- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
můžeme nebo musíme, ale masové použití je zatím, bohužel v nedohlednu. Přitom se stále uvažuje jen o osobních autech a co takhle náklaďáky, které ničí prostředí daleko nejvíce? A co takhle využití ohromného množství pomerančových (a jiných) slupek zpracovávaných pomocí ultrakrátkých vln (mikrovlnná trouba)? O tom už je spousta zpráv. Možná, že to by mohla být rozumná alternativa.
Nejvíce spotřebují nafty kontejnerové lodě. Ani u nich se neosvědčily žádné plachty nebo jiný větrný pohon, který by snížil spotřebu nafty. Každý dopravce jde po nejmenších nákladech a plachta by zabírala místo kontejnerům.
Co sa tyka dlzky dobijania baterii - nebolo by mozne elektrolyt, resp.chem latku produkujucu elektrinu cerpat do auta na pumpach? Na "pumpach" sa bude produkovat prostrednictvom z pouziteho prostrednictvom posobenia el. prudu, pride auto vymeni "pouzite" palivo za cerstve a cyklus sa opakuje... Nieco ako cyklus h2o -elektrolyza - h - h2o, len pokial mozno viac energeticky ucinne a nieco lepsie ako vodik (kvoli moznosti vybuchu, ci uniku vodika z nadrze).
ne nebylo.... vodik pro palivove clanky ja krasna a v praxi naprosto nepouzitelna teorie. A nic lepsiho zatim nemame a ani nikdy mit nebudeme, aspon pokud se alternativnim zdrojum nezacne naplno nekdo komercne venovat, zatim se tim zabyva par usmrkancu na univerzitach a par teroristicky organizovanych pubertaku, privazujicich se ke kolejim a ke kominum.
Komercni nasazeni alternativnich technologii neni mozne do doby, nez ropa opravdu dojde. A to bude trvat jeste hooooodne dlouho.
A proč jako, já opravdu nechcu auto který bude mít dojezd 400 km (v reálu to bude tak 350) a pak někde zůstanu stát, to je za mega fakt super. Neříkám že ekologický auta jsou úplně špatný (i když já miluji vůni benzínu), ale jsou k ničemu, jedinou alternativou jsou auta jako Chevrolet Volt, kterej má vlastní benzínový generátor, takže jeho dojezd je neomezenej, ale do práce a z práce to zvládne jenom na baterie, ale když chcete jet o víkendu někam tak se vám nestane že zůstane stát uprostřed cesty a je taky o dost levnější.
představa, že jedu s rodinou na hory a přes ramena mi uvnitř v autě trčí lyže, protože na střechu nemůžu dát box mě nadchnout nemůže.
No to otvírání by v garáži mohl být problém...
Tesla umí navrhnou hezký auta a třeba roadster se mi hodně líbí.
.
Hlavní problém je v tom, že stále nejsme a ještě nějaký pátek nejsme schopni skladovat energii, takže elektromobil je naprosto nepoužitelný.
Osobně bych dal radši přednost nízkoobjemovým wanklovým motorům, i když zase větší spotřeba benzínu a oleje ... člověk si prostě nevybere.
autori od idnesu jsou snad placeni od poctu reakci a elektromobil nesklame nikdy. Za posledni mesic tu bylo vic clanku o elektromobilech, nez jich je ve stredni evrope v provozu
Kdo má uši jako plachťáky, ze kterých mu rostou velký černý chlupy, ten si pořídí Pežó.
Pět pytlů uhlí a barel mazutu je součástí základní výbavy
s kapacitou benzínu co do poměru výkonu/objemu. Chtěl bych to vidět a hlavně toho chytráka, co jeo tom přesvědčenej
kazdopadne i kdyby tam ty dvoutunove baterky byly, budou se nabijet 24 hodin.
To si jako mam planovat cestu den dopredu anebo si ty elektromobily koupit rovnou dva ?
Dovedete si predstavit tu prekerku, ze nekde MUSITE jet a auto se vam dobije za rekneme 8h na 25% kapacity ?
To je stejna situace jako kdyz bych musel na zachod a je tam 8hodinova fronta