Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejšílenější limuzína světa: Britové překopali Audi R8 na osm sedadel

Místo krátkého sporťáku šíleně dlouhý jezevčík. Z dvoumístného kupé Audi R8 vytvořila britská firma osmidveřové monstrum pro stejný počet pasažérů. Výkonný motor zůstal, s ohledem na délku si ale spěchající řidiči musí dát pozor na silniční retardéry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pelasek

No prosim

Tak tohle uz je fakt hnusny. Je videt ze auto nema byt dlouhe :-/

0/0
27.3.2012 7:00

Jan Gutbayer

Nestvořili

"Stvořili" je snad příliš silné slovo, vzhledem k tomu, že se jedná o mizerný render... tohle vygeneruje průměrně zručný teenager za 2 hodiny práce... Jo a je to vošklivý :-)

0/0
26.3.2012 16:48

oykaxpoi

Ty sedačky vzadu mě rozesmály..

vždyť je to jak na kolotoče...

0/0
26.3.2012 9:30

Dewils1

Nejšílenější limuzína světa: Britové překopali Audi R8 na ..

Nemá tem být správně " všech dob";-D;-D

+2/0
25.3.2012 20:51

ODS čstější než Standův kříšťál

to je hroznej

jezevec ;-D;-D

0/0
24.3.2012 23:51

ztrewq

a čo na to

dohoda proti falšovaniu? teda ACTA???

+7/0
24.3.2012 18:58

net.Xtreme se nevzdává

Mně to přijde spíš jak autobus než jako limuzína

;-D

+2/0
24.3.2012 18:52

biggles

byla by přenádherná

kdyby dveře držely čistou linii a nebyly na nich ty vybouleniny příliš prozrazující sériové dveře z R8 - takhle to vypadá jako by si ji zbouchal po večerech ve stodole nějakej zručnější fanda Audi ze strojní traktorové stanice Chvojkovice-Brod..

0/0
24.3.2012 16:33

Lev---z-Rožmitálu

čím delsí auto

tím delší podpis ostrým předmětem lze na něj udělat!!R^

0/0
24.3.2012 15:55

Artemy

Dodávka

Luxusní auta se dělají z dodávek, ve kterých se můžete i projít, v tomhle můžete jedině sedět a nedá se s tím jezdit.

0/0
24.3.2012 15:53

SecondWisdom

Na rodinný výlet

A proč ne? :-)

0/0
24.3.2012 13:24

Milinex

Nechápu proč o tom píšou-

;-O nakreslený;-O

0/0
24.3.2012 11:07

inkognito79

tak jsem se podíval na jejich stránky

jestli mají jen tyhle kresby nebo opravdové auto,

mají sice i 3d video, ale to je tak všechno, jen reklama

0/0
24.3.2012 10:56

jjeffrey

DAFUQ?

8-o

0/0
24.3.2012 7:47

katano

R8 není nejsilnější LIMUZINA

Nejsilnější limuzina na světě, je Škoda Superb 3.2 V6 benzín.

          PS : minule se to tady na iDnes psalo, ve velkém ČLÁNKU.  :-P

0/0
24.3.2012 0:28

DickLarge

Re: R8 není nejsilnější LIMUZINA

A je česká! V[>-]V[>-]V[>-]V

0/0
24.3.2012 4:54

petrolhead

Re: R8 není nejsilnější LIMUZINA

Ty vaše komentáře jsou něco jako folklór a kulturní dědictví auto.idnes.cz...R^

+1/0
24.3.2012 10:56

cernobila_televize

Re: R8 není nejsilnější LIMUZINA

to ale neni ten puvodni katano na idnes....Rv

0/0
24.3.2012 17:06

Bedrzishek

Re: R8 není nejsilnější LIMUZINA

8-o8-o ?

0/0
24.3.2012 18:20

cernobila_televize

Re: R8 není nejsilnější LIMUZINA

katano psal uplne jinak, daval srdicka, to je realita, Slavista atd.

Pokud se nekdo stane folklorem diskusi, tak ho zacnou ostatni napodobovat (drive tady kdysi chodil revo a snil o sve VV3,2 Audi TT - nejlepsi sportak vsech dobVV a naskoku diky technice), mozna tu je, ale uz z toho vyrostl.

Taky kdysi nekdo kopiroval katana, ze si dal tecku ke jmenu. Predpokladam, ze tento novy katano si zalozil nick, kdyz byl nejakou dobu ten stary zrusen.

0/0
24.3.2012 18:33

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: R8 není nejsilnější LIMUZINA

zdar kopie Katana :-P

+2/0
24.3.2012 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.