- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
než u svých aut musí fakt ti inženýři každý den celkem slušně proklínat!
neznas japonskou naturu. lidi kteri stavkuji tak, ze maji na na sobe stuzku nejakym pridelem prace navic tezko vyvedes z miry, spis to vidim na to, ze byli bezradni, jak z tech svych kompjutru a telemetrickych udaju dostat odpoved, jestli uz to je dost komunikativni auto, nebo ne.
Jestli neco japoncum fakt chybi, tak to je schopnost improvizovat a poslat takove hnupy sefy nekam.
tak potěš pámbů!!! Mimochodem - zepředu t vypadá jako rozhrnovač sněhu...
Corolla je jedno z nejspolehlivejsich aut moderni autohistorie, takze upne netusim na co narazite.
Takze mi chcete rici, ze Subaru doted jezdi s karburatorem? To je zase vyplod. To se nad tim ani nezamysleli nez to blbe prelozili?
Nejezdí má vícebodové vstřikování paliva do sacího potrubí . Přímovstřik ovšem dávkuje palivo přímo do každého válce podobně jako u vznětového motoru.
Supra je byla a bude jedno z nejlepších tunerských zákležitostí a v německu si pořád drží velkou cenu
a ještě jedna malá ukáska
Skiline gtr vs supra
Tak co na to Mazda? Kde je sakra ta jejich nová Rx? Se s tím flákaj
Klucí z Mazdy ještě ani pomalu nevědí na co to bude jezdit...
Škoda že tieto japan šporťáky spravidla nie sú pre dvojmetrového habána...
Já znám hodně těch, co to na šéfa nikdy "nedotáhnou". :o)