- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já myslel že Pininfarina je pouze studio na design. To sem nevěděl že dělají i auta :)
autem bych to nenazval, je to nepouzitelnej vystavni vergl, slouzici leda k tomu, aby si ho vsichni ekoteroristi nafotili a nasledne dali doma za ramecek.
Ferrari F12Berlinetta, BMW M6 a pro střední třídu Dacia Lodge, Škoda Rapid a pro socky Geely Sunrise 1,0L, Mahindra GT 0,8L
no co, hlavne ze maji auto vsichni...
ta fotka auta nahore je ten pininfarinuv novy hybrid...
takze to zkouseji porad, vicemene uz 100 let
4x 52 kW motor pro kazde kolo jeden 205km dojezd ciste na elektrinu
top speed 250km/h (275 kratkodobe) 0-100km/h 4.2s
a pomocnou spalovaci turbinou 50kw - dojezd az 800km.
Vypada to dokonale, ze ? Nicmene pohotovostni hmotnost je 1600kg a vyrobce (radsi) ani neuvadi, kolik minut ( nebo snad sekund ? ) tou 250tkou pojedete, nez vam dojdou baterky . A jaka to je pak "sportovni" zabava pokracovat s 50kW turbinou vytocenou na maximalni vykon v 1.6tuny tezkem aute. To bude panecku zvuk.. jak nejaka ranena diesel lokomotiva. Ale emise budou good :) :) :)
Ja uz na podzim zamackl slzu a ted toto