Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fiat Freemont: drsňák s citem pro rodinu

Tohle auto už jednou v Česku ke koupi bylo jako Dodge Journey, jenže i kvůli jen několika málo dealerům se z něho hit nestal. Teď ale mexická továrna nestačí vyrábět, a když si ho objednáte, budete čekat pět měsíců. Mezi konkurenty s téměř pětimetrovou délkou je totiž s přehledem nejlevnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lex_Lutor

Rodinné auto?

Znáte někdo auto, které má ve druhé řadě tři sedačky s Isofixem?

Jak je na tom tenhle Fiatochrysler? A dá se ve třetí řadě sklopit jen jedna sedačka?

0/0
26.2.2012 12:11

milanka

Re: Rodinné auto?

Ano

0/0
26.2.2012 17:17

Dix

Re: Rodinné auto?

Peugeot 5008.

0/0
26.2.2012 18:46

Frantizsekk

Autor clanku

Uplne odstrcil na druhou kolej benzinovej motor Pentastar, co umi spalovat i E85. Nemluve o kultivovanejsim projevu, lepsim zrychleni a necmoudici ,n+afte z vyfuku.

0/0
25.2.2012 20:54

LiborAxel

Mno

zadek BMW-X,předek střed Saab a spodní díl Mitsubishi.Motory Fiat speciálně tdi nechám bez komentáře.Zažil jsem Cromu,Tempru,stačilo.Porovnávat prostor Bravy se Superbem je asi tak jako když můj bratr porovnává svůj Focus s mým Mondeem.Nemluvě o sedačkách co vypadají jako Lego.

0/0
24.2.2012 23:08

bez vysvětlení - smazán

Re: Mno

Tak ono úplně stačí, když nám řekneš o bezmezné spolehlivosti motorů ve vozech Focus a Mondeo. ;-D

Kombinace vstřikovacího čerpadla VP30 a VP44 s prvním modelem vstřikovačů Delphi - to je servisů sen. ;-D

U každého z čerpadel shořela řídící jednotka max. ve 150 tisících, ale nebyl problém v 80. Oprava od 20 - 35 tisíc, v závislosti na modelu a způsobu vyhoření. Pokud ŘJ vyhořela hned, tak to bylo za 20, ale pokud se tak dělo delší dobu, tak to byla nejen vyhořelá ŘJ, ale i zadřený přesuvník, těleso a hlavní ložisko - tudíž 30-35 tisíc bez DPH !!!

Čerpadlo u Fiata začalo max. téct kolem 150 tisících kolem hřídelky a oprava nepřekročila 4 tisíce. Jenže zatímco u Fiata to bylo u každého 10 auta, tak Focus, Mondeo, Astra, Vectra, Zafira,  ale i 2,5 Passat, A6, BMW ...atd - úplně každý kus.

0/0
25.2.2012 0:06

LiborAxel

Re: Mno

Taky jsem měl Scorpio třílitr benzín co mi jezdil za 10-15.Mondeo mi jezdí za 5 v TDi.Focus combi 1.8-6litrů.Ty ceny bych moc nepřeháněl u Audi jsem dal za čerpadlo 22tis a byla to A6 2.5TDI a to má do Fiátka ala Bravo hodně daleko.Navrhuji změnit značku-potom změníš názor.

0/0
25.2.2012 0:22

bez vysvětlení - smazán

Re: Mno

Vždyť jsi ty ceny sám potvrdil. Pokud jsi dal za svoje čerpadlo do Audi 22tis. tak ti ta jednotka shořenla naráz a ty jsi závadu poznal okamžitě. Buď ti to auto za jízdy zhaslo a ty jsi už nenastartoval, nebo jsi auto někde u obchodu, doma, na pumpě nebo někde jinde zhasl a pak už jsi nenastartoval. Že jsem se nespletl ??? ;-)

Jinak A6 je skvělé auto, stejně jako Superb, ale má to pro mě několik vad. Když jsem kupoval Bravo, tak jsem na dražší auto prostě neměl peníze a ojetina se mě kupovat nechtěla. A když jsem kupoval Scudo, tak sice nebyl problém koupit třeba Viano, nebo Multivana, ale přišlo mě to postavený na hlavu. Obě auta stála víc jak 2x tolik, navíc VW s tím svým šrot motorem 2,0 TDI.... ??? Audi A6 by nebylo špatný, ale nás je doma 5, bez problémů naložím celou rodinu, do kufru kola a za půl hodiny vyrážím. Do A6 a jemu podobných to nehrozí.

+2/0
25.2.2012 9:38

PiPiiiiiK

Re: Mno

Jinak máte pravdu s tím Fiatem...měl jsem Tempru a ve 110 začalo téci čerpadlo...nové do 5ti tisíc (kolik přesně už nevím)

0/0
25.2.2012 21:42

bez vysvětlení - smazán

Re: Mno

Jinak bych ti doporučil, aby jsi se ve 3 lidech aspoň jednou posadil na zadní sedačky u Fiatu Bravo ( nikoli Brava, protože tam je toho místa podstatně méně  ) a nechal se pár km povozit. Kufr má Bravo samozřejmě nanic, ale místa na zadních sedačkách je víc, než u 1 Superbu. Nejen na šířku, ale i na nohy. To si ovšem musíš ověřit sám. A porovnávat kvalitu sedaček u Superbu a Brava asi moc nejde, protože to co stojí u Superbu ty sedačky, tak tolik stálo celé Bravo. Superb je minimálně 2x tak dražší. ;-)

0/0
25.2.2012 0:13

ykram

Fiat

Od Fiata jsem vlastnil již- Uno, Tipo, Cromu, Bravu ..... Fiat je skvělé auto, potřebuje rozumného majitele který se o vůz postará. S Bravou 1,6 jsem dal na prdel i Superbovi :-) a jak ten kravaťák nechápavě civěl.VVVV

+2/0
24.2.2012 16:50

quagaar

Re: Fiat

já kdysi na kole předjel na Bílý hoře tramvaj ;-)

+2/0
24.2.2012 17:16

Držátko křišťálové lupy

Re: Fiat

Ty musíš být slušný drsňák;-)

0/0
24.2.2012 17:36

bez vysvětlení - smazán

Re: Fiat

Taky jsem měl Fiat Bravo 1,6. Od roku 1995 do 2009. Kromě výměn oleje, filtrů, stěračů, pneumatik a tankování benzínu jsem do něj nanainvestoval jedinou korunu. ;-)

Bez problémů jsem s ním jezdil v 5 lidech na hory, protože tolik místa na zadních sedačkách nemá ani Superb.

A když jsem ho v 189 000km šrotoval, tak měl stále původní tlumiče i ramena.

Byl to perfektní vůz a všem škarohlídům jsem vždy zavřel ústa, když jsem je v 5 lidech svezl. Od té doby neřekl nikdo z nich na Fiata křivé slovo.

Dnes mám 8 místný Fiat Scudo 2,0 Multijet 140 a v plné výbavě mě stál stejně, jako VW transporter v základu. Najeto mám skoro 40 000Km a zatím jsem kromě naprosto debilních nápovových držátek, nenašel slabinu. Před 14 dny tady bylo ráno -31°C a soused přišel, že nemůže nastartovat svůj VW Passat 2,0 TDI (2010) !! A to mu stojí v garáži. Já své Scudo, které stojí pod přístřeškem - na brnknutí !!!

+1/0
24.2.2012 18:11

Dewils1

to jsou zase kecy

;-D je to tady samej vodborník:-P

0/0
24.2.2012 15:26

JavorMagor

Re: to jsou zase kecy

nvm, ja to auto aspon nazivo videl.. jake s nim mas zkusenosti ty ?

0/0
24.2.2012 15:36

polp

FIAT...

Nikdy jsem nechtel cokoli od fiata...az jsem z duvodu rodiny pred par lety koupil STILO multiwagon. Od te doby jsme se do fiatu zamilovali . Nejsem fajnsmejkr na motory a akceleraci, takze pokud nekdo napadne tuhle stranku, nemuzu reagovat - nam to proste v pohode staci. Vzhled? Ze zacatku jsme to hodnotli jako standard, ale dnes se nam libi snad vic jak na zacatku. Vnitrni konfort? No, rozdil jsem pochopil kdyz jsem v praci nafasoval oktavku ve standardu...proste italove umej. Byl jsem trochu zoufaly, kdyz jsem zjistoval, co fiat vyrabel doted - chroma se mi nelibila a tak sjem si rikal, ze az dojzdim stilo, bude tezko vybirat - az prisel freemont. To ze to je amerika me nezere, jsem bezny uzivatel, a to ze to italove ohakli vic  nez slusive, a ze moje zkusenosti s jejich itneriery potvrzuji i recenze...proste tesim se na nej!

A uzivam si povest perverzaka, ze mam rad FIAT :-))

+4/0
24.2.2012 14:40

PiPiiiiiK

Re: FIAT...

máte pravdu, že vybírat novější kousky je problém. Dříve Coupe, Barchetta, Stylo, Brava....ale teď bych taky nevěděl,možná proto se držím od fiata truchu dál...

0/0
25.2.2012 21:50

emvee

ropný vrt?

Možná by stálo za to v článku uvést, že benzíňák může jezdit i na E85, který je o třetinu levnější. Pak už jsou náklady na úrovni auta se spotřebou 8l/100km, což má každý druhý. O spolehlivost pentastaru vs. jakýkoliv diesel nemá cenu mluvit. Já osobně bych šel jednoznačně do benzínu.

+3/0
24.2.2012 11:21

Frantizsekk

Re: ropný vrt?

Prvni clovek s rozumem, co tu vidim. I LPG je dobra moznost, freemont jde prestavet bez ztraty zaruky. Ale, kdyz jede na 85ku, je to skoro zbytecny. Dieselmanie v cechach... Rv

0/0
25.2.2012 20:51

padang

Re: ropný vrt?

Bohužel pentastar osazovany do freemonta e85 nespaluje, nevím sice proč se k tomuto kroku fiat rozhodl, ale je to fakt. Navíc je u nás benzinovou verzi nemožné sehnat skladem, všichni dealeři si na showroom pořizují výhradně naftové verze. Nezbývá než si ho objednat z Mexika a čekat 5 měsíců, nebo i přes odpor jít do nafty jako jsem to udělal já, příští týden si pro nej jedu.

0/0
29.3.2012 22:43

Winston1984

Re: ropný vrt?

Už na tohle auto líčím dlouho a jedině s 3,6  a přehozené na LPG.

Jenže si ho rozhodně nekoupím u Fiatu, ale dovezu si slušný originál z US.

0/0
27.2.2012 10:15

lovec vetřelců

Ještě si připlatit 50 000 za čtyřkolku a neni co řešit.

Tedy pro toho, kdo na to má.

0/0
24.2.2012 11:16

EMS

Freemont

Vypadá vcelku OK, cen ataké, jen ta sedadla mi přijdou tak do traktoru a silně užitková, než pohodlná? Ale bude lepší se podívat osobně.

0/0
24.2.2012 10:48

JavorMagor

Re: Freemont

Dneska jsem si to prohlid nazivo, tvari se to jako prezident Bush Jr pri televiznich projevech / nafukuje se to na vsecky strany jak kupka hnoje, ale uvnitr neni vubec nic.

Je to nastylovane, aby se to tvarilo hogofogo, ale tim to konci.

Docela spatna volba myslim. Rv

+1/0
24.2.2012 12:36

Zly_Soused

Re: Freemont

Hodnotný komentář.;-D

0/0
24.2.2012 13:10

JavorMagor

Re: Freemont

Predelana amerika (hlavne co se interieru a motoru tyce) s Fiatem na cumaku bude ztracet hodnotu pravdepodobne rychleji nez znackovejsi konkurence.

Tezke SUV jako predokolka mi tak trochu nedava smysl, ale budiz. 

Fiat udajne oproti americke verzi pritvrdil perovani a predelal rizeni, ale zazraky necekat. 4x4 zatim neni.

Brzdy taky nic moc.Neoddiskutovatelnym plusem je velikost interieru a cena. Na to, jak se to tvari navenek, je to ale zatracene malo.

0/0
24.2.2012 14:33

Stafbull

Re: Freemont

kde neni 4x4

0/0
24.2.2012 16:12

Andee in Red Book

Re: Freemont

4x4 je už tři měsíce...

0/0
25.2.2012 12:37

Achille Volfoni

ale jo...líbí se mi

0/0
24.2.2012 9:38

ymas

Sklopit opěradlo řidiče ???

Variabilita interiéru pokračuje třeba i možností sklopit

opěradlo řidiče, takže odvezete dlouhatánský náklad. Anebo si tchýně

natáhne nohy...  -  A co řidič, sedí na sedadle spolujezdce? Nebo jde vedle auta?

0/0
24.2.2012 8:42

Riverko

Re: Sklopit opěradlo řidiče ???

Co je na tom k nepochopení - sklopí se opěradlo řidiče, řidič se vyhodí, tchýně si natáhne nohy a bude řídit zezadu - stejně by mu do toho pořád kafrala :-)

0/0
24.2.2012 9:45

Držátko křišťálové lupy

Re: Sklopit opěradlo řidiče ???

R^ Nebo rovnou z kufru

0/0
24.2.2012 11:25

quagaar

Re: Sklopit opěradlo řidiče ???

jde podél, drží opratě a pomlaskává....

0/0
24.2.2012 17:40

jemitojedno

Levne auto za spoustu penez

Vypada lacine ale cenovkou porazi kde co.... to neni pro me. To si radsi koupim 3x Duster

0/0
24.2.2012 7:59

jemitojedno

Re: Levne auto za spoustu penez

tedy 2x

0/0
24.2.2012 8:00

pablo_II

Re: Levne auto za spoustu penez

Duster není sedmimístný, Logan není 4x4 a tohle bude mít asi o něco lepší zpracování, než dacia. Já výhledově sháním auto pro čtyřčlenou rodinu a psa, aby tak odvezlo ještě třeba kola a zavazdla na 14ti denní dovolenou a tohle by mohl být horký kandidát. od auta požaduji, rozumné provozní náklady, rozumnou cenu, dobrou bezpečnost a slušné jízdní vlastniosti. nebudu s tím ale závodit, ale spíš "stěhovat rodinu, takže já ho mám v horizontu roku až dvou v hledáčku, spolu např s Chevroletem orlando. Tahle kategorie aut u dost dlouho chyběla a přeci jen dávat 700tis + např za galaxy nebo Alhambru se mi prostě nechce. jasně ojetina by asi šla, ale já dám radši přednot novému, byť třeba méně prestižnímu a ne tak dobrému, ale  novému se zárukou. Za mě R^

+2/0
24.2.2012 8:46

Držátko křišťálové lupy

Re: Levne auto za spoustu penez

Doporučuji to auto trochu více "prolézt", doporučuji podívat se ze spodu, pod motor, dále třeba výplně dveří, pátých dveří, zatlumení motoru. Měl jem nový Avenger, toto je ze stejné líhně. Navrch huj, uvnitř fuj. Nestojí to za to, navíc štragický pokles ceny u ojetiny. Doporučuji používat více rozum a nedat na srdce;-)

0/0
24.2.2012 8:56

pablo_II

Re: Levne auto za spoustu penez

Právě že volím rozumem, Fiat není  a nikdy nebyl můj favorit, spíš naopajk. Americké vozy, kterým je i tento už vůbec ne. Co se týká hodnoty auta při prodeji, jýá mám zásadu, že auto se má odjezdit, takže ho dávám pryč cca po desti letech/200 tis km. Kdy už má prakticky každé auto tak malou hodntu, že to nemá smysl moc řešit. kdybych kupoval srdcem, zvolím uplně jiné vozy, ale kupuji rozumem a peněženkou a tohle mi přijde ako rzumný (nikoliv skvělý) kompromuis. každý holt máme jiné nároky a očekávání, ale své zákzníky si to najde. A vzhledem ke vzálenostem na jaké to amíci ství (americká auta přeci jen najezdí více km, než evropská) si myslím, že s životností problém nebude.

0/0
24.2.2012 9:01

Držátko křišťálové lupy

Re: Levne auto za spoustu penez

Tvoje volba, já jsem tu zkušenost udělal. Byl jsi někdy v US, jezdil jsi tam? Pak bys viděl, že požadavky ( i jízdní vlastnosti atd.) jsou úplně jiné než v Evropě. Ale i tak přeji štěstí s výběrem.

0/0
24.2.2012 9:07

silversurfer

Re: Levne auto za spoustu penez

..a ja s tebou souhlasim, Freemont s emi taky libi...casem budu hledat nahradu za XC70 a musim rict, ze tohle se mi hodne ;libi...navic to je upraveny auto a prepracovany pro Evropeu, tak nevim, proc do toho tahat US. Ostatne, mazdy , hondy, fordy, atd..taky jezdi v Evrope a USA., takze to bych vazne neresil. ta variabilita je paradni a cena rovnez.

0/0
24.2.2012 10:38

flajboj82

Re: Levne auto za spoustu penez

Proč nekoupíte něco jako Viano nebo Multivan...ojeté se dají sehnat za slušnou cenu...ideálně přímo od dealera jako ověřený auto...já mám Viano...jsme teda jen tříčlená rodina, ale na dovču už neřeším co vezu...držák na kola na páté dveře a když někam jedu, tak není problém v autě přespat...na délku to má pod 5m, ale užitná hodnota interiéru je nesrtovnatelná včetně pohodlí...

0/0
24.2.2012 8:59

pablo_II

Re: Levne auto za spoustu penez

Re: Tohle není fiatJá myslím, že jsem to napsal jasně. Jasně píšu, že chci nové auto se zárukou, proč mi tedy mnucujete ojeté? buď mi najděte alternativu nového auta, nebo není co řešit. Srovnávat nové a ojeté je prostě úlet.

+1/0
24.2.2012 9:03

flajboj82

Re: Levne auto za spoustu penez

Tak bych volil Orlando o kterém píšete...přijde mi lepší poměr cena, výkon, co za to dostanu...kvalitativně to bude stejné a navíc Chevrolet je podpořený nyní větším rozmachem značky u nás než třeba u Fiatu, který se hrabe z klinické smrti...(co se poptávky týče)

0/0
24.2.2012 9:07

pablo_II

Re: Levne auto za spoustu penez

Jako asi jo, ale zas Tohle narozdíl od orlanda nabízí 4x4, ne že bych to nezbytně potřeboval, dote´d jsem žil bez toho, ale už bylo pársituací, kdy by se bývalo hodilo...

0/0
24.2.2012 9:23

flajboj82

Re: Levne auto za spoustu penez

taky jsem uvažoval o 4x4 a nakonec jsem zvolil klasiku...užiju 4x4 tak max 10-14 dní v roce a to mi řetězy za 5k udělají stejnou službu...(myšleno dovča na horách...)ušetřené peníze jsem investoval do dalšího vybavení auta...je to ale věc názoru...pokud bydlíš na Vysočině nebo na horách obecně, kde je sníh každý rok a je ho hodně, tak 4x4 má svoje opodstatnění, jinak si myslím, že i ve spotřebě je výhodnější klasika...nehledě na ceny pohoných hmot

0/0
24.2.2012 9:51

silversurfer

Re: Levne auto za spoustu penez

..aj asi zrovan nemysli,ze 4x4 , ktery nenki navic staly, by ,el clovek vyuzit jen na horach..myslim, ze zarucuji vetsi jistotu v krizovych situacich nez klasika a co se tyka spotreby u takhle tezkeho auta, tam nebude prakticky zadny rozdil...ja bych byl pro;-)

0/0
24.2.2012 10:41

pablo_II

Re: Levne auto za spoustu penez

Kdesi jsem cetl (bohuzel se mi nepodarilo dohledat), ze 4x4. ktere se pripoji prave v te krizove situaci se vetsinou pripoji jiz pozde a vetsinu ridicu spis jeste vic rozhodi (najednou se v krizove situaci to auto zacne chovat jeste jinak nez pred zlomkem vteriny s cimz nikdo vlastne nepocita), takze tam to naopak sitaci spis dorazi. Tam bych spatroval prinos spis v dobre nastavenem ESP a hlavne v rozumu ridice. Jinak dost lidem nedochazi, ze 4x4 je sice udrzi dyl v zatacce, ale ve vetsine pripadu jim jaksi nepomuze lepe arychleji zabrzdit. (vzhledem k dalsi pridane hmotnosti spis naopak)..

0/0
24.2.2012 10:56

silversurfer

Re: Levne auto za spoustu penez

..urcite, clovek musi jezdit s rozumem,coz se bohuzel kolikrat o majitelich 4kolek rici neda...fyzikalni zakony clovek neobalamuti.;-)...sam jezdim s haldexem, ale v podstate stejne (rozumne)  jako s klasikou...

0/0
24.2.2012 11:59

yyq

Re: Levne auto za spoustu penez

na co je potreba u auta na dalnici 4x4?nejak mi to hlava nebere.jo kdyz budou psat v novinach,ze je to bezpecnejsi, kazdy tomu asi hned uveri, stejne, jakoze automat jezdi sam a vzdy lepe nez clovek a navic jeste za min:-)

0/0
24.2.2012 22:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.