Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Prolezte s námi novou verzi Škody Citigo skrz naskrz

Nová škodovka má pár dveří navíc a konečně vyklápěcí zadní okénka. Zdá se to jen malá novota, pro prodeje citiga to ale bude mít obrovský význam.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roderick Usher

Super!

Podle textu z videa auto skvele zataci a vyborne brzdi. To je prece dobra zprava. Tak jeste by vyvojari v Bolce mohli vymyslet stahovani zadnich okenek (mozna to ty nejbystrejsi z nich napadne dat do elektriky) a pak uz naji vymakane opravdu vsechno. Ale asi to bude za priplatek.

0/0
17.2.2012 16:35

JavorMagor

Re: Super!

P O K U D   N E K D O   U V A Z U J E   O  M I N I A U T U s 5 hvezdickami NCAP,

necht prosim klikne na NCAP crashtest s (podotykam lehkym a nenalozenym) nakladakem.

Mejte lidi rozum, zijeme jenom jednou ...

http://www.auto.cz/crash-test-adac-kamion-vs-auta-v-kolone-60453

0/0
21.2.2012 9:15

citrusek

Re: Super!

A bez problémů jede i stočtyřicet. Kurňa to je kára. Jo a když budeš jezdit úsporně, tak bude vyrábět benzin.

0/0
24.2.2012 7:23

RBrider

Nejlepší motor na světě je stejně tento

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=q_0xifuTqVA

Po 30 letech VW tuto platformu zmenšil, a známe jí dneska skoro ve všech koncernových vozech

0/0
17.2.2012 14:52

RBrider

Za ty prachy

to je teda ostuda, taková namachrovaná stodváca :P

0/0
17.2.2012 9:25

JavorMagor

Re: Za ty prachy

ve 120ce slo spoustet zadni okna .

Takze spis 105ka ;-D A to poradne namachrovana 105ka - kdyz ma dokonce zadni dvere v nadstandardu za priplatek ;-)

+1/0
17.2.2012 10:42

bezdukátů II

Re: Za ty prachy

a všude to ještě doporučují;-D

0/0
17.2.2012 16:45

JavorMagor

při bouračce hmotu nenahradíš 2

nekdo tu "moudre" napsal, proc mit ve meste neco vetsiho nez Smarta

Ok v Nemecku je "normalni mit 4 auta v rodine V nasem blbostanu ne

Doporucte mi teda nejake kouzlo, jak donutim svou stredni tridu ktera plni roli auta na dovolenou, rodinneho taxika a nakupni tasky v jednom, aby se pri kazde ceste do supermarketu smrsklo na polovicni velikost

Jiste, mohl bych to delat jako valna cast nasi populace, kde nakupni taska supluje roli rodineho taxika a dokonce auta na dovolenou Pokud si myslite, ze to je "moudre" a moderni, sebekriticky srovnejte Citigo a treba cestarskou Tatru 815 se snehovym pluhem - uplne bezne auto v mestskem provozu Je veci statistiky, jestli to 5hvezdickove Citigo narazi rychlosti 45km/h s ofsetem 60% do deformovatelne prekazky, anebo rychlosti 70km/h celne do cestarske 815ky. A statisticky muze nastat i pripad, ze se 815ka narazem vychyli a pritlaci Citigo mezi sebe a sloup verejneho osvetleni. Opravdu to ty plastove deformacni zony podporene par kousky plechu udrzi?

0/0
17.2.2012 8:43

cenzore_zdar

Re: při bouračce hmotu nenahradíš 2

Kdyz vas v 70 nabere tatra, tak to mate jasny i kdyby jste sedel v SUV. Rychlosti se navic scitaji takze nez napisete co jste napsal vemte si priste do ruky kalkulacku!

0/0
17.2.2012 8:50

JavorMagor

Re: při bouračce hmotu nenahradíš 2

Ve stredni tride mam aspon nejakou nadeji... rychlosti se nescitaji, scita se celkova energie razu ktera se pak rozdeli mezi obe auta, tudiz jestli tatra mela 100x vetsi energii jak citigo, 50,5% energie narazu jde do tatry a 50,1% energie jde do citigo ... te tatre to pozohyba naraznik a to Citigo to roztrha na cary, ze je bezdak odveze na dvoukolce.

0/0
17.2.2012 9:11

JavorMagor

Re: při bouračce hmotu nenahradíš 2

mysleno 50,5% kineticke energie te tatry pred narazem.

0/0
17.2.2012 9:13

cenzore_zdar

Kde udelali soudruzi z NDR chybu?

Petidver a vzadu neni normalni stahovaci okenko?! WTF?! Jina auta teto velikosti ho bezne maji!

+1/0
17.2.2012 8:43

yyq

Re: Kde udelali soudruzi z NDR chybu?

jop i trabant mel vyklapeci okenka vzadu:-)

0/0
24.2.2012 23:12

Hynek Vilém Jarmila reloaded

a co srovnávací test?

To by asi PR Škody nesneslo, srovnávací test Citigo, Aigo/C1, Twingo, Cinquecento, Smart, ...? Ale chápu, za tohle dostala redakce zaplaceno.

0/0
17.2.2012 0:11

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: a co srovnávací test?

... a i10 samozřejmě. 

                                                                                                                                                           

Ceník stojí vedle toho škodováckého za zamyšlení

http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/cenik/cenik-i10.pdf

0/0
17.2.2012 0:41

bezdukátů II

Re: a co srovnávací test?

zadní okno - u aut z TPCA nepřekonatelná závada a u Škodovky plus, klasika iDnesRv

0/0
17.2.2012 16:48

citrusek

Re: a co srovnávací test?

Především citigo je z nich všech bezkonkurenčně nejhnusnější.

0/0
24.2.2012 7:19

yyq

Re: a co srovnávací test?

je uplne stejne hnusne jako vw up, je to totiz stejne jakozeauto

0/0
24.2.2012 23:13

Hynek Vilém Jarmila reloaded

při bouračce hmotu nenahradíš

Miniauto si může myslím koupit jen sebevrah. I když asi splnilo bezpečnostní testy, množství plechu (tedy deformační zóny) okolo posádky se ošidit nedá. Taky maloobjemový motor bez výkonu není o velkém bezpečí. Špatná investice, to už je lepší jetej japonec, když nemám na nový větší.

+1/0
16.2.2012 23:57

Lanta 2OO4

Re: při bouračce hmotu nenahradíš

Nač mít ve městě něco většího? Když někdo jezdí pravidelně delší trasy tak argument pohodlí a bezpečnosti chápu,ale do města je tenhle prcek ideální. V Německu třeba v Berlíně vidíte často hlavně malý autíčka. Pochopitelně nejvíc je tam Smartů,ale i ostatní malý auta tam jsou celkem oblíbená. To jen v ČR musí každej druhej do marketu jezdit Hummrem anebo X6kou aby bylo vidět,že je dostatečně IN a zabírat dvě parkovací místaRv

+1/0
17.2.2012 0:15

cenzore_zdar

Re: při bouračce hmotu nenahradíš

Najdete si na youtube crash test starsiho kombikoveho volva a noveho maleho renaulta. Hmota neni vsechno! Jde predevsim o material a konstrukcni reseni. Stejne i to SUV ci jinej obr je konstruovan na celni naraz pouze do 64km/h.

0/0
17.2.2012 1:45

Hra11

Re: při bouračce hmotu nenahradíš

Vždy, když si koupím nové auto, nemyslím na nic jiného, než jak ho při nejbližší příležitosti rozbít o někoho na cestě, či mimo ni. A tím zkontrolovat jeho bezpečnost. A tak zajistě jedná většina řidičů. Prostě, když v hlavě chybí ta beztvará hmota, tak musí být auto něco jako tank.

0/0
17.2.2012 3:36

JavorMagor

Re: při bouračce hmotu nenahradíš

To sice ano, ale zaroven touto cestou nejde jit. Kdybychom sli timto smerem, jezdime za nejakou dobu vsichni v tritunovych SUVckach.Aby se tomu trendu branilo, vyrobci aut spolu s politiky nasazuji tyto paky:

1. velka (vykonna a velkoobjemova) auta jsou pokutovana - spotrebni dan PHM, eko dane (enise CO2), povinne ruceni, ... atd atd

2. masazni medialni kampane proti starsim autum (viz zminovane volvo - jednalo se o vrak z nehoz byl pred crashtestem zamerne vymontovan motor ... podstatna cast deformacni zony)

3. umele argumenty branici orivizivani starsich aut .. emisni limity, zony s omezenim provozu .. atd

V souhrnu tedy bezpecnost na silnicich je vzdy jen pro vrstvu ekonomicky nejsilnejsich, kteri si ta 3tunova SUVcka mohou dovolit koupit jako nova  a nasledne provozovat. Popravde... celni srazkaCitigo s RangeRoverem v rychlosti 80km/h .. sance na preziti v citigo = 0

0/0
17.2.2012 4:17

JavorMagor

Re: při bouračce hmotu nenahradíš

pouzivani :)

0/0
17.2.2012 4:18

cenzore_zdar

Re: při bouračce hmotu nenahradíš

Srazka v 80km/h v cemkoliv vcetne SUV a budete rad pokud to vubec prezijete! Je velicw chybne si myslet ze Vas velke auto v takove rychlosti zachrani. Jedine jak tuto rychlost mozna prezijete je jezdit v rally specialu s trubkovym ramem karoserie.

0/0
17.2.2012 8:41

yyq

Re: při bouračce hmotu nenahradíš

sance na preziti je pri kazde nehode sazka do loterie.ani nezalezi, jak se prohnou plechy, ale jak to trhne s krkcem.takze i v bmw7 to bude problem.ale v citigo clovek aby vlastni holeni odtlacoval nepratelsky naraznik od hlavy, coz mi zrovna nepripada pritazlive, ale v cz se cesky vw up urcite prosadi, staci napsat do prospektu, ze je to ceske auto:-)

0/0
24.2.2012 23:18

Forest-F11

malé a předražené

malé malé malé a blbé auto. Celkově předražené. Nekoupil bych to ani jako důchodce.:-(:-(:-(

0/0
16.2.2012 21:50

Lanta 2OO4

Re: malé a předražené

Malé a blbé? Seděl jste v tom vůbec? Především je to MĚSTSKÝ AUTO. Ne SUV. Takže porovnávejte s dalšími městskými auty ! A z  těch má Citigo suverénně největší vnitřní rozměry a suverénně nejlepší jízdní vlastnosti. Motor jede na to,že jde o velmi malý objem celkem dobře a podvozek je u Citiga vyladěný takřka k dokonalosti.Jediný co se dá na Citigu kritizovat je provedení vnitřku kde jsou bohužel holé plechy a strohý interier. Pohodlí a vnitřní rozměr je ale prvotřídní. Uvnitř Citiga je víc místa než v o třídu vyšší Fabii. A  cena? Ta je vůči konkurenci malých aut taky dobrá. Kdo porovnává Citigo s velkými auty je hlupák. Citigo je opakuju auto určené do města!!

+3/0
16.2.2012 22:46

Lev----z__Rožmitálu

Re: malé a předražené

auto do města se jmenuje MHD

0/0
16.2.2012 23:17

Lanta 2OO4

Re: malé a předražené

Ty rád taháš nákup v ruce v MHD? Tvoje věc. Někdo si raději koupí Citigo a doveze si nákup až před barák. ;-) Já si tedy neumím nákupy bez auta dost dobře představit.

0/0
17.2.2012 0:11

cenzore_zdar

Re: malé a předražené

Jojo a proto Exhalace skodlivym v mg/km ma jeden pasazer MHD vyssi, nez clovek ktery sam jede v aute! Uz se proberte. Ekoterorismus by mel byt trestny.

0/0
17.2.2012 8:47

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: malé a předražené

Už ho vidím na kostkách v Karmelitský. Aúú.

0/0
16.2.2012 23:59

Lanta 2OO4

Re: malé a předražené

Zkuste ho a uvidíte. Ten podvozek je pohodlnej a myslím,že s kostkama nebude mít vážnější problém. Halvně ho neodsuzujte když jste v tom neseděli;-)

0/0
17.2.2012 0:12

JavorMagor

ach ti mladi

nevi co je pro ne dobre...

nechteji downsizovany trihrnek a uprednostnuji SUVcka, chteli by si dokonce i zajet sami k mori, chteji do auta naskladat kola, snowboardy, chteli by, aby to nevypadalo jak prejety rozplacly krtek....

Ja nemam slov. Hruza, tihle mladi. Nechapou, jak to s nimi Skoda mysli dobre.;-D

0/0
16.2.2012 20:08

Lev----z__Rožmitálu

Re: ach ti mladi

hlavně na to nemají;-D

0/0
16.2.2012 23:17

JavorMagor

Re: ach ti mladi

za 200kk ze se neda koupit SUV ? Tak to nvm nvm, rek bych, ze rok stare mozna ne, ale do 2 let stari uplne v poho. Se serviskou, poradnym dieselem a v zaruce...

To by ti mladi museli byt na hlavu, aby si za to kupovali tuhle parodii na auto.. to je fakt [rp duchodce, asby si 2x do mesice zajeli na nakup do lidlu, ne pro aktivne zijici lidi.

0/0
17.2.2012 4:29

Veska, umřel zase, umře zas

Já nevím

Za prvé cena. Ta je na takové vozítko, co má v základu akorát volant a 4 kola docela přestřelená, optimální by byla nějakých 120-130 000 základ, ale 179 000? Upadli na hlavu. Co se vzhledu týče tak se mi líbí docela dost, problém je ale interiér. Takový odporný plasťák, opět za tu cenu šílený....Já nevím, co v té Škodovce dělají. Buď ji W chce zlikvidovat, jelikož Superb nám drtí Passata nebo nevím....Nebo jenom mně přijde, že je to šíleně přepálená cena?

0/0
16.2.2012 16:34

Sanjuro

Re: Já nevím

"Já nevím, co v té Škodovce dělají. Buď ji W chce zlikvidovat" - vždyť je to kompletní VW s jinejma nárazníkama a znakem...

0/0
16.2.2012 16:44

JavorMagor

Re: Já nevím

takova Dacie Sandero ..s klimou . elektricky ovládanmi přednimi okny a zrcátky

a mlhovkama je mnohem praktictejsi peknejsi auto  a jeste vam zustane 20tisic k dobru..

misto nedodelane skodarny, kde si ani poradne neotevrete zadni okna, holt tradice, jak ve 105ce :p ...

0/0
16.2.2012 20:43

Sanjuro

Re: Já nevím

víte kolikrát jsem ver svém yarisu za posledních 10 let stahoval zadní okénko? ani jednou. ... ale klidně si kvůli tomu zásadnímu nedostatku škodovek kupte dacii - vaše peníze, vaše volba

0/0
17.2.2012 9:48

jondad

man

Proč ten manekýn tak mlátil dveřma ?

0/0
16.2.2012 16:24

Pracant z Chánova

Tak si to nekupujte, když se vám to nelíbí

ŠKODA penězRv

+4/0
16.2.2012 15:53

iryko

Za příplatek k tomu dávají i volant.

Raději vůz z Koreje. Tam je v ceně kompletní výbava. Když zjistíte co všechno se připlácí u škodovky, lehce se orosíte.!!!!!!!!

0/0
16.2.2012 15:05

Dukátštan

Re: Za příplatek k tomu dávají i volant.

Korejce pouze z nouze.Je to jen načančaná pixle.Rv

0/0
16.2.2012 15:49

scifi

Re: Za příplatek k tomu dávají i volant.

říkáš ty. Já říkám opak. po felicii, fabii nyní i30R^

+3/0
16.2.2012 16:06

Strnisko

Re: Za příplatek k tomu dávají i volant.

Hmm, asi jsi dlouho nekupoval korejský vůz. Tam už v základu není spousta věcí, včetně klimatizace. Za tu kompletní výbavu co píšeš už dáš stejný peníze jako bys kupoval Škodu. Tak proč korejce, že jo, když s ním vyjedeš a za rok je cena na polovině, oproti škodovce.

Nejpohlednější, nejprostornější a nejlépe vybavený vůz za 200 tKč je Dacia Sandero. A pak následují Renaulty.

Hyundai už dávno není nejlevnější, dnes je to Renault.

0/0
16.2.2012 23:34

drtinajan

Nac ty negativni emoce

Ja mam jako druhe auto (do prace a na nakupy plus trasy do 50 km) starou fabku  1.2HTP z bazaru a jsem maximalne spokojeny. Na sluzebkach jsem jezdil ve vselijakych autech tehle tridy (Reanulty, Peugeoty, VW  a nejake ty asijske sunty) a fabka mi pripada minimalne stejne dobra – a je to jeste auto ktere vam tady opravi temer kazdy amater. Az doslouzi, tak si koupim nove Citigo. Na to popojizdeni mi to pripada jako hodne dobre auto, a uz nejak nechi auto z bazaru.

+1/0
16.2.2012 13:12

Jenda46

A je dokonáno

Myslel jsem že nic horšího než fóbie už snad být nemůže....Pak jsem jel Hyundai i30. Tak jsem zjistil že může být i horší auto. Ovšem Škoda opět nezklamala. Tímto už raději ani nepojedu. Gratuluji...

+3/0
16.2.2012 10:29

fsp1111

Re: A je dokonáno

Tohle auto je 100% volkswagen s malou úpravou designu a logem Škoda.

+1/0
16.2.2012 10:44

Sanjuro

Re: A je dokonáno

a čím konkretně škoda nezklamala? Pokazila jinak povedené auto namontováním svého znaku na kapotu?

0/0
16.2.2012 13:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.