- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.n-tv.de/mediathek/bilderserien/auto/Ueberrollen-Chinas-Autos-Europa-article5555631.html
a to je teprve zacatek.
tak dál.Tohle určitě donutí Evropské automobilky zamyslet se nad cenami jak aut tak značkových servisů a náhradních dílů.Před X lety jsme se smáli korejcům,dnes je kupuje spousta lidí.Před dvěma lety se tady psalo jak Čína kopíruje BMW,Mercedes a jaké vyrábí pojízdné rakve.Dnes vlastní Volvo včetně technologií.Taky má dost peněz na zaplacení konstruktérů a designerů.
Jak praví klasik-Dávám komunistům rok,maximálně dva!
Využijí ekonomické krize EU,levně skoupí autosalony a servisy a vybudují servisní a prodejní síť.Zároveň začnou vyrábět vozy které projdou testy EU.Technologii už mají.Protože budou vyrábět v nejchudších zemích budou mít nejnižší výrobní náklady a zároveň se vyhnou dovozním clům.
Jaká je skutečná cena aut?Nová Octavie 1.8 TSI stojí řekněme půl mega a po čtyřech letech ji koupím za 120tis.
Ford Focus 1.6 Tdci combi-stáří 4 roky bez kůže plná výbava najeto 100tis za cenu 135tis téměř neprodejná (vlastní zkušenost).Čínská auta se budou prodávat do 5 let v EU.
200 tis. za miniauto?
Moc by mě zajímalo v čem bude čínský pekáč lepší než evropská, japonská nebo třeba korejská miniauta, že má být o 30 až 40 tis Kč dražší? Spadli na hlavu a doufám, že tak rychle jak začali, taky tak rychle skončí.
Ta situace se ma asi tak, ze GreatWall (cinska firma) je momentalne nejrychleji rostouci (nikoli jedina) cinska automobilka, ktera v Bulharsku otvira ve spolupraci s firmou LitexMotors (tohle nejsou cinani) fabriku pro 50tisic aut rocne pro evropsky trh, prevazne pro Bulharsko, Rumunsko a Turecko.
Letos smontuji 2000 aut z cinskych dilu. Nic vic, nic min.
Celosvetove maji fabriky v Rusku, Ukrajine, Egypte, Etiopii, Indonesii, Iranu, Nigerii, Senegalu a Vietnamu a hodlaji jit do Malajsie, Filipin, JihoafrickeRepubliky a Venezuely.
Z tohodle je celkem jasne patrne, ze evropsky trh je pro ne jenom takove "pozlatko", aby mohli ve svete rikat, ze prodavaji i v Evrope na nejnarocnejsich trzich. Dulezite ovsem je, ze jsou na tento trh vubec dodavat a plnit normy, pred nedavnem tohodle cinani schopni nebyli.
Video je trochu srandovní a počet 322 tisíc prodaných aut je taky k smíchu. Není tohle apríl?
to je nářez. čínský auto vyrobený bulharem a řízený turkem na český dálnici. to budou mít policejní passaty co dělat, aby ho dostihly......
Čínské automobilky se již před několika lety pokoušely o průnik na západní trhy, narazily však na problémy kvůli nedostatečné kvalitě a neplnění bezpečnostních norem. Jak se ovšem říká: Co bylo, bylo, terazky http://news.autoroad.cz/zajimavosti/35113-cina-se-lepsi-geely-egrand-ec7-ma-ctyri-hvezdicky-euroncap/
To auto je určené na trh Rumunska, Bulharska , Turecka a kým vyrobia tých prepokladaných 1-2 miliony áut a nasýtia tento trh , tak potom zo starej dobrej EU sa tam tieto autá nedostanú. A zastvoria 2-3 automobilky.
A nejaké EU normy ? To je pre zakomplexovaných "šoférov".
Pri priemernej rýchlosti na našich cestách 20-30 km/hod. by stačil aj vyšpekovaný Trabant. A nie 100 koňové delo s počítačom....
technicka poznamka, rumunsko a bulharsko je clenem EU,
turbodiesel motor pro hover H5 ma 150 koni a veskerou elektroniku soucasne doby to samozrejme ma ...
ako ESP, ABS a dvojici airbagu
http://www.ototrick.com/suv-hover-h5/495/
ten trabant je uplne mimo misu
celkem se mi libi ten Hover H5, odvozene od mercedesu, prepocet z bulharske ceny je na nase 365tis Kc,
verze s turbodieselem ma torsen na zadni naprave.. Pratele a drazi, ty pohrdave vyroky na adresu cinskych vyrobcu si muzete odpustit, protoze takove auto nema v EU konkurenci. A Cinane nemaji za potrebi cpat se do Evropy za kazdou cenu, narozdil od krachujicich evropskych vyrobcu jsou schopni bez problemu prodavat po celem svete. Tu Evropu berou jen jako tresnicku na dortu - aby svetu ukazali, ze jsou schopni prodavat i na nejnarocnejsich trzich. Netvrdim, ze je to spicka techniky, ale za tu cenu to rozhodne neurazi.
http://www.youtube.com/watch?v=ewX1h8iIlgc&feature=related
Není divu že čínská auta jsou levná když nesplňují evropské standardy. Ono je velmi jednoduché vyplenit cizí návrhy a udělat všechno polovičatě aby se ušetřilo. Ale když to auto má něco splňovat tak se nad tím už musí přemýšlet a to už je na Čínu moc.
kazde auto v evrope musi splnovat Euro5 a mit stabilizaci, ti cinani ji budou mit taky a NCAP zaznamenal neuveritelny pokrok cinskych vyrobcu v crashtestech. Staci ?
bývá dobrým zvykem u aut atd.uvést zákl.parametry. Tady asi nikomu nevadí, že nejsou. A jak si chtějí vytvořit v Evropě síť opraven? To je podobný nesmysl, jak ten prodej čínských aut v ČR! Jak oni se jmenujou? Už nevím
tak toto neni asi recenze. Snad nejaka bude nekdy priste.