Diskuze
Maybach má poslední rok, zastoupí ho nový supermercedes
Děkujeme za pochopení.
trilobiteček
no
to je pravda, ti Čínani mohou uvnitř pro ně gigantického Maybachu chodit sem a tam po sedačkách xD
venecek.nebo.rakvicku2
No....
On asi jen opravdu nepříčetný šílenec by si koupil auto tak ošklivé za takové peníze.
eat da poo poo
Nejlepsi a nejhezci
Maybach bylo stejne Exelero - to melo smrnc
Škubi
Re: Nejlepsi a nejhezci
Tak trochu auto pro Batmana, ale šmrnc mělo, to se musí uznat...
ExpertNaVsechno
Mercedes Grosser
Působivý seznam majitelů: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_600#Owners
Chudým bral, bohatým dával..(20)
Poslední pořádné auto byla Tatra 603
Dusan321
Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel
Tahle superluxusni auta si v minulosti v nejvetsich poctech kupovali zejmena spicky firemni sfery a to uz je pryc. Dneska zejmena po krizi se nikdo pracujici v public company nedovoli ani priblizit k podobnemu autu, natoz aby ho na firmu koupil. Maximum co si CEO dneska koupi je S-klasse, ale spise radeji Audi A8, protoze to pusobi skromneji. Koupit Maybach, Bentley nebo neco podobneho, tak ho novinari a nasledne akcionari sezerou.
Takze zbyva pouze trh pologramotnych rychlozbohatliku bez vkusu (typicky americti sportovci a hiphopove hvezdy) a arabsti sejkove. Tenhle trh ovladnul Rolls-Royce se svymi poutovymi vyrobky poslednich let. Zbytky aristokracie vcetne britske kralovske rodiny obhospodaruje Bentley a pro Maybach uz nezbyl v podstate vubec nikdo. Maybach se primarne zameroval na tu jiz zminovanou korporatni sferu, ktera mu za poslednich deset let uplne umrela a s ni umrel i on.
SUPERpolární liška
Re: Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel
Pokud byla už od začátku klíčovou cílovou zákaznickou skupinou korporátní sféra, pak byl projekt ještě nesmyslnější, než jsem se domníval. Minimálně v Evropě by to dle mého nebylo z hlediska image vnímáno pozitivně ani před krizí, natož, aby to dotyčnému přidalo na vážnosti a důstojnosti.
Možná bych jim dával šanci při ambicích vecpat se na středním východě do flotil hotelových limuzín a když už by to mělo v mých očích takhle na první pohled něčemu konkurovat, pak takovým těm dlouhým kýčovitým Lincolnům s lacinou šedou kůži a šampaňským, co vozí děti na plesy a nebo brázdí Prahu v barvách Darling kabaretu....
behounekpetr
CHYBY KTERE UDELA TAK VELKA AUTOMOBILKA
bych nečekal, vyrobit luxusní supreznačku jako upravené esko s podobným designem bylo odkázáno k záhubě od samého počátku, nemyslím si, že ukončení zančky je správný krok, kdyby udělali designově vyjímečné auto, zazobanci by jej kupovali, ale u tohoto se nesmí divit
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...