- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pláč nad designem Subaru je slyšet často, nicméně - je to Subaru. Výrobci "běžné konfekce" se musí snažit ve velmi širokých řadách konkurence. Protože jejich auta mají většinou velmi podobné vlastnosti, mohou designem "zabodovat" a předstihnout ostatní. Zákazník pak srovnává a když vidí, že výkon, spotřeba a další parametry jsou stejné, vybere nakonec očima. Jenže klienti Subaru jsou někde jinde a nehledají běžnou techniku v pohledném balení - prostě chtějí Subaru.
Porovnávat cenu benzínu s automatem proti ceně nafty s manuálem je fakt hodno křišťálové lupy. To by bylo tak těžký porovnat srovnatelný verze? Vždyť jen oželení toho automatu srazí cenu ve stejný výbavě o 50 tisíc.
Až tahle firma jednou najme nějakého designéra na zevnějšek a propustí ty trestance, co jim navrhují interiéry, tak si Subaru koupím. Je ale fakt, že tohle si říkám už 10 let. Snad se toho dožiju.
jizdni vlastnosti velice dobre, design se me osobne take libi jen velikost kufru je pro me nedostacujici. ale provedeni 2.0 benzin s prevodovkou CVT je naprosto uzasne tech 110kW je plne dostacujicich, neni to na zadne zavodeni ale louda to take neni. zacinam o nem uvazovat jako o vozidle pro manzelku, na rodinne jizdy mame vetsi auto (take 4x4 ale bohuzel ne od SUBARU)
tohle bych si koupil, mám normální provedení a ten podvozek je pro moje účely nízko, takže škrtám spodkem, mám pro jistotu i spodní kryt motoru, v garážích jsem trochu ohobloval i prahy, jsou dost nízko. Ale jinak to auto sedí , jak přibité a na dálnici to drží stopu velmi dobře i při vyšších rychlostech a větru. Myslím , že tohle provedení je hodně dobré, pro většinu lidí je zbytečné, aby používali težké a žravé off-roady .
ne-li že nemá přímo konkurenci, ale ten design jejich aut to je fakt k pláči
Pravda je, že Subaru evropskému oku lahodícím designem nikdy neoplývalo. Snad jediné trošku povedenější auto je verze Forestera před faceliftem. Ale to možná píšu jen proto, že ho sám mám - mám už druhý Forester - teď r.v. 2007.
Je pravda, že když jsem v roce 2000 hledal auto 4x4 s větší světlou výškou a solidním kufrem, od Subaru mě odrazoval právě design. Nakonec po zvážení všech pro a proti jsem uznal, že v pro mně cenově dostupném segmentu nemá Forester konkurenci. Zatím jsem nenarazil na auto, které by mě přinutilo ten názor změnit.
Auto od výrobce jako je Subaru, který nemá minimálně 100 letou tradici - zásadně NEKUPUJI ! ! !
PS : Subaru bych nechtěl ani ZADARMO
která automobilka má delší tradici s pohonem 4x4 ?
to je ale hnus! Ale auto to může bejt dobrý, to neřikám nic.
Asi tak, předražená vobluda, kterou nezachrání ani to, že je to Subaru
Mám Justy ala Swift a jsem spokojenej...A tohle Subaru se jim také povedlo, jen škoda tho kufru,ale jinak pěkný auto!
Nějak mi poslední dobou začínají články na idnesu zavánět reklamou, ale čekat od bulvárního webu nějakou opravdovou recenzi by asi bylo příliš. Počítám, že s těmi lesníky je to recese, ti by po něčem takovém rozhodně nesáhli. Spíš to vidím jako další nákupní vehikl pro drobné blondýny aby mohly s přehledem otloukat všechno kolem na parkovištích u OC.
Ad ty "blondyny na parkovisti" - nejak nechapu. Zjisti si nejdriv rozmery vetsiny modernich SUV a pak neco plkej
Jasne, ze jsou i velikansky SUV, s kteryma se blbe parkuje, ale drtiva vetsina dnesnich "bestselleru" je ve skutecnosti treba mensi nez Mazda 6 nebo Superb.