Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dveře navíc jsou pro miniškodu za deset tisíc, k mání budou od dubna

Pětidveřové citigo bude mít premiéru začátkem března na autosalonu v Ženevě, noví zájemci si mohou nejmenší vůz mladoboleslavské automobilky koupit už v dubnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

islandan

Bože, bože...

starej napůl rezavej BMW, Mercedes nebo Audi (a nejlépe silně kouřící,  jen s jedním světlem) než nová schade ;-D. Machři jsou holt machři..............

0/0
15.2.2012 18:51

islandan

Re: Bože, bože...

...lepší než....

0/0
15.2.2012 18:52

RBrider

Dneska mi jeden škodovkář

Řidič fábie, který mněl pocit že ten před ním při objíždění autobusu na zastávce jede moc pomalu, udělal předjížděcí manévr (na masce mněl nálepku rs), a vjel mi do protismněru, a nemít trošku štěstí a rychlé reflexy tak sem na hadry !!! ;-€ (spíš teda on, já bych byl bez auta)

Začínám mít na řidiče škodovek těžkou averzi ;-€;-€

A to nemluvím o tom že asi před 6ti minutam sem vysadil těhotnou přítelkini ....... být v autě a já to nevybrat .... na místě bych ho usmrtil ;-€;-€

0/0
15.2.2012 10:44

RBrider

Re: Dneska mi jeden škodovkář

Koupí si trapáckou šáde, a pak se chovají jako by mněli ňáký supersport nebo wrc, i když sou to plečky ;-€

0/0
15.2.2012 11:00

RBrider

Re: Dneska mi jeden škodovkář

O de dneška pohrdám každým kdo si koupí šáde

TYTO AUTA ŘÍDÍ PACIENTI ( !! NEBEZPEČNÍ !!) 

A to nemluvím o tom co se pak dělo na rudné ....... souboj 3 oktávií tdi a 2 fábií htp ...... Lidi budte normální

0/0
15.2.2012 11:07

JavorMagor

Re: Dneska mi jeden škodovkář

:)

je to kazdopadne pestra socialni skupina, ridici Skodovek.

Spolecne maji vicemene jen to, ze protezuji Skodu, ale Citigo nebude zrovna idealni pojitko - tentokrat zasla Skoda svym kalenim na ceskeho spotrebitele hooooodne daleko.

Kdyby to stalo do 140tisic, nereknu ani popel.:-/

0/0
15.2.2012 14:30

RBrider

Re: Dneska mi jeden škodovkář

Tak s tím souhlasím na plné čáře ..... návrat ke 120cítce a ještě za takové boby :-P

0/0
15.2.2012 22:47

sadlo.sadlo

CityGO

vzhledově i rozměrově = Favorit - dokonce někde bylo porovnání přímo s rozměry Favoritu a je to +- stejné auto...cenově za CityGo mám dneska 15-20 slušně udržovaných Favoritů, nebo 5-10 Felicií a nebo 5 Fábií, takže Favority můžu každý rok házet do šrotu, Felicie jednou za 2 roky a Fábii jednou za 4-5let ;-D;-D a pomalu se blížíme k tomu, že za cenu CitiGo mám 2 slušné Fabie II ;-)

0/0
15.2.2012 10:35

michaljn

ZLEJ SEN !!!!

TAKOVEJ BINEC za 200.000,- ??? To si snad dělaj srandu ne ;-O Ve státech by je za tohle ukamenovali....nedej bože, aby chtěli za něco nějakej příplatek !!!! Už skutečně nevědí jak z nás dělat blbce !!!!;-O

+2/0
15.2.2012 9:18

yeraslow

Škoda hraje na CITY

ale jestli bude i GO? Neznám jediný důvod proč si tohle auto koupit a navíc za ten ranec peněz je to o ničem.

0/0
14.2.2012 18:48

JavorMagor

Dilema Skody

Nalijme si cisteho vina, cesky trh je pro Skodu uplne marginalni, na druhou stranu se poradchape jako domaci a fabrika se tomu nebrani.

Ve svete to je jednodussi, Skoda je vnimana jako poklesla noname znacka, kterou drzi nemecka kvalita ala Volkswagen. To myslim odpovida realite.

Vzhledem ke kupni (ne)sile ceskeho trhu je u nas Skoda (zcela nepravem) vnimana jako znacka premiova 8-o,

a od toho se odviji domaci cenova politika.. ceny servisnich praci a ceny novych vozu jsou na hranici snesitelnosti, u Citigo jednoznacne za touto hranici. Tak se holt Cesi bud nauci kupovat jina auta nez koncern, anebo Citigo a podobne poloauta s polomotory koupi za cenu, ktera absolutne neodpovida uzitne hodnote. Od Skody bych si osobne nekoupil absolutne nic, jedine modely ktere stoji za ohlednuti jsou Supervb a Yetti, ale i ty maji lepsi a levnejsi alternativy v zahranici.

+2/0
14.2.2012 10:16

fsp1111

Re: Dilema Skody

To bylo před patnácti lety. VW investoval miliardy do rebrandingu a dnes je Škoda obecně vnímána jako plnohodnotná evropská značka (srovnatelná s Renaultem, Fiatem, Opelem,...). Problém má naopak VW, protože odvedli tak skvělou práci, že Škoda mateřské značce konkuruje.

0/0
14.2.2012 10:30

JavorMagor

Re: Dilema Skody

nj, ale Renault Opel a Fiat a pod je zas nekde uplne jinde nez BMW, Mercedes a Audi.

A Skoda je presne tak dobra, jak dobre motory a platformu se zrovna VW uraci poskytnout, nekdy je to lepsi, nekdy horsi. U Citiga je to jednoznacne slabota. U Superb versus Passat to je plus minus vylej nalej.

Marketingove to je v obou pripadech genialni,  dat na trh "levnou" skodu a omluvit tim absenci i tech uplne zakladnich veci, ktere by clovek cekal ve standardu a nasledne udela drahou priplatkovou vybavu.

U Passatu by to asi tak lehce neproslo, Superb treba v zakladu nema ani palubni pocitac a vyhrivana zrcatka... :-P

Sice jsme tak maly trh, ze to nema vetsi ekonomicky vyznam , ale z hlediska sociologickeho by to stalo za pruzkum. Proc jsou cesi tak extremne konzervativni pri kupovani aut a proc kdyz jsou takovi setrilci nakonec objednaji priplatkovou vybavu zdvojnasobujici cenu auta .

0/0
14.2.2012 11:05

Olds

Re: Dilema Skody

Superb v základu samozřejmě palubní počítač má, nevím, kde jste přišel na to, že nemá.

Citigo je v rámci svého segmentu minivozů udělané velmi dobře a dost nadprůměrně. Pokud ho ovšem porovnáváte s porovnatelnými auty stejné třídy (Picanto, Spark, I10, Panda, C1, 107, Aygo) a ne nesmyslně s BMW, Mercedesem nebo Audi.

+2/0
14.2.2012 11:36

Muf007

Re: Dilema Skody

klep hřebík na hlavu. To je přesně ono. Jako potenciální kupce srovnám City z vozy z PSA a podobnou sortou. Do hlíny na sídlišti si Bavora nepostavím, takže nějakýho malýho Pažouta, Citróna nebo itala. Tedy to co lítá kolem City. Tady se bude lámat chleba, to je myslím jasné.

0/0
14.2.2012 12:54

Olds

Re: Dilema Skody

A vyhřívaná zrcátka má Superb v základu (výbava Active) samozřejmě taky, má je i Octavia v základu (výbava Prima), tak tady nepište lživé bláboly.

0/0
14.2.2012 11:41

JavorMagor

Re: Dilema Skody

lzive blaboly v praxi:

doporucuji se podivat, kolik si skoda uctuje za zakladni veci do superba v porovnani s mondeem a dokonce !!!!! i s passatem !!!!!! 8-o

http://www.auto.cz/test-ford-mondeo-kombi-2-0-tdci-vs-skoda-superb-combi-2-0-tdi-vs-vw-passat-variant-2-0-tdi-manazerska-kombinatorika-54514

0/0
14.2.2012 15:46

islandan

Re: Dilema Skody

rumplcimprcampr, tak si tu škodivku nekupuj, vždyť tě do ní nikdo nenutí, máš přeci svobodnou volbu nebo se pletu?

0/0
15.2.2012 18:57

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: Dilema Skody

V Německu se nejvíc prodávají německá auta, ve Francii francouzská auta, v Rusku ruská auta - takže ČR není žádná speciální výjimka. Argumenty, proč nekoupit Škodu - na českém trhu je dost drahá. Argument, proč koupit Škodu - lehce a levně dostupný servis i díly, solidní zůstatková cena při prodeji ojetého auta.

Že jsou Češi šetřílci, se projevuje tím, že se u nás daleko více prodávají ojetá auta. Pár tisíc plně vybavených Oktávek nebo Superbů je oproti těm ojetinám zanedbatelných.

+2/0
14.2.2012 12:28

JavorMagor

Re: Dilema Skody

argumenty proc nekupovat skodu na ceskem trhu:

zaprve, neni to ceske auto :-/, ale 100% koncern, takze kosmopolitni vsehochut jako cokoliv jineho

zadruhe, ta sama skoda stoji v  polsku podstatne mene nez v cesku (napr superb kombi u nas od 604tisic, polsko 509tisic).. pokud teda koukam dobre na kurzy.

zatreti, cena servisu a nahradnich dilu se vubec nevymyka z prumeru, u skodovky je prvni garancka s olejem a filtrem radove 5 tisic, u fordu atd je to uplne to same...

Secteno podtrzeno, takovyhle vyrobce si nezaslouzi, abych kupoval jeho vyrobky

0/0
14.2.2012 15:23

silversurfer

Re: Dilema Skody

myslim, z eje treba odlisovat jak je chapana, dejme tomu odbornou verejnosti, tam si svuj kredit celkem vybudovala, nicmene porad se o ni mluvi jako VW kvalite, a verejnosti obecne. tam ten badge Skoda porad hraje  a to nemalou roli..ted mluvim konkretne o UK...

0/0
14.2.2012 11:09

JavorMagor

Re: Dilema Skody

souhlas

0/0
14.2.2012 11:26

janduben

rs

apod. proste u techto aut nechapu, proc by si jako nekdo kupoval obycejny auto typu nakupni taska, rodinny  auto jako oktavka a pak priplacel za sportovni verzi, to jsou proste auta na vozeni kocarku a nakupu, ne na zabavu....

0/0
14.2.2012 9:57

fsp1111

Re: rs

Když může Aston Martin prodávat Cygnet (Toyota Aygo)

0/0
14.2.2012 10:32

JavorMagor

Re: rs

to je jina pohadka.

Kazdy vyrobce musi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mit prumernou spotrebu u vsech svych prodanych aut  nejakych 5.7l /100 podle normovanych testu. Neni to sice v litrech, ale v gramech CO2, aby tomu spotrebitele nerozumeli a moc nervali.

Pokud to vyrobce nesplnuje, dostava tucna penale a ty si samo promitne do vysledne ceny. Takova je legislativa v Evrope i USA. Proto se vyrabeji 1.4turbobenziny do vyssi stredni a proto slusnej trilitr osmivalec stoji ve stejnem aute 2x tolik. Jsem zvedavej, jak tohle poresi lide u Ferrari, u Paganni a podobnych znacek :) Asi trosku (hodne) pomohou  vysledkum v normovanych testech ;-D. Anebo zkrachuji. Ferrari 900ccm trivalec by byl asi problem.

0/0
14.2.2012 11:24

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Pro důchodce, kterým dosluhuje Daewoo Matiz ...

... je Citigo určitě zajímavá věc. Ale pro mladé rodiny ? To marketing Škody trochu přestřelil ... kočárek by vozili podle Škody kde ? Na střeše nebo snad v přívěsném vozíku ? :-)

+1/0
14.2.2012 9:57

Eilat82

Chjo to je taška

Zlatá moje 17 let stará nemrtelná Felicie :)))

+2/0
14.2.2012 9:40

KarelV

U Škodovky je všechno co je navíc

za taxu 10.000,- Kč !!! ;-€ ... třeba i ty blbé hagusy na střechu... Rv

+1/0
14.2.2012 8:54

Jan9002

Re: U Škodovky je všechno co je navíc

Ty by jsi chtěl vozit rakev na střeše Citiga? ;-D;-D;-D

0/0
14.2.2012 12:18

Conquestor

Jupiii

Uz se tesim na cng verzi. Pro jezdeni po praze absolutne nejlepsi palivo. Snad to nepodelaji cenoh

0/0
14.2.2012 6:42

martikp

Re: Jupiii

Jako druhe auto do rodiny mi to prijde naprosto paradni.

Co se tyce designu, tak ve srovnani s konkurenci se mi nejvic libi Citigo R^

+1/0
14.2.2012 7:27

Conquestor

Re: Jupiii

Presne tak, na dlouhe jizdy mam mensi dieslove SUVko Rav4 a i kdyz na strankach toyoty pisou, ze Rav4 je idealni auto do mesta, neni tomu tak:) I kdyz v obi se s tim nekupuje dobre:):-)

0/0
14.2.2012 8:45

humanitární bombardér revival

těma zadníma dveřma neproleze jen tak někdo

dítě či somálec :)

0/0
14.2.2012 2:47

TYGR.NET

TAK TOHLE SE FAKT HODNĚ NEPOVEDLO !!!

Rv

+3/0
14.2.2012 0:05

Vit I.

k máni

Kdo je tu tebe kmán, autore? ;-D

0/0
13.2.2012 23:09

B-25

A?

0/0
13.2.2012 22:49

jsemzberouna

Největší

hnus je ten viditelný plech v barvě karoserie na vnitřní straně dveří u okna . ..  návrat k favoritu. Když budu potřebovat nákupní tašku radši sáhnu po fiatu panda ap.

+5/0
13.2.2012 22:27

Rambo-x

Re: Největší

Vím že jsem svým názorem nezapadnu,ale mě se konkrétně toto líbí,myslím že to vypadá stylověji než kdyby tam byl obyčejný plast,a rozhodně jen toto by mě od nákupu neodradilo,spíše by mě odradila vyšší cena,ale ani ta zase není tak neakceptovatelná

0/0
13.2.2012 22:53

nosalis

Re: Největší

tak to taky nesouhlasim

rozhodne je to zajimavejsi a pro mne subjektivne peknejsi reseni nez jake ma treba Chevrolet volt, kdy je tam dany kus cerneho plastu ..takze to vypada jako by to bylo okno, ale neni pres to videt, takze to akorat zmensuje okno ...

tady mi to prijde pekny .. nakupni taska to bude dobra..

ale asi bych z toho spis vyhodil zadni sedacky a mel z toho takovy mini-kombik pro 2 (a tim padem koupil jenom 2 dveraka)

+2/0
14.2.2012 0:11

alis

Re: Největší

Je to srandovní. Mnozí tady prskají nenávistné sliny, vyjadřují nejhorší opovržení, ale: 1) Před 20 lety byli celí cacný, když jim táta na chvíli půjčil rezaté rodinné fávo, aby mohli balit holky 2)kdyby jim jejich nejúžasnější kchár v noci a v -15°mrazu zůstal stát na opuštěné silnici 10 km od civilizace, ještě velmi rádi by vlezli do nejhoršího poplivávaného shitu na světě, do auta značky Škoda :-) :-) :-)

+1/0
14.2.2012 8:56

OchlupenyHomogen2

Re: Největší

pojdme se rovnou vrátit na strom ;-D aj ten favorit je moc luxusní ;-D;-D

0/0
14.2.2012 10:02

JeFFik

Re: Největší

většina zdejších "zlo-prskačů" před 20 lety nebyla ani na světě, nebo si maximálně hráli v uhláku na havíře ;-D

0/0
14.2.2012 14:21

Honx

Re: Největší

Z hlediska designu mi lakovaný plech nevadí, může to vypadat i dobře. Ale představte si jak bude ten plech asi "příjemný" když bude auto celou noc stát v mínus 20. Brrrr. :-P

0/0
14.2.2012 10:18

fsp1111

Citigo není auto pro český trh, ale

proč se teda zatím jinde neprodává?

+3/0
13.2.2012 22:16

Qíteček - nikoli alpský

...

Až v tom bude benzínovej atmosférickej dvoulitrovej čtyřválec, dejte mi vědět.

Díky....

+4/0
13.2.2012 21:23

drsňák

Re: ...

;-D

0/0
13.2.2012 22:52

Jan9002

Re: ...

Myslím, že nejsi v cílové skupině. Já bych dvoulitr nechtěl. Zbytečně drahy provoz na druhé auto do domácnosti.;-D

0/0
14.2.2012 12:21

Yarda.

Tak tuhle reklamu vedle táhle diskuse

dala redakce iDNES určitě naschvál:

http://www.auto-pilar.cz/renault/

;-D

+2/0
13.2.2012 20:56

katano

myslím, že je Škoda CITIGO dobré auto ::::::::::

:::::::::::: které si budou kupovat především MLADÉ rodiny s malými dětmi. Cena je dobrá, prostor 2 + 2 vyhovuje a má to ESP.

         PS : uvidíme jak se bude CITIGO prodávat, třeba se jich v této třídě prodá více než Ford Fiesta, Renault Clio, Hyuindai I20, nebo Dacia Sandero. :-P

0/0
13.2.2012 19:30

diskuter99

Re: myslím, že je Škoda CITIGO dobré auto ::::::::::

kufr na "igelitku" rozhodně nevyhovuje mladé rodině s dětmi .... ESP, ABS a další elektro-pomocníci jen zhoršují kvalitu jízdy, ale to jen tak na okraj (ABS prodlužuje brzdnou dráhu, ESP auto přibrzdí v nejméně vhodnou chvíli ...)

+4/0
13.2.2012 22:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.