autosalonech budou mit k jedne zmetkovske lzi o ekologii a ekonomicke vyhodnosti hybridu jednu dalsi k dobru: lez o vitezstvi hybridu v Le Mans .
Možná je jedno jak vůž vypadá a jak se umístí, jasné je to že Toyota opět zastiňuje ostatní značky, snad to zas ostatní za pár let obšlehnou - viz Prius
Není nad to poslouchat, jak je oktavka nejlepší auto na světě ...... Kdo chce, nenechá se strhnout škoda mantrou nebo jinou slataninou, koupi si co se mu libi a s cim ma kladne skusenosti !!!
Ja sem se skodovkama mnel jenom svatou trpelivost .... 1 sluzebni, 1 v rodine .... koupil sem si toyotu, sice starou jak svet ale nemam problem, koupim si toyotu zase !!
A s toho co sem mnel moznost projet, a nebylo toho malo ..... bych se oktavce vyhnul ..... Ale proti gustu zadny disputat . Jedine plus na tom aute je, ze pokud mate jeste tu starou s motorem PD tak si to drzi cenu, jinak nic
A nejvic mne fascinuje, jak fauve presel z PDcka na Commonrail, takze je to uplna tuctovka jako kazdy jiny naftak od jake koli konkurence (az na japonske nafty, ty sou o generaci napred, bez turbodir atd), ale uctivacu je kolem nich porad kupa :)
Tohle chovani si pricitam jako posttraumaticky jev naší společnosti po prožité totalitě xD a teď mne ukamenujte
jako alex wurz nema usi nebo tam je tolik tlumici hmoty v kabine? jaka nehlucnost?? z videa ten motor normalne rve. Jak muze tvrdit, ze si jeste nezvykl na nehlucnost. neco mi uniklo?
Uniklo... Jsem to pochopil tak, že v rámci úspory paliva to prská v malých rychlostech na elektromotor. A to na videu prostě není.
"Nasadit auto "na baterku" do vytrvalostních závodů, k tomu před japonskou automobilkou nikdo kuráž nesebral."
ale sebral. Honda uz zavidila vytrvalosti zavody (v usa) s Hondou CR-Z. Byla to zavodni verze Hondy CR-Z nazvana racer a vyvinuta/upravena americkou HPD (honda performance development). Takze toyota nema rozhodne prvni hybridni zavodak nasazeny na vytrvalostni zavody. Nutno dodat, ze CR-Z si nevedlo vubec zle. Tusim zavod se jmenoval 24 (mozna jiny pocet hodin) hours of Knockhill. (nebo podobne, nejsem si jist nazvem)
Mal som Toyotu Corolla a hroza. Boli vady boli hned na zaciatku ale po 30 tisic km odisla prevodovka, po 40 tisic ABS a po 45 tisic zas spojka...
Auto som predal. Teraz mam Chevrolet Cruze a 100% spokojnost zatial.
Naší Carině E táhne na 15 rok a za tu dobu bylo potřeba udělat dvě opravy, asi po 11 letech zpuchřelo těsnění u chladiče takže bylo potřeba ho vyměnit (asi 300,-) no a pak letos začala pomalu odcházet spojka. Vzhledem k tomu, že auto má na další dva roky technickou, tak jsme se rozhodli do té spojky investovat a zase lítá jako vítr. Ale je fakt, že v době kdy jsme auto kupovali (1997), tak Toyota měla systém dvojitých kontrol ve výrobě a poté přišla díky spolehlivosti aut na slogan Today Tomorrow Toyota. Tyhle časy už jsou pryč, stejně jako model Carina. Ale na tu naší nedám dopustit a minimálně dva roky si ještě holka zajezdí
ty maš skušenosti tak max s favoritem nebo feliciou
proc tu neni vubec napsane, ze s hybridem jede i Audi, ktere je urcite vetsi favorit ? Proc tu neni napsane, ze Peugeot nedavno cely svuj program s hybridem ukoncil ?
no vzhledem k tomu jak se elektromobily a hybridy nesmyslne dotuji a propaguji uz by mohly i neco v realu ukazat.
zatim teda moc neoslnily, ani spotrebou, ani ekonomikou provozu a to s tou ekologii je taky pekne sci fi.
normalni auto vlaci uzitecny naklad, hybridy vlaceji nesmyslne a tezke baterky se smesnou a naprosto nedostatecnou kapacitou
No uvidíme... nedávám temu víc než 50 kol.
Mimochodem kdysi tu byly němé filmy, ale se zvukem je to vždy lepší
tak on je ty hybrid, ne elektromotor
ale elektromotor by byl zajiamvy .. misto tankovani by je cekalo 9ti hodinove dobijeni baterii :)