Diskuze
Jezdit, nebo topit. U elektrického auta si musíte vybrat
Děkujeme za pochopení.
LovecDuchů
Takže když to sčotnem
Auto za 900 000, po 200 000km do šrotu, páč mu odejdou baterie ... 4,5Kč/km jen za baterie.
Další 1Kč/km (sem realista ) ... elektřina.
Když to srovnáme s nějakou podobnou benzínovou zrůdností, tak bude jezdit za max. 5l/100km, pokud od benzínu odečteme spotřební daň, ze které se platí silnice a elektroauto by ji mělo platit taky, zjistíme, že jezdíme za 1,1Kč/km benzínu, a vehikl nás stál tak max. 250 000, a životnost bude mít řekněme taky 250 000.
Takže mi to vychází, že když odečtu dať, je elektroauto 2x dražší než benzín. když ne, je dražší o víc než polovinu. A to nemluvím o tom, že jedna sranda stojí na začátku 900 000 a druhá 250 000, a tedy o úrocích
Modrý a zelený blesk
Re: Takže když to sčotnem
Nejste realista, co jste, vám psát nebudu, když vám to dojde, tak to vědět budete, když ne, tak je zbytečné vás tím zatěžovat.
Elektromobil lze vystavět tak, že amortizace aku je 2kč na kWh, cena energie taktéž 2 kč na kWh, spotřeba 17KWh/100km, to mi vychází na pohon 68 Kč na 100 km, což odpovídá spotřebě 2 litry na 100 km.
1000101111001111
Jinak řečeno...
... revmatický a nemohoucí homocyklista se může instantně transformovat v homotoristu.
.
... což se samozřejmě vyplatí
Modrý a zelený blesk
Re: Jinak řečeno...
A v co se budou transformovat mudrci vašeho typu? Brouka Pytlíka už jste obsadili.
nakej_nick
má to ještě drobné mouchy,
ale když je to tak moderní a zelený ... určitě je jen otázka času, kdy se složíme na nějaké ty dotace a zahájíme stavbu trolejí
Kulhánková, dcera
Elektroauta
CATASTROFO ELETTRICO žere kolem 17kWh/100km ve městě (jinde se s nima stejně jezdit nedá). 17 / 0,9 (účinnost motoru) / 0,9 (akumulace el. en) / 0,9 (přenos el. en.) / 0,4 (výroba el en) = 58kWh
diesel žere 6 litrů ve městě.Což je 5 kg. Což je 60kWh
Výhoda elektroauta je tedy akorát v tom, že nesmrdí, nedělá kravál a teplo uvolněné při výrobě elektriky pro něj (těch 60% z paliva) lze využít. Odpadní teplo z dieselu lze využít pouze na vytápění auta.
1000101111001111
Re: Elektroauta
Jedinou výhodou je, že ta výroba energie dělá bordel kdesi v cizině. Což potvrdí devět z deseti asiatských dětí, které vyrábějí komponenty pro zelené, "obnovitelné", fotovoltaické a vrtuloidní zdroje. Dotované. Mnou. Vámi. Námi. Všemi...
.
Ale je to zelené a chic. A Pavka Korčagin Eichler si bude moci zase zalézt do squattu...
yyq
pohodlne cestovani
na urovni jizdy trabantem v zime, jsem si uzil uz dost a nemam a nebudu to mit zapotrebi kdy opakovat.mylny pavyvoj smerem k autum na baterky je jasny kazdemu, kdo si koupi rc model a da do nej dobijeci baterky (moc si proste nezajezdi) nechapu,ze se porad dava prostor teto technologii a jeste se ji rika zelena, kdyz se v technologii baterii za poslednich 100let nic nezmenilo a tezke, dlouhou dobu nabijene single use baterky se kterymi nejdele po 5letech vyhodite na smetak cele auto (nedate pul ceny celeho auta, abyste je vymenil).ale ted je to proste strasne kuuul, tahat z lidi jejich penize za preludem, jak zachranuji planetu nakupem zbytecneho vyrobku:-(
Amoniak II
Re: pohodlne cestovani
Ovšem traboš za mega, to jste nezažil
Kulhánková, dcera
Re: elektromobil
Chybně! Nikoliv diagnosa, ale diagnostika. Spolehlivě se na něm odkopou diletanti, kteří tomu sice absolutně nerozumí, nikdo jim to nevnucuje a přesto cítí potřebu zahýkat si v diskusi pod článkem se stejně postiženými jedinci.
Magiland
řečeno s klasikem -
ženo, tvé jmeno je faleš a elektromobile .. tvé jméno je zoufalost
Antonín, topič
Čert ví proč,
se vždycky pod článkem o elektroautu musí vyrojit desítky lidí, kteří náhle pocítili svou obsesi sdělit světu, že pro ně to teda není nic zajímavýho.
Přitom pod článkem o Ferrari jich tolik není, přestože pro většinu lidí není o nic zajímavější, než elektroauto - taky si ho nikdy v životě nezkusí.
sucipej roznec druhy
Re: Čert ví proč,
Elektroauto si chci zkusit asi tak, jako lobotomii...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...