Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Maybach má poslední rok, zastoupí ho nový supermercedes

Desetileté trápení s luxusní značkou Maybach je u konce. Šéf koncernu Daimler Dieter Zetsche naplánoval její zánik na rok 2013, kdy se má objevit nová generace Mercedesu třídy S. Právě ta má přinést i model, který naváže na slavnou éru nejpozoruhodnější limuzíny, jakou kdy firma vyrobila - Mercedesu 600 Pullman řady W 100.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trilobiteček

no

to je pravda, ti Čínani mohou uvnitř pro ně gigantického Maybachu chodit sem a tam po sedačkách xD

0/0
18.3.2012 8:17

Nekalý Živel

Konečně vím za co utratit odměny

0/0
28.2.2012 17:01

venecek.nebo.rakvicku2

No....

On asi jen opravdu nepříčetný šílenec by si koupil auto tak ošklivé za takové peníze.

0/0
28.2.2012 13:31

eat da poo poo

Nejlepsi a nejhezci

Maybach bylo stejne Exelero - to melo smrnc R^

0/0
27.2.2012 20:23

Škubi

Re: Nejlepsi a nejhezci

Tak trochu auto pro Batmana, ale šmrnc mělo, to se musí uznat...

0/0
27.2.2012 20:59

ExpertNaVsechno

Mercedes Grosser

Působivý seznam majitelů: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_600#Owners

0/0
27.2.2012 18:16

Nyx

Volha

no přední chromovanou masku to má skoro jako Volha 24

0/0
27.2.2012 16:11

Chudým bral, bohatým dával..(20)

Poslední pořádné auto byla Tatra 603

[>-]:-PR^

0/0
27.2.2012 15:34

Dusan321

Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel

Tahle superluxusni auta si v minulosti v nejvetsich poctech kupovali zejmena spicky firemni sfery a to uz je pryc. Dneska zejmena po krizi se nikdo pracujici v public company nedovoli ani priblizit k podobnemu autu, natoz aby ho na firmu koupil. Maximum co si CEO dneska koupi je S-klasse, ale spise radeji Audi A8, protoze to pusobi skromneji. Koupit Maybach, Bentley nebo neco podobneho, tak ho novinari a nasledne akcionari sezerou.

Takze zbyva pouze trh pologramotnych rychlozbohatliku bez vkusu (typicky americti sportovci a hiphopove hvezdy) a arabsti sejkove. Tenhle trh ovladnul Rolls-Royce se svymi poutovymi vyrobky poslednich let. Zbytky aristokracie vcetne britske kralovske rodiny obhospodaruje Bentley a pro Maybach uz nezbyl v podstate vubec nikdo. Maybach se primarne zameroval na tu jiz zminovanou korporatni sferu, ktera mu za poslednich deset let uplne umrela a s ni umrel i on.

0/0
27.2.2012 14:11

SUPERpolární liška

Re: Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel

Pokud byla už od začátku klíčovou cílovou zákaznickou skupinou korporátní sféra, pak byl projekt ještě nesmyslnější, než jsem se domníval. Minimálně v Evropě by to dle mého nebylo z hlediska image vnímáno pozitivně ani před krizí, natož, aby to dotyčnému přidalo na vážnosti a důstojnosti.  

Možná bych jim dával šanci při ambicích vecpat se na středním východě do flotil hotelových limuzín a když už by to mělo v mých očích takhle na první pohled něčemu konkurovat, pak takovým těm dlouhým kýčovitým Lincolnům s lacinou šedou kůži a šampaňským, co vozí děti na plesy a nebo brázdí Prahu v barvách Darling kabaretu....

0/0
27.2.2012 15:01

Zly_Soused

Re: Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel

Naopak, trh s těmito superluxusními auty neustále roste. Zejména díky Asii. Problém Maybachu byl podle mě v tom, že to byla "nová" značka. Možná to chtělo víc trpělivosti a alespoň 2 generace, aby se usadila řádně na trhu a prodeje  vyrovnaly RR.

0/0
27.2.2012 16:20

Škubi

Re: Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel

Sdílím váš názor - RR je určitě zvučnější jméno, než "nějaký" Maybach... Na druhou stranu vyrábět "zbytečně" tak drahé auto 2 generace je na vykrvácení a výsledek nejistý...

0/0
27.2.2012 21:02

behounekpetr

CHYBY KTERE UDELA TAK VELKA AUTOMOBILKA

bych nečekal, vyrobit luxusní supreznačku jako upravené esko s podobným designem bylo odkázáno k záhubě od samého počátku, nemyslím si, že ukončení zančky je správný krok, kdyby udělali designově vyjímečné auto, zazobanci by jej kupovali, ale u tohoto se nesmí divit

0/0
27.2.2012 14:07

Tento příspěvek byl odeslán

No co, pořád jenom auto...

:-/

0/0
27.2.2012 13:07

SUPERpolární liška

Problém je, že to auto nic jiného než "pouhý" Mercedes

nikdy nebylo a ani srovnatelně luxusní materiály mu neměly nejmenší šanci dodat prestiž, nadčasovost a efekt aristokratické majestátnosti, jaký mají RR či Bentley. Zejména design interiéru je poplatný souběžně vyvýjené eskové řadě, respektive trendům v segmentu moderních limuzín, takže zatímco kožený obývák Phantomu bude stejně působivý i za dvacet let, v Maybachu z prvních let výroby se stačí podívat na době poplatnou navigaci rozměrů dnešních mobilů a  ocitnete se v ojetině. Prestiž a image úspěšné značky si nelze koupit a do jedné za všemi jsou, nápad, schopnosti a desítky let usilovné práce od píky, což je přesně cesta, se kterou se identifikují movití zákaznící, kteří uspěli podobnou cestou a znají cenu vydělaných peněz. Takový zákazník je ovšem konzervativní a možnost odměnit se kvalitou se projeví ve formě pro laika nenápadných klasických švýcarských hodinek, nikoliv autem na úrovni do kůže oblečené Nokie za statisíce pro zazobané křupany bez vkusu z Ruska a Emirátů...

0/0
27.2.2012 12:25

JavorMagor

Re: Problém je, že to auto nic jiného než

Ale divadelko udelali pekne, jak ten prvni Maybach poslali akvarkem do Statu, jak pro kazdeho zakaznika pozvali do fabriky do specialniho VIP salonku, kde si mohl v klidu a stylove vyladit barvy 2 barevne karoserie a materialy do interieru...

Problem je, ze za tim divadylkem uz nebylo nic dalsiho. W100 pullman byla extra klassa, kam clovek koukl, tam byl otisk umelcovy duse, inzenyrovy geniality, remeslneho umu a precizni rucni prace. Soucasny Mercedes tak leda umi katovat kosty a delat podivny globalni funky design, ale to umi i cinani nebo korejci. Je mi to celkem lito, ze takhle skoncila nejstarsi znacka aut, ale to se dalo cekat.

0/0
27.2.2012 13:08

Dusan321

Re: Problém je, že to auto nic jiného než

"Aristokratickou majestatnost" nema Rolls Royce uz nejakych tricet let, takze to uz dneska ani nema smysl vzpominat. Nejdrive Rolls i Bentley vyrabel sroty s dilenskym zpracovanim korejske ekonomicke tridy a pak po prevzeti Nemci se sice rapidne vylepsila technika i kvalita, ale zase cilova skupina nosi kalhoty s rozkrokem ke kolenum, vytahana tricka, zlate nahrdelniky vykladane diamanty a baseballove cepice.

0/0
27.2.2012 14:14

radimdrv

Re: Problém je, že to auto nic jiného než

A je tu vůbec nějaká značka, která má aristokratickou majestátnost? Ne, že by mi to nějak trhalo žíly, ale jen tak do zápisu.

0/0
27.2.2012 15:10

JavorMagor

Re: Problém je, že to auto nic jiného než

no sem tam se nejaka maloseriovka najde, nvm jestli to je teda aristokraticke, ale nejakeho lehce vystredniho majitele venkovskeho sidla si v Morganu predstavit umim ;-)

+1/0
27.2.2012 15:57

Škubi

Re: Problém je, že to auto nic jiného než

Morgan je přesně to pravé na projížďku anglického aristokrata po svém panství... Klasický roadster nejlépe tmavě zelené barvy, šála, dáma s kloboučkem... R^

0/0
27.2.2012 21:05

mrtvamrkev

ošklivé

se nedivim, že se to neprodává když je to škaredý... za ty prachy bych taky chtěl něco co se mi líbí a ne tohle.

+2/0
27.2.2012 11:54

JavorMagor

Re: ošklivé

rollsy tedka taky nejsou zrovna vylupkem krasy a bentley je vylozene detinsky.. ,ale ... oba to maji to komercne mnohem lepe zmaknute. Pro rollse i pro bentleye tu je jasne vyhranena cilova skupina, pro maybach nikoliv.

A jeste chvili bude mercedest prznit renome sve znacky nekvalitnimi vyrobky a neuspesnymi projekty a skonci to tak, ze to cinani koupi cele a bude klid :-)

Tohle trapeni tricipe hvezdy zacalo v 90letech, kdy prisla generace techniku zajimajici se primarne o to, jak vsecko vyrobit co nejlevneji az nasledne se resila spolehlivost a kvalita. Znacka Mercedes-Benz je v podstate uz 20let mrtva :-(

0/0
27.2.2012 12:16

Škubi

Re: ošklivé

Použitelný od MB je jenom E-classe, a to radši jen v kombílu jako véééliký rodiný auto... Luxus jim nejde, sporťáky už vůbec a místo jejich sedanu si radši každej skočí k BMW nebo Audi... Smutné...

0/0
27.2.2012 21:07

flajboj82

Re: ošklivé

nesdílím Váš názor...

0/0
28.2.2012 8:00

wanad

Američané dokázali bez mrknutí oka přijmout novou

japonskou značku Lexus Asi i proto, že první Lexus byl okopírovaný Mercedes W126 a za cenu: "No nekup to!";-)

+1/0
27.2.2012 8:56

JavorMagor

Supr, tak uz Mercedes rozmelnuje posledni zbytky tradice

w100 a Sko ??? ;-D ;-D;-D;-D

to je jako srovnavat luxusni dalkovy autobus s fordem tranzitem, do ktereho byly jenom domontovane sedadla a okynka.

To jsou uplne jine tridy aut, W100 nemelo zadneho primeho nasledovnika, zatimco S klassa vznikla z rady w126, w140 atd... mnohem mensich a tuctovych aut vyssi stredni.

A soucasny Mercedes ani nema ani technologie ani image, aby mohl auta v luxusnim segmentu delat, stala se z neho prumerna spotrebni znacka chrlici Aklasse, Bklasse a dodavky. Kdo by si od nich kupoval neco ve tride Rolls Royce prosim vas ....Uz at ti sasci zkrachujou a bude klid.

0/0
27.2.2012 8:53

File not found

Re: Supr, tak uz Mercedes rozmelnuje posledni zbytky tradice

Vynechal jste radu W116 ...

0/0
27.2.2012 10:32

JavorMagor

Re: Supr, tak uz Mercedes rozmelnuje posledni zbytky tradice

Jj pravda..

0/0
27.2.2012 10:34

wenous

Re: Supr, tak uz Mercedes rozmelnuje posledni zbytky tradice

Mercedes nema technologie pro luxusni auta? Mercedes je jednim ze symbolu nemeckeho luxusu a nektere jejich kousku jsou takove legendy, ze BMW i VWsAudi muzou jen zavidet. Podle me to udelaji podobne jako VW (Z Passatove platformy udelali phaetona) a vezmou upravenou verzi Skovy platformy a naroubujou na ni technologie zname z Maybachu a zbytek poresi externe.

0/0
27.2.2012 13:10

JavorMagor

Re: Supr, tak uz Mercedes rozmelnuje posledni zbytky tradice

Bejvavalo... jeste v sedmdesatych a osmdesatych letech, ale tam to haslo.

Mercedes udelal serii uplne spatnych rozhodnuti. Ve sve nabubrele pyse se odmitl spojit s ostatnimi a prosvihl dobu fuzi. Nakonec na neho zbyl snatek z rozumu s problematickym Chryslerem, vsechny perspektivni nevesty byly uz davno spokojene pod cepcem u konkurence. Malo co na tom, v 90tych mel neskutecne problemy s kvalitou a radne nastval domaciho spotrebitele. Ani Nemci si nekupovali poruchove a reznouci mercedesy, kdyz kvalitnejsi a spolehlivejsi japonci stali mnohem mene. A posledni hrebicek do rakve bylo nepovedene Acko a Bcko. Mercedes vlastne nikdy neumel delat nic jineho nez limuziny se zadnim nahonem. A dneska uz vlastne neumi ani tohle. Ujel mu vlak. No money no fun.

+1/0
27.2.2012 13:31

samuel05

Re: Supr, tak uz Mercedes rozmelnuje posledni zbytky tradice

uplna hloupost, mercedes sklasse nema v prodeji konkurenci, navic prinesla plno inovaci. Nejvernejsi zakazniky ma v Japonsku a kdyz se podivas do hollywoodu tak nejcasteji prominenti jezdi prave v sklasse.

Nemci celkove dominuji svetovy premiovy trh 80%

0/0
27.2.2012 19:29

katano

Maybach je předražené AUTO

Kdo chce ve vyšší střední třídě prostorný vůz do 900.000,- Kč, ten si stejně koupí Škoda Superb. :-P

0/0
27.2.2012 0:17

Praotec

Re: Maybach je předražené AUTO

Co jste to tam za exoty................za Ural s Vami vsemi i ze SKODOU na kolech.RvV[>-]

+4/0
27.2.2012 3:34

celim

Re: Maybach je předražené AUTO

Koukám, že Vám chybí smysl pro sranduRv

0/0
27.2.2012 9:05

JeFFik

Re: Maybach je předražené AUTO

tady někdo ještě nečetl nic od folklór-diskutera katana ......;-)

0/0
27.2.2012 13:16

citrusek

Re: Maybach je předražené AUTO

Přesně tak. A aby ušetřil tak si to koupí s 1.4. Ta záhne pěkně vodspoda.;-)

+8/0
27.2.2012 5:18

___Radi

Re: Maybach je předražené AUTO

a samo že v metle a na hlínách R^

0/0
27.2.2012 8:27

Rambo-x

Re: Maybach je předražené AUTO

No tak jistě,kam se hrabe 12V benzínový motor na načipovanou 1,4 TDÍÍÍÍ v sazometu,řidič fobie udělá frrrrnk a mercedes se mu podívá závistivě tak akorát na véfuck

A nebo co třeba takové favorit,tomu když nach*je chuck norris do nádrže tak jen trochu polehtá plyn a mercedes uvidí jen žhavou čáru co se kolem něj mihne;-D[>-]R^R^

0/0
27.2.2012 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.