Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autofotka týdne: Legenda, která už nikdy nevyjede

Netradiční dřevník nafotil uživatel foto serveru Rajče.net Tomáš Přibil. Bleděmodrá pragovka už asi nikdy nepojede, její sestry dodnes neúnavně slouží. A stále je v terénu máloco překoná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Homer _2

21. 2. 2012 23:23
Velmi rád jsem se díval na práci zadních náprav

když ta potvůrka jela těžším terénem. To mě jako malého prcka děsně bavilo...:-)

A jezdili s ní uhlíři v ulici. To byla chvíle si na ni i sáhnout... chjoooo.

0 0
možnosti

richardox

20. 2. 2012 17:44
pragovka

krásné fotoky! super auto! jen opravdu ten redaktor kapku nepochopil rozdíl mezi těma pragovkama. . . nicméně snad ji má majitel pojištěnou, protože pokud ne tak  časem určitě přijde pěkný flastr od ČKP a to pak bude sakra drahej dřevník . . .

0 0
možnosti

Miky83

19. 2. 2012 23:05
Espětka

Srdeční záležitostV

0 0
možnosti

katano

19. 2. 2012 19:40
najít se výrobce, tak nebude stačit VYRÁBĚT ::::::::::::

::::::::: Praga V3S nebyl žádný komfortní náklaďák, ale v terénu to byl PRACANT který s minimální údržbou pracoval desítky LET . Čas bohužel nikdo nezastaví a EKO-EU-NORMY, ty by návrat V3S okamžitě ZAŘÍZLY.

        PS : PRAGA V3S je legenda a já před ní - SMEKÁM KLOBOUK :-P

2 0
možnosti

karelka3

19. 2. 2012 21:39
Re: najít se výrobce, tak nebude stačit VYRÁBĚT ::::::::::::

též smekám, nikdy jsem nikde nezůstal viset, vždy jsem vyjel!R^V

1 0
možnosti

habásko

19. 2. 2012 19:39
Espětka

narozdíl od vejtřasky, která vynikala v terénu, žádným zázrakem nebyla. V podstatě vejtřaska s dvěma a jinými nápravami a s jinými převody. Prostě odvozenina z terénního vojenského speciálu se všemi neduhy této koncepce, ač silniční provoz žádal především větší komfort pro řidiče. Po inovacích Praga S5T-2 a Praga S5T Super na konci 60.let vznikly prototypy Praga N540 s trambusovou kabinou (obdobnou liazkám 100), ale do sériové výroby se kvůli dělbě práce v RVHP nedostaly, takže se dovážely v této kategorii místo nich rumunské Bucegi s benzínovými motory (u benzín kradoucích řidičů zvlášť oblíbené!) a později Ify (konstruované rovněž s ohledem na armádu). Podobně se nedostaly do výroby ani terénní Praga S430, která měla V3S nahradit. Novým pokusem byl v 90.letech pak ROSS a asi definitivním výsledkem inovace vejtřasky je nakonec současná Tatra 810. České silniční pětituny (tedy namísto Pragy S5T) současně  reprezentuje Avia D90 případně D100.

0 0
možnosti

B-25

19. 2. 2012 18:09
V Lešanech mají..

válečný Studebaker 6x6 získaný až z Nového Zélandu - výměnou za Pragu V3S R^

0 0
možnosti

firer.diskuze

19. 2. 2012 17:47
Rozdíl mezi auty V3S a S5T pan redaktor zjevně nepochopil,

a celý článek splácává tak, že je to jako vlastně jeden a tentýž model Pragovky.

3 0
možnosti

fsp1111

19. 2. 2012 18:10
Re: Rozdíl mezi auty V3S a S5T pan redaktor zjevně nepochopil,

A co jako ? S5T je V3S upravená pro civilní provoz. I velká většina dílů zůstala stejná

0 0
možnosti

Truestory

19. 2. 2012 17:22
Jeden z posledních skvělých výrobků

než nás bolševici poslali mezi rozvojové země.

0 0
možnosti

Tento příspěvek byl odeslán

19. 2. 2012 17:38
Re: Jeden z posledních skvělých výrobků

Tak těch skvělých výrobků byla ještě během 50. a 60. spousta, tehdy ještě naše hospodářství a schopnost inovace patřily mezi světovou špičku. Totálně se to zařízlo až po '68, prakticky všechno, co se vyrábělo a vyváželo na konci 80.let, bylo vyvinuto ještě před rokem 68. Dokonce i většina kvalitních staveb té doby byla vyprojektována ještě koncem 60.let.

0 0
možnosti

Tento příspěvek byl odeslán

19. 2. 2012 16:51
Jak takové kýčovité HDR omalovánky...

...může někdo vytáhnout na světlo světa? 8-o

0 0
možnosti

Rebrambora

19. 2. 2012 15:53
Ale tak

dalo by se :-P

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!