Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: První čtyřkolové subaru vyjelo před čtyřiceti lety

Subaru je dnes synonymem pro pohon všech kol. Skvěle fungující čtyřkolky milují rallysté stejně jako horalé. Japonská značka letos slaví čtyřicet let od prvního představení svého stálého pohonu všech kol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kulhánková, dcera

Pěkný,

za 40 let jsou ze strašně hnusných aut jenom lehce ošklivá auta. To je úspěch R^

0/0
28.2.2012 21:30

JamesBlond

uz nikdy vice

Subaru jsem vyfasoval v praci, 4WD, 3.2l a porad se neco se.e. Nikdy vice.

+1/0
26.2.2012 23:56

tm004

Re: uz nikdy vice

Asi jsi vyfasoval AWD a ne 4WD a krome toho ja mam zkusenost presne opacnou. Mel jsem Subaru 2x za sebou a nemohu si je vynachvalit. Kdybych nepotreboval/chtel vetsi auto tak jsem si ho koupil zas. V Australii ma povest spolehliveho vozu... mozna lemon?

0/0
27.2.2012 4:38

Aichel

Re: uz nikdy vice

To by mě zajímalo, co to je za Subaru, ten váš 3.2l .)

+1/0
27.2.2012 10:37

dracekv1

Re: uz nikdy vice

Taky marně pátrám v hlavě, jakej motor to byl. Vím jen o 2.0, 2.5 a 3.0 možná tam jsou ještě nějaké menší, nejsem si jistý.

0/0
27.2.2012 19:05

Aichel

Re: uz nikdy vice

Předpokládám, že šlo o Outbacka 3.6l a to je parádní auto, rozhodně žádný šrot, co by se sypal.

0/0
27.2.2012 21:48

JamesBlond

Re: uz nikdy vice

Tribeca :-(

0/0
27.2.2012 22:43

JamesBlond

Re: uz nikdy vice

Super kluci, takze je to 3.6 AWD, ne 3.2 4WD Tim hur. Problemy to neresi, auto se krouti, vrze, porad sviti kontrolky, ze je neco blbe - neni jen tak elektrika je proste nespolehliva - stejne jako alfa 156 blahe pameti. Posez stoji za houby - pripadam si, ze sedim na aute ne v nem, Predni sedacky jsou jako kresla - nulove bocni vedeni, sedak nelze nastavit takze mam pocit ze pri prudkem zabrzeni ze sedacky vyjedu. Zadni sedacky na nerovnostech vyditelne vybruji a protivne, hlaste rezonuji, vsechny plasty jsou tvrde a hnusne levne, olej mam kontrolovat kazdy 1000km - pry ho to hodne zere a snadno se zadira; kontrolka nizkeho stavu oleje neni. Na miste spolujezdce je hrozne malo mista pro nohy protoze podlaha je z nejakeho duvodu posunuta o pradny kus do auta. Jizdni vlastnosti jak Citroen C5 2005 - fajn na 150 po dalnici, jinde velryba. V kufru je na dne 10 cm hluboke dvojite dno - uplne na prd - jen zmensuje jiz tak maly prostor. Dal se mi nechce psat. Zlata X5.

0/0
27.2.2012 22:35

tm004

Re: uz nikdy vice

Jedine s tim prostorem muzu souhlasit, vicemene jediny duvod proc jsem do Tribecy nakonec nesel. Jinak Tribecu jsem nemel ale podle toho co popisujete snad mluvite o jine znacce, nebo jste mel opravdu smulu na lemon. Olej kontrolovat kazdych 1000km je je kravina. Kontrolka tlaku oleje ze by nebyla? Ja mel na Outbacku prohlidky kazdych tusim 12,500km a na aute jsem urcite nic nedelal (menit olej, ci cokoliv podobneho - tedy vodu do ostrikovacu jsem doplnoval to je fakt). Skoda ze mate tak spatne zkusenosti, ja na motor nemuzu dat dopustit, ani na Subaru jako takove. Mit motor nizko (boxer) je uzasne a ve spojeni s AWD je to auto do nepohody. Na Interier Outbacku si rozhodne stezovat nemuzu.

Pokud sviti kontrolky a nekdo Vas nuti kontrolovat olej kazdych 1000km tak bych jim to vrazil zpatky at to spravi. A vrzat by to taky nemelo :-) Pokud je neschopny servis tak si stezovat primo na Subaru.

0/0
28.2.2012 8:33

JamesBlond

Re: uz nikdy vice

Myslim, ze jde hodne o to, ze mi to auto proste nesedi a pote kazda, treba i mala vec, vadi vic. Zacina to posezem za volantem, nemoznosti natahnout si nohy na sedacce spolujezdce a kdyz se prida hrkani sedadel a plachty v kufru tak mam dost. Kontrolka tlaku oleje neni, zato ale mam vyhruzne blikajici kontrolku teploty zadniho asi diferencialu. Pristi auto bude X5. Neni duvod za tyhle penize jezdit necim z ceho nemam zadnou radost.

0/0
28.2.2012 21:12

REN_STIMPY

Re: uz nikdy vice

Aha, takze v pripade ze mas teda papiry, tak nevis, jaky obsah ma tve byt sluzebni auto, co vice dodat.

0/0
28.2.2012 20:59

JamesBlond

Re: uz nikdy vice

A nejaky vecny argument krome navazeni se do me bys nemel? Jezdil se spoustou aut a tribeca je proste po dlouhe dobe to nejhorsi. Myslim, ze horsi dojem jsem mel jen z Mondea 2.0 1998.

0/0
28.2.2012 21:07

REN_STIMPY

Re: uz nikdy vice

Vzhledem k tomu ze dostanes ridicak tak za 8let, nelze brat tvuj prispevek uplne vazne, vid...

0/0
28.2.2012 20:58

PiPiiiiiK

fakt nevim

proč každej přetře imprezu do stejnýho odstínu modrý a nahodí zlatý disky. Jinak je to pěkný auto

0/0
26.2.2012 22:39

Homer _4

To jsou ale hnusný auta...

0/0
26.2.2012 19:03

Darask

Před 40 lety

jsme vyráběli snad i 4 kolový Velorex.

+1/0
26.2.2012 14:10

baloun

Kdy vlastně začalo Subaru vyrábět vozy

se stáloým pohonem všech kol? 1972, nebo 1986?

0/0
26.2.2012 9:35

Pravy_Juice

Titulek

dle iDNES ;-D. Subaru předtím vyrábělo dvoukolová vozidla :-)

+11/0
26.2.2012 8:46

baloun

Re: Titulek

ano.

0/0
26.2.2012 9:44

James123

Re: Titulek

:D :D no co měly holt dvě kola no

0/0
26.2.2012 10:10

rulemaniac4

Re: Titulek

proste Yhojte ... asi Subaru delalo predtim motorky

0/0
26.2.2012 11:26

tomas_s

:-)

Před tím nemělo 4 kola?

+3/0
26.2.2012 8:20

dracekv1

Re: :-)

asi dělali tříkolky xD

0/0
27.2.2012 19:06

kosobecny

Chudák Cholik

Takhle "zneužít" jeho fotky :))

+2/0
26.2.2012 1:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.