- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Znáte někdo auto, které má ve druhé řadě tři sedačky s Isofixem?
Jak je na tom tenhle Fiatochrysler? A dá se ve třetí řadě sklopit jen jedna sedačka?
Uplne odstrcil na druhou kolej benzinovej motor Pentastar, co umi spalovat i E85. Nemluve o kultivovanejsim projevu, lepsim zrychleni a necmoudici ,n+afte z vyfuku.
zadek BMW-X,předek střed Saab a spodní díl Mitsubishi.Motory Fiat speciálně tdi nechám bez komentáře.Zažil jsem Cromu,Tempru,stačilo.Porovnávat prostor Bravy se Superbem je asi tak jako když můj bratr porovnává svůj Focus s mým Mondeem.Nemluvě o sedačkách co vypadají jako Lego.
Tak ono úplně stačí, když nám řekneš o bezmezné spolehlivosti motorů ve vozech Focus a Mondeo.
Kombinace vstřikovacího čerpadla VP30 a VP44 s prvním modelem vstřikovačů Delphi - to je servisů sen.
U každého z čerpadel shořela řídící jednotka max. ve 150 tisících, ale nebyl problém v 80. Oprava od 20 - 35 tisíc, v závislosti na modelu a způsobu vyhoření. Pokud ŘJ vyhořela hned, tak to bylo za 20, ale pokud se tak dělo delší dobu, tak to byla nejen vyhořelá ŘJ, ale i zadřený přesuvník, těleso a hlavní ložisko - tudíž 30-35 tisíc bez DPH !!!
Čerpadlo u Fiata začalo max. téct kolem 150 tisících kolem hřídelky a oprava nepřekročila 4 tisíce. Jenže zatímco u Fiata to bylo u každého 10 auta, tak Focus, Mondeo, Astra, Vectra, Zafira, ale i 2,5 Passat, A6, BMW ...atd - úplně každý kus.
Od Fiata jsem vlastnil již- Uno, Tipo, Cromu, Bravu ..... Fiat je skvělé auto, potřebuje rozumného majitele který se o vůz postará. S Bravou 1,6 jsem dal na prdel i Superbovi :-) a jak ten kravaťák nechápavě civěl.
nvm, ja to auto aspon nazivo videl.. jake s nim mas zkusenosti ty ?
Nikdy jsem nechtel cokoli od fiata...az jsem z duvodu rodiny pred par lety koupil STILO multiwagon. Od te doby jsme se do fiatu zamilovali . Nejsem fajnsmejkr na motory a akceleraci, takze pokud nekdo napadne tuhle stranku, nemuzu reagovat - nam to proste v pohode staci. Vzhled? Ze zacatku jsme to hodnotli jako standard, ale dnes se nam libi snad vic jak na zacatku. Vnitrni konfort? No, rozdil jsem pochopil kdyz jsem v praci nafasoval oktavku ve standardu...proste italove umej. Byl jsem trochu zoufaly, kdyz jsem zjistoval, co fiat vyrabel doted - chroma se mi nelibila a tak sjem si rikal, ze az dojzdim stilo, bude tezko vybirat - az prisel freemont. To ze to je amerika me nezere, jsem bezny uzivatel, a to ze to italove ohakli vic nez slusive, a ze moje zkusenosti s jejich itneriery potvrzuji i recenze...proste tesim se na nej!
A uzivam si povest perverzaka, ze mam rad FIAT :-))
máte pravdu, že vybírat novější kousky je problém. Dříve Coupe, Barchetta, Stylo, Brava....ale teď bych taky nevěděl,možná proto se držím od fiata truchu dál...
Možná by stálo za to v článku uvést, že benzíňák může jezdit i na E85, který je o třetinu levnější. Pak už jsou náklady na úrovni auta se spotřebou 8l/100km, což má každý druhý. O spolehlivost pentastaru vs. jakýkoliv diesel nemá cenu mluvit. Já osobně bych šel jednoznačně do benzínu.
Prvni clovek s rozumem, co tu vidim. I LPG je dobra moznost, freemont jde prestavet bez ztraty zaruky. Ale, kdyz jede na 85ku, je to skoro zbytecny. Dieselmanie v cechach...
Tedy pro toho, kdo na to má.
Vypadá vcelku OK, cen ataké, jen ta sedadla mi přijdou tak do traktoru a silně užitková, než pohodlná? Ale bude lepší se podívat osobně.
Dneska jsem si to prohlid nazivo, tvari se to jako prezident Bush Jr pri televiznich projevech / nafukuje se to na vsecky strany jak kupka hnoje, ale uvnitr neni vubec nic.
Je to nastylovane, aby se to tvarilo hogofogo, ale tim to konci.
Docela spatna volba myslim.