Diskuze

Maybach má poslední rok, zastoupí ho nový supermercedes

Desetileté trápení s luxusní značkou Maybach je u konce. Šéf koncernu Daimler Dieter Zetsche naplánoval její zánik na rok 2013, kdy se má objevit nová generace Mercedesu třídy S. Právě ta má přinést i model, který naváže na slavnou éru nejpozoruhodnější limuzíny, jakou kdy firma vyrobila - Mercedesu 600 Pullman řady W 100.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TF

trilobiteček

18. 3. 2012 8:17
no

to je pravda, ti Čínani mohou uvnitř pro ně gigantického Maybachu chodit sem a tam po sedačkách xD

0 0
možnosti

Nekalý Živel

28. 2. 2012 17:01
Konečně vím za co utratit odměny

0 0
možnosti
V

venecek.nebo.rakvicku2

28. 2. 2012 13:31
No....

On asi jen opravdu nepříčetný šílenec by si koupil auto tak ošklivé za takové peníze.

0 0
možnosti
EDPP

eat da poo poo

27. 2. 2012 20:23
Nejlepsi a nejhezci

Maybach bylo stejne Exelero - to melo smrnc R^

0 0
možnosti

Škubi

27. 2. 2012 20:59
Re: Nejlepsi a nejhezci

Tak trochu auto pro Batmana, ale šmrnc mělo, to se musí uznat...

0 0
možnosti
FS

ExpertNaVsechno

27. 2. 2012 18:16
Mercedes Grosser

Působivý seznam majitelů: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_600#Owners

0 0
možnosti
MR

Nyx

27. 2. 2012 16:11
Volha

no přední chromovanou masku to má skoro jako Volha 24

0 0
možnosti
CBBD

Chudým bral, bohatým dával..(20)

27. 2. 2012 15:34
Poslední pořádné auto byla Tatra 603

[>-]:-PR^

0 0
možnosti
D

Dusan321

27. 2. 2012 14:11
Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel

Tahle superluxusni auta si v minulosti v nejvetsich poctech kupovali zejmena spicky firemni sfery a to uz je pryc. Dneska zejmena po krizi se nikdo pracujici v public company nedovoli ani priblizit k podobnemu autu, natoz aby ho na firmu koupil. Maximum co si CEO dneska koupi je S-klasse, ale spise radeji Audi A8, protoze to pusobi skromneji. Koupit Maybach, Bentley nebo neco podobneho, tak ho novinari a nasledne akcionari sezerou.

Takze zbyva pouze trh pologramotnych rychlozbohatliku bez vkusu (typicky americti sportovci a hiphopove hvezdy) a arabsti sejkove. Tenhle trh ovladnul Rolls-Royce se svymi poutovymi vyrobky poslednich let. Zbytky aristokracie vcetne britske kralovske rodiny obhospodaruje Bentley a pro Maybach uz nezbyl v podstate vubec nikdo. Maybach se primarne zameroval na tu jiz zminovanou korporatni sferu, ktera mu za poslednich deset let uplne umrela a s ni umrel i on.

0 0
možnosti
SL

SUPERpolární liška

27. 2. 2012 15:01
Re: Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel

Pokud byla už od začátku klíčovou cílovou zákaznickou skupinou korporátní sféra, pak byl projekt ještě nesmyslnější, než jsem se domníval. Minimálně v Evropě by to dle mého nebylo z hlediska image vnímáno pozitivně ani před krizí, natož, aby to dotyčnému přidalo na vážnosti a důstojnosti.  

Možná bych jim dával šanci při ambicích vecpat se na středním východě do flotil hotelových limuzín a když už by to mělo v mých očích takhle na první pohled něčemu konkurovat, pak takovým těm dlouhým kýčovitým Lincolnům s lacinou šedou kůži a šampaňským, co vozí děti na plesy a nebo brázdí Prahu v barvách Darling kabaretu....

0 0
možnosti
B

behounekpetr

27. 2. 2012 14:07
CHYBY KTERE UDELA TAK VELKA AUTOMOBILKA

bych nečekal, vyrobit luxusní supreznačku jako upravené esko s podobným designem bylo odkázáno k záhubě od samého počátku, nemyslím si, že ukončení zančky je správný krok, kdyby udělali designově vyjímečné auto, zazobanci by jej kupovali, ale u tohoto se nesmí divit

0 0
možnosti
TPBO

Tento příspěvek byl odeslán

27. 2. 2012 13:07
No co, pořád jenom auto...

:-/

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...